Erik89 Skrevet September 7, 2010 Share Skrevet September 7, 2010 Hei, og velkommen til tråden min Bilder på s. 4, 6, 7, 12, 14, 16, 17, 19.Litt info om bilen;- 1997 318i med 170000km på telleren for øyeblikket.- m-tech rundt, utenom skjørt (men har de liggende)- skinn interiør- list på bagasjelokketFor dere som vil klage over at det er for liten motor, så værsågod ta det et annet sted.Dette er da en 318 for dem som lurer, og det trengs ikke mer for øyeblikket. Kanskje etterhvert.Den brukes til cruising bare, og om jeg har lyst på noe som går fort så tar jeg bare motorsykkelen Slik ser så hun ut sommeren 2012:Et fra i sommer:IMG_6682 by ErikJunior, on FlickrSlik så bilen ut når jeg kjøpte den:Noen bilder underveis bare for morroskyld.Og så leketøyet Er en 2009modell BMW F800R, kjøpt ny høsten 09. Solgt sommeren 2013 IMG_7005 by ErikJunior, on FlickrBMW F800R - Eidfjord by ErikJunior, on FlickrVar noe galt med bildene, så måtte bytte ut og poste noen nye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet September 7, 2010 Share Skrevet September 7, 2010 tøft! der ser man hva senk og felger gjør! Flott sommercruiser dette. HT er et must på cab, blir mye finere enn stoffet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet September 8, 2010 Share Skrevet September 8, 2010 Bra fremgang her ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet September 11, 2010 Forfatter Share Skrevet September 11, 2010 takk takk Leter etter en "list/vinge" til bilen, noen bra forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet September 11, 2010 Share Skrevet September 11, 2010 Nydelig cab. At det er "bare" er 318 har ingenting å si..de går greit til normalt bruk, og er slitesterke. Så 318 er ikke no minus i mine øyne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet September 13, 2010 Forfatter Share Skrevet September 13, 2010 Takk. Siden siste bilde forfra er fra en gang i sommer, så tenkte jeg å legge ved et med de oransje blinklysene som jeg farter rundt med nå Forresten, har noen fullt ledningsnett for tåkelysene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet September 13, 2010 Share Skrevet September 13, 2010 Flott fremgang her ja:) men du må ha m3 GT lippe foran og CCFL Ae. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet September 16, 2010 Forfatter Share Skrevet September 16, 2010 Blir for lavt, og liker det orginalt når det gjelder lysa Men man vet aldri..kanskje forandring fryder en gang.. Fikk ordna kalesjet innvendig idag, en av de forrige eierne har visst klart å ødelegge den ene siden så den bare henger og slenger..fikk endelig fiksa det idag Før: Etter: Så må jeg visst ut med to nye bakdekk..for mye negativ camber gitt? :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim H Skrevet September 16, 2010 Share Skrevet September 16, 2010 Så må jeg visst ut med to nye bakdekk..for mye negativ camber gitt? :/ sett dekke på motsatt felg;) venstre dekk på den høyere felgen;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet September 20, 2010 Forfatter Share Skrevet September 20, 2010 Hadde de ikke vært så slitt så hadde det vært en mulighet ja Men blei heller to nye toyo dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet September 21, 2010 Share Skrevet September 21, 2010 Blitt fin denne her nå! Liker mørke e36er med orange blinklys Har dårlig erfraring med motortechnik vi også. Hadde bilen på service her i våres.Når vi skulle kjøre hjemover, hørte vi rare lyder fra motorromet. Åpnet panseret, og der fant vi en skiftenøkkel og skralle + to skruer som ikke var strammet til som nesten bare lå og slang. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet September 22, 2010 Forfatter Share Skrevet September 22, 2010 Takk takk Godt det ikke bare er meg som har dårlig erfaring med dem. Haha, det var jo godt gjort av dem da! Fikk du klaget? Fikk aldri tid før jeg følte det blei for seint.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet September 23, 2010 Forfatter Share Skrevet September 23, 2010 Da har jeg hentet og fått satt på hardtoppen, hjem igjen til Skien imorra. Så får jeg vaske bilen og ta en runde med polering+ på taket også til helgen tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Oktober 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2010 Litt siden jeg har skrevet noe her nå, men bilen har fått på orginal dempere og har blitt sky høy for vinteren Også satt på vinterdekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Oktober 19, 2010 Share Skrevet Oktober 19, 2010 Blir jo bare penere og penere denne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå