bubbis Skrevet September 8, 2010 Share Skrevet September 8, 2010 Hallo bimmers medlemmer. jeg er fra iceland og jeg kommer til a flytte til kristiansand i februar eller mars, jeg har en BMW M3 E36, jeg tenkte om jeg skulle ta ham med? er mange som har BMW i kristiansand? min bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x25Touring Skrevet September 8, 2010 Share Skrevet September 8, 2010 Hallo, og velkommen hit, har samme bil selv:) Ta den med deg. Men kan du kjøre den på islandske skilter her i landet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bubbis Skrevet September 8, 2010 Forfatter Share Skrevet September 8, 2010 takk for det, ja jeg kan kore i 1 ar:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet September 8, 2010 Share Skrevet September 8, 2010 Velkommen til bimmers! Så gøy at du skal flytte til kristiansand, det skal eg også neste år! Pen bil du har, hva gjør du etter et år har gått? Blir jo veldig dyrt å betale avgifter på den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Thomas Skrevet September 8, 2010 Share Skrevet September 8, 2010 Nice kjerre med riktig farge både på bil og interiør 3.2?? Den bilen der koster vel ca. 23,- kroner eller noe på island?? Finnes vel nesten ikke avgifter på bil der oppe?? Leste at du kunne får en ny Subaru Impreza wrx sti eller Mitsubishi EVO for ca. 250.000,- Velkommen til avgifts hellvette nå da Koster vel en 130000,- eller no for deg å få norske skilter på den om ett år da... Hvis ikke du slipper unna siden det er noe flyttegods greier.... Men kanskje bedre å bo i ett land med avgifter enn å bo i ett land som er konkurs... hehe. Ps: du tok ikke med deg en Formula offroad bil også?? Ser jo ut til å være noen artige leketøy det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet September 8, 2010 Share Skrevet September 8, 2010 Ser veldig ut som en 3liter Fin bil! Ingen grunn til å la den bli igjen:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet September 8, 2010 Share Skrevet September 8, 2010 flott bil.... dette er vel itte akkurat noe formula offroad-bil, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet September 8, 2010 Share Skrevet September 8, 2010 Veldig pen bil velkommen til norge og avgiftlandet ja lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bubbis Skrevet September 8, 2010 Forfatter Share Skrevet September 8, 2010 takk for compliments gutta:) Dette er 3.0L M POWER:) jeg vet ikke akkurat hva jeg gjor om jeg betaler for a fa det pa norsk nr eller jeg ga hjem med bilen. hi folkens, her er en web spor av bilesalg in iceland http://bilasolur.is/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet September 8, 2010 Share Skrevet September 8, 2010 Verð 1.900 þ.kr for en 320 cab Hva det betyr og blir i nok er veit jeg ikke men så da billig ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 8, 2010 Share Skrevet September 8, 2010 Verð 1.900 þ.kr for en 320 cab Hva det betyr og blir i nok er veit jeg ikke men så da billig ut Ehm... 100 ISLANDSKE KRONER ISK 0,00 Fin kurs i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 8, 2010 Share Skrevet September 8, 2010 Jeg kom frem til at det ble rundt 90 000. Om det stemmer aner jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet September 8, 2010 Share Skrevet September 8, 2010 0,00 Velkommen til bimmers, så ut som en pen E36M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet September 9, 2010 Share Skrevet September 9, 2010 Verð 1.900 þ.kr for en 320 cab Hva det betyr og blir i nok er veit jeg ikke men så da billig ut Ehm... 100 ISLANDSKE KRONER ISK 0,00 Fin kurs i dag Veit, sjekka jeg også, fin kurs hver dag:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet September 9, 2010 Share Skrevet September 9, 2010 Fin bil!! Kos deg når du kommer til Norge. Bare ett lite spørsmål. Er det flere sider med tanke på salg av biler på island? Jeg fant bare 1 z3 coupe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå