Erebus Skrevet September 10, 2010 Skrevet September 10, 2010 Range Rover 4.6 HSE.....det er noe eget ved disse.....
noekult Skrevet September 10, 2010 Skrevet September 10, 2010 Har lest om batteriproblemer om Rang Roverne i den prisklassen... At du må lade hvis bilen står uten å bli startet etter 4-6 dager... Også drikker de ikke lite drivstoff heller (firehjulstrekk, 2 tonn, automat, stor motor..)
Just-turbodiesel Skrevet September 10, 2010 Skrevet September 10, 2010 galskap å anbefale folk en landeveisrøver... du kan gjerne høre hva husleiger har påkosta sin som var tilsynelatende strøken og 220 i prislapp, nå har den kosta til sammen 300 på 1,5 år kjøp en japse med 4x4, det er det beste
Fredrik 90 Skrevet September 10, 2010 Skrevet September 10, 2010 Har lest om batteriproblemer om Rang Roverne i den prisklassen... At du må lade hvis bilen står uten å bli startet etter 4-6 dager... Også drikker de ikke lite drivstoff heller (firehjulstrekk, 2 tonn, automat, stor motor..) På den Range Roveren han faren til kompisen min hadde så skjedde dette hvis den sto for lenge! Virka som om noe sto og trakk strøm, slitsomt å måtte resette alt fra klokker til CD spiller og Navigasjon hver gang. Dette var da en 2001 mod med hvite blinkere, svart skinn, justerbar luftfjæring og et krafig Harman Kardon anlegg! og gud bedre og gøyal den bilen var! Vi var heldige og fikk låne denne mye og man var konger på veien rett og slett, man føler seg rik bak rattet i en Range Rover! Slenger ut et bilde av den aktuelle bilen, så kan dere så hvodan en Range Rover skal se ut! Det blei jo litt testing og den skuffa aldri på framkommlighet:
S.Hafsmo Skrevet September 10, 2010 Skrevet September 10, 2010 stor forskjell på Jeep Cherokee og Grand Cherokee.
Tom K Skrevet September 11, 2010 Skrevet September 11, 2010 stor forskjell på Jeep Cherokee og Grand Cherokee. Det er veldig stor forskjell ja, Grand Cherokee har et helt annet karosseri, den har spiralfjærer mens lillebror Cherokee har bladfjærer bak, Grand Cherokee kommer også med 5,2 V8, jeg hadde en slik i vinter og det var en av de beste vinterbilene jeg har hatt
wicky124 Skrevet September 11, 2010 Forfatter Skrevet September 11, 2010 hahaha yaaar jeg har jo kjørt med den i 1 år, troo meg kala mo karke jumha parne jata ho:P Her prates det i "koder" seg jeg! hehe ...sharam ati he... er iallefall et eller annet med gay/gaycar... noe i den duren... det betyr : jeg føler meg flau /skammer meg... ingenting med gay å gjøre..
wicky124 Skrevet September 11, 2010 Forfatter Skrevet September 11, 2010 hmm...er ganske keen på rangerover egentlig...eller mercedes ML... Men på en annen side...en mindre bil, fiat 500, frister også....
Fredrik 90 Skrevet September 11, 2010 Skrevet September 11, 2010 hmm...er ganske keen på rangerover egentlig...eller mercedes ML... Men på en annen side...en mindre bil, fiat 500, frister også.... Range Rover er i en klasse for seg selv, jeg tror jeg faktisk ikke hadde vært redd for å kjøpe en sånn jeg! Det er jo en grunn til at de er så populære Fiat 500 er i grunn en stilig småbil, og 100 hester dieselen går bra men... det er jo en veldig jentebil da
wicky124 Skrevet September 11, 2010 Forfatter Skrevet September 11, 2010 sant...men den er såpass ny med garanti og sånt at det igrunn er trygt å eie en slik bil...hmm...
Hawkon88 Skrevet September 11, 2010 Skrevet September 11, 2010 sant...men den er såpass ny med garanti og sånt at det igrunn er trygt å eie en slik bil...hmm... Det er prius også.. Greit at (den nye) fiat 500 er litt stilig å se på, men hvor underholdende den er å kjøre er jeg usikker på.
wicky124 Skrevet September 11, 2010 Forfatter Skrevet September 11, 2010 underholdning?vel...I dont care..er for gammal for sånt:p Blir nok en litt stor suv....forester er fristede..samme med rangerover..hmm...men range er litt dyrt...
wicky124 Skrevet September 11, 2010 Forfatter Skrevet September 11, 2010 E38? Been there done that...
SigurdE36 Skrevet September 11, 2010 Skrevet September 11, 2010 Hva med audi s6 4,2 Quattro aut 1996? mørk blå, lystskinn, alt utstyr og kun 130 000km. Brodern selger sin nå, regner med at du får den innen din prisklasse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå