Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 112
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

det er jeg helt uenig i, jeg kjenner 3 stk som kjører Rav-4, og de bilene er ute av drift hele tiden. Det siste jeg hørte var turbohavari på den nyeste av de 3. ikke akkurat en billig reprasjon. Samt at deler til de aller fleste japser (ihvertfall toyota) er ihvertfall 1.5 - 2 ganger dyrere enn noe jeg noen gang har kjørt. Har hjulpet mine søstre mye med toyota'ne sine (som de kjøpte pga "driftssikkerhet"), og de har brukt 2-3 ganger så mye penger på deler på sine toyotaer versus f.eks min bmw med "kjempedyre deler" som alle sier.

Det er 15-20 år siden toyota var driftssikre. Nå som de har begynt å lage biler utover 4 hjul og ratt prinsippet er det minst like mye trøbbel med disse som med andre middels avanserte biler.

Har dog ikke noe erfaring med Honda CR-V. Kun gamle accorder og de ble bygget etter 4 hjul og ett ratt prinsippet. ;)

Skrevet
Blir visst en rangerover til uken...hmmm...4,6 automat...oyeah...hahahaha :P

grombil, var nære på å handle en slik til vinterbil eg og!

Skrevet

drømmebil uten tvil...HSE 4.6 er sånn range rovern skal være.... jeg sikler selv på en sånn en som vinterbil, og kanskje en E36 M3 3.2 som sommerbil....

Men wicky, disse bilene kan koste skjorta i drift, selv Range rover entusiastene sier dette...

så pass på å sjekk grundig... btw bilder? og specs?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...