Spiff Skrevet September 10, 2010 Skrevet September 10, 2010 går jo ikke ann og se hva som skjer og hvordan bil det er
oddis Skrevet September 10, 2010 Skrevet September 10, 2010 Det der var jo en E30 som omtrent var nylakkert... tror ikke den rakk å montere alle delene igjen før den krasja i trailerhengeren. Eieren er jo her på forumet så han kan jo sikkert forklare alt i detalj.. Edit: HAHAHAHAHAHHAHAHA Sjåføren sto fram: http://www.ostlendingen.no/nyheter/elve ... -1.5615850
oddis Skrevet September 10, 2010 Skrevet September 10, 2010 http://www.ostlendingen.no/nyheter/elve ... -1.5615850
Fredrik 90 Skrevet September 10, 2010 Skrevet September 10, 2010 går jo ikke ann og se hva som skjer og hvordan bil det er Fordi de bruker ett elendig mobilkamera! Og den at det var en tilfeldig forbipasserede som filmet kjøper ikke jeg! Skulle han plutselig bare gå og filme i et grått og trist område da det PLUTSELIG kommer en BMW hylende, for han hadde jo ikke rukket å dra opp mobilkameraet av lommen hvis han ikke var forberet! Nei! disse idiotene fortjener den straffen de kan få!
Sirup-Racing Skrevet September 10, 2010 Skrevet September 10, 2010 hehe, må le litt når marius står fram i avisa:P lurer på hvem kompisen hans var som gikk til politiet:P hmm, husker å ha sett den andre filmen, var bedre kvalitet på den:) mulig ratt har den liggende på en gammel tlf ett sted:P hehe, bra at marius har lært da:P hehe
Sirup-Racing Skrevet September 10, 2010 Skrevet September 10, 2010 er vel lenge siden han har stått fram:) mista vel lappen i 3mnd og noe bot greier:)
Sirup-Racing Skrevet September 10, 2010 Skrevet September 10, 2010 hehe, nei tror ikke han har stått fram i avisen før nå nei;P det ble vel egentlig aldri noe stor sak den ganga han kjørte inn i henger`n. politiet fikk jo tips ganske fort av en eller annen person:P hehe
316 Skrevet September 10, 2010 Forfatter Skrevet September 10, 2010 Skal faktisk sies at jeg ikke har sett han kjøre gris på en stund !
Sirup-Racing Skrevet September 10, 2010 Skrevet September 10, 2010 vet ikke helt jeg men;P kan vel si at han har hatt flaks;P hehe
oddis Skrevet September 13, 2010 Skrevet September 13, 2010 Hehe... akkurat den sladden der anser jeg som uflaks.. som han selv sier, bilen spant ut av kurs da han traff en vanndam sidelengs. Det er noe jeg har gjort selv, og vet veldig godt hvordan det føles. Ser man vanndammen før det skjer kan man hente seg inn med nød og neppe. Selve skrenseseansen på Gindalsmoen ser jeg ikke noe galt med, det er vel færre egnede steder i Elverum (sentrum). Totalinntrykket er jo hvordan det kjøres til daglig, i trafikken med andre rundt seg. Stoler mye mer på sjåfører som har kjørt på grensen mange ganger, og kontrollert bil på skrens ("ute av kontroll") enn de som alltid kjører sakte og ikke har nubbsjans til å hente seg inn/improvisere om det ligger dieselsøl/oljesøl i en krapp høyresving - lav fart eller ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå