Gå til innhold

Hjelen`s E30 325iX

Hjelen
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Så denne havnet på Øra ja altså? :) Vinterbil, tenkte jeg umiddelbart da jeg så annonsen.

Har liggende litt stasj til E30 ennå som hadde passe glimrende på denne, men når man er for slapp i avtrekkeren så......hehe :wink:

Gratulerer med gunstig skyss da hvertfall. Skulle liksom aldri ha E30 Touring jeg heller før, men med litt tid greide jeg likevel å venne meg på en :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med knallkjøp på GROM vinterbil. Ikke mye som stopper disse. SÅ ikke så værst ut heller :wink:

Regreima skal byttes hver 60K/4 år så ville nesten ikke turt å kjørt med bilen hvis den har gått 100K :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så denne havnet på Øra ja altså? :) Vinterbil, tenkte jeg umiddelbart da jeg så annonsen.

Har liggende litt stasj til E30 ennå som hadde passe glimrende på denne, men når man er for slapp i avtrekkeren så......hehe :wink:

Gratulerer med gunstig skyss da hvertfall. Skulle liksom aldri ha E30 Touring jeg heller før, men med litt tid greide jeg likevel å venne meg på en :)

Har du noe til salgs kanskje? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med knallkjøp på GROM vinterbil. Ikke mye som stopper disse. SÅ ikke så værst ut heller :wink:

Regreima skal byttes hver 60K/4 år så ville nesten ikke turt å kjørt med bilen hvis den har gått 100K :wink:

Takktakk :)

Det er jo mulig han har byttet, men på regrem-lappen står det iallefall 127 000km.

Men det blir skiftet snarest :)

Hvor lønner det seg å handle slikt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker egentlig ikke å selge noe nei, siden jeg kommer til å angre dersom jeg ender opp med en E30 en gang igjen :wink: Sorte DE, MHW baklykter, Hartge front og hekk, 16" Hartge og 17" Compomotive Mo5 og stor sperrediff er det jeg har holdt av etter forrige E30-periode. Men med fare for at jeg ikke har hatt min siste E30 ennå, så velger jeg å la dette ligge inntil videre :)

Planer for ix`n da? Bruksbil/vinterbil, eller prosjekt i tillegg til E28`n? :) Må jo være uhorvelig morsom å kjøre på vinterføre denne tenker jeg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker egentlig ikke å selge noe nei, siden jeg kommer til å angre dersom jeg ender opp med en E30 en gang igjen :wink: Sorte DE, MWH baklykter, Hartge front og hekk, 16" Hartge og 17" Compomotive Mo5 og stor sperrediff er det jeg har holdt av etter forrige E30-periode. Men med fare for at jeg ikke har hatt min siste E30 ennå, så velger jeg å la dette ligge inntil videre :)

Planer for ix`n da? Bruksbil/vinterbil, eller prosjekt i tillegg til E28`n? :) Må jo være uhorvelig morsom å kjøre på vinterføre denne tenker jeg :wink:

Si ifra hvis du skal selge Hartge front og hekk :)

Har ikke så mye planer enda, blir vel bruksbil først og fremst :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dra til nærmeste autozentrum/bavaria, og hør med de når du skal skifte, skal vel stå i servicehefte også mener jeg..

Så ut som et veldig pent eksemplar!! ;)

Nytt regremsett er bestilt, så det blir byttet, slipper å tenke på det på en stund :)

Mye bil igjen her ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...