Larsinnj Skrevet September 9, 2010 Share Skrevet September 9, 2010 Begynner å bli litt E30 på øra igjen. Tomme har vel kjøpt seg cab og? Så pen ut den IXen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet September 9, 2010 Forfatter Share Skrevet September 9, 2010 Begynner å bli litt E30 på øra igjen. Tomme har vel kjøpt seg cab og? Så pen ut den IXen. Ja, men det er fortsatt mest E28 Den ser veldig bra ut, til tross for at det er touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet September 9, 2010 Share Skrevet September 9, 2010 Så denne havnet på Øra ja altså? Vinterbil, tenkte jeg umiddelbart da jeg så annonsen. Har liggende litt stasj til E30 ennå som hadde passe glimrende på denne, men når man er for slapp i avtrekkeren så......hehe Gratulerer med gunstig skyss da hvertfall. Skulle liksom aldri ha E30 Touring jeg heller før, men med litt tid greide jeg likevel å venne meg på en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet September 9, 2010 Share Skrevet September 9, 2010 Gratulerer med knallkjøp på GROM vinterbil. Ikke mye som stopper disse. SÅ ikke så værst ut heller Regreima skal byttes hver 60K/4 år så ville nesten ikke turt å kjørt med bilen hvis den har gått 100K Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet September 10, 2010 Forfatter Share Skrevet September 10, 2010 Så denne havnet på Øra ja altså? Vinterbil, tenkte jeg umiddelbart da jeg så annonsen. Har liggende litt stasj til E30 ennå som hadde passe glimrende på denne, men når man er for slapp i avtrekkeren så......hehe Gratulerer med gunstig skyss da hvertfall. Skulle liksom aldri ha E30 Touring jeg heller før, men med litt tid greide jeg likevel å venne meg på en Har du noe til salgs kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet September 10, 2010 Forfatter Share Skrevet September 10, 2010 Gratulerer med knallkjøp på GROM vinterbil. Ikke mye som stopper disse. SÅ ikke så værst ut heller Regreima skal byttes hver 60K/4 år så ville nesten ikke turt å kjørt med bilen hvis den har gått 100K Takktakk Det er jo mulig han har byttet, men på regrem-lappen står det iallefall 127 000km. Men det blir skiftet snarest Hvor lønner det seg å handle slikt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet September 10, 2010 Share Skrevet September 10, 2010 Så denne havnet på Øra ja altså? Vinterbil, tenkte jeg umiddelbart da jeg så annonsen. Har liggende litt stasj til E30 ennå som hadde passe glimrende på denne, men når man er for slapp i avtrekkeren så......hehe Gratulerer med gunstig skyss da hvertfall. Skulle liksom aldri ha E30 Touring jeg heller før, men med litt tid greide jeg likevel å venne meg på en Har du noe til salgs kanskje? Ønsker egentlig ikke å selge noe nei, siden jeg kommer til å angre dersom jeg ender opp med en E30 en gang igjen Sorte DE, MHW baklykter, Hartge front og hekk, 16" Hartge og 17" Compomotive Mo5 og stor sperrediff er det jeg har holdt av etter forrige E30-periode. Men med fare for at jeg ikke har hatt min siste E30 ennå, så velger jeg å la dette ligge inntil videre Planer for ix`n da? Bruksbil/vinterbil, eller prosjekt i tillegg til E28`n? Må jo være uhorvelig morsom å kjøre på vinterføre denne tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet September 10, 2010 Forfatter Share Skrevet September 10, 2010 Så denne havnet på Øra ja altså? Vinterbil, tenkte jeg umiddelbart da jeg så annonsen. Har liggende litt stasj til E30 ennå som hadde passe glimrende på denne, men når man er for slapp i avtrekkeren så......hehe Gratulerer med gunstig skyss da hvertfall. Skulle liksom aldri ha E30 Touring jeg heller før, men med litt tid greide jeg likevel å venne meg på en Har du noe til salgs kanskje? Ønsker egentlig ikke å selge noe nei, siden jeg kommer til å angre dersom jeg ender opp med en E30 en gang igjen Sorte DE, MWH baklykter, Hartge front og hekk, 16" Hartge og 17" Compomotive Mo5 og stor sperrediff er det jeg har holdt av etter forrige E30-periode. Men med fare for at jeg ikke har hatt min siste E30 ennå, så velger jeg å la dette ligge inntil videre Planer for ix`n da? Bruksbil/vinterbil, eller prosjekt i tillegg til E28`n? Må jo være uhorvelig morsom å kjøre på vinterføre denne tenker jeg Si ifra hvis du skal selge Hartge front og hekk Har ikke så mye planer enda, blir vel bruksbil først og fremst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet September 10, 2010 Share Skrevet September 10, 2010 Dra til nærmeste autozentrum/bavaria, og hør med de når du skal skifte, skal vel stå i servicehefte også mener jeg.. Så ut som et veldig pent eksemplar!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet September 10, 2010 Forfatter Share Skrevet September 10, 2010 Dra til nærmeste autozentrum/bavaria, og hør med de når du skal skifte, skal vel stå i servicehefte også mener jeg.. Så ut som et veldig pent eksemplar!! Nytt regremsett er bestilt, så det blir byttet, slipper å tenke på det på en stund Mye bil igjen her ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet September 10, 2010 Share Skrevet September 10, 2010 Hvordan bytter du regreima? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet September 10, 2010 Forfatter Share Skrevet September 10, 2010 Hvordan bytter du regreima? Det har jeg ikke sett på enda:) men det skal da være en smal sak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet September 10, 2010 Share Skrevet September 10, 2010 Vis du hadde orka, kunne du fortalt meg hvordan man gjør det på pm? Hadde vært konge men du må jo få tid å gjøre det selv først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet September 10, 2010 Forfatter Share Skrevet September 10, 2010 Vis du hadde orka, kunne du fortalt meg hvordan man gjør det på pm? Hadde vært konge men du må jo få tid å gjøre det selv først Haynes boka har vel svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet September 10, 2010 Share Skrevet September 10, 2010 aaa, tenkte ikke på den må få skaffet meg en sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå