Gå til innhold

Haralds e92 325d

H-F
 Share

Anbefalte innlegg

Hei.

Er nå på min andre bmw, oppgradert fra e39 523i, til 2007 modell 325d coupe M sport, og er strålende fornøyd (so far). Motoren er imponerende sterk, og den går billig.

Bilen er en titansølv shadowline med coral rødt skinn, svart innvendig tak, dash osv. M interiør, understell, eksteriør, fabrikktonede ruter bakover osv.Ellers relativt vettugt utstyrt med navi pdc, manuell kasse(i like it), breyton 19" felger ++

Har ikke gjort noe med bilen bortsett fra å bytte til hvitere parklys og tåkelys pærer , og erstatte chrome grillen med en svart(siden resten av bilen er helt fri for chrome biter.

Her er et bilde av kjerra, med godt fyllt bagasjerom, så er unormalt lav i bakenden her.

E92 virker som at er for høye foran orginal, selv med M understell, dette er noe som sikkert blir fiksa på etterhvert med bytte av litt understellsbiter.

25082010747.jpg

Et bilde der man ser litt av interiør hører nesten med..

23042010646.jpg

Skal se om jeg får noe mer vettuge bilder etterhvert. håper kjerra blir godtatt her, selv med litt dårlige mobil bilder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Velkommen til bimmers og gratulerer med en meget grom vogn. Interiøret ditt var kjempelekkert! Det er herlig med biler som har noe annet enn sort skinn overalt innvendig. Pøs på med mer bilder av bilen (helst med tomt bagasjerom :wink: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Er nå på min andre bmw, oppgradert fra e39 523i, til 2007 modell 325d coupe M sport, og er strålende fornøyd (so far). Motoren er imponerende sterk, og den går billig.

Grattis! Tenkte å spørre deg på mx-forumet om hva slags E92 du hadde kjøpt. Som nevnt der har jeg tittet på E92 selv, og coral red-skinninteriør er knall på disse bilene. Legg ut flere og bedre bilder..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker for tilbakemeldingene.. :) kult at folket liker den, selv med rødt skinn..

Var veldig skeptisk til rødt skinn, til jeg så det live osv. Det er egentlig ganske fett, og en smule mer uvanlig en svart på svart med trelister eller no sånt :P

sweet.. mx5en er jo mange ganger så rask som dieselbrakka da :P

dessuten er din bmw undermotorisert. ALT kjører fra den :P

kan stemme at forrige eier har vært på e90post.

Bilen går bra nok til daglig bruk ihvertfall E.H.D. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

har kjørt bilen endel nå, må bare si at jeg digger denne greia :D rask nok til å plage mye rånere, men snitter .45 på langkjøring. fungerte ok på autoslalom også.

skal se om jeg ikke får tatt noe mer vettuge bilder en dag.

Blir nok noen små mods utover vintern også. Skulle være bruksbilen min dette, men sporer som vanlig av.

eneste minuset må være at den føles direkte sløv i forhold til mazda mx5en min :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har kjørt bilen endel nå, må bare si at jeg digger denne greia :D rask nok til å plage mye rånere, men snitter .45 på langkjøring. fungerte ok på autoslalom også.

Blir nok noen små mods utover vintern også. Skulle være bruksbilen min dette, men sporer som vanlig av.

eneste minuset må være at den føles direkte sløv i forhold til mazda mx5en min :P

men så er mx-5 søppel i forhold også da.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men så er mx-5 søppel i forhold også da.. :P

Har du sett MXen til Harald?? Er ikke noe vanlig stock MX5.. den er litt utenom det vanlige.. sååå MX5 er nok ikke søppel gitt, har hatt 2 stykk og de var faktisk morsommere og kjøre enn BMWen :)

Prøvd MX på ordentlig aktiv kjøring du "superturbodiesel.com?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...