wicky124 Skrevet September 10, 2010 Forfatter Skrevet September 10, 2010 ja er han sin bil ja....de fleste oslo taxiene har fått info, samt alle våre budsjåfører er igså informert...
badsha Skrevet September 10, 2010 Skrevet September 10, 2010 helvete. tror ikek d var så lurt å stjele denne hvis han finnern igjen:)
wicky124 Skrevet September 10, 2010 Forfatter Skrevet September 10, 2010 komplett enig i den kommentaren...
jonr Skrevet September 10, 2010 Skrevet September 10, 2010 Alle som har en bil som er verdt mer enn 50 000 (for eks?) burde kjøpe denne http://www.chinavasion.com/product_info ... r-tracker/ genial sak, har den på M3en min, i tilegg til en fra G4s da, si hva dere vil om billig china ting, men den funker
Hansen_ Skrevet September 10, 2010 Skrevet September 10, 2010 Shit!! Faen så synd! Håper bilen kommer til rette og de skyldige tatt. Skal holde øynene åpne i Oslo ihvertfall. Er det M3 emblemer på bilen?
jonr Skrevet September 10, 2010 Skrevet September 10, 2010 Shit!!Faen så synd! Håper bilen kommer til rette og de skyldige tatt. Skal holde øynene åpne i Oslo ihvertfall. Er det M3 emblemer på bilen? er bilde av den med emblem på salgs annongsen værtfall, men vet ikke jeg, tviler på den triller rundt i oslo sentrum da men. burde sjekke med bomringene hvor den har passert..
oddis Skrevet September 10, 2010 Skrevet September 10, 2010 Forjævlig dette, fandens pakk som aldri kan la ting være i orden. Tipper dette blir slaktbil, så kan være lurt å publisere motor nr. slik at en evt. S50 kjøper vet om det. Forjævlig, men nå går forsikringsummene bare oppover på disse gamle M-bilene..
noekult Skrevet September 10, 2010 Skrevet September 10, 2010 Alle som har en bil som er verdt mer enn 50 000 (for eks?) burde kjøpe denne http://www.chinavasion.com/product_info ... r-tracker/ genial sak, har den på M3en min, i tilegg til en fra G4s da, si hva dere vil om billig china ting, men den funker Det der var billig! Cool. Settern på bursdagsønskelista Sjakktrekk at det faktisk står "GPS Tracker" på den
jonr Skrevet September 10, 2010 Skrevet September 10, 2010 Alle som har en bil som er verdt mer enn 50 000 (for eks?) burde kjøpe denne http://www.chinavasion.com/product_info ... r-tracker/ genial sak, har den på M3en min, i tilegg til en fra G4s da, si hva dere vil om billig china ting, men den funker Det der var billig! Cool. Settern på bursdagsønskelista Sjakktrekk at det faktisk står "GPS Tracker" på den Hehe ja, greit å gjemme den litt vekk kanskje så ikke boksen syntes, da er det jo bare å skru den av. men uansett billig og funker bra for min del værtfall, kan koble masse greier om man gidder, blant annet sende sms å koble ut bensin pumpen, det er jo kjekt når noen stjeler bilen. har kjøpt et par ting derfra, å de har rusla rett igjenom tollen begge gangene uten noe mer kostnadder :=)
noekult Skrevet September 10, 2010 Skrevet September 10, 2010 Uansett så takker jeg for et kongetips, de greiene koster jo femdobbelt i norske nettbutikker Men sorry til trådstarter for off topic
Hawkon88 Skrevet September 10, 2010 Skrevet September 10, 2010 Fredrik90: Hva er vitsen med slike innlegg? Rent psykologisk vil biltyven være MYE mer desperat på å stikke av enn du er av å få fatt i ham, noe som betyr at adrealinet hans vil være mye høyere enn ditt- noe som også vil "hjelpe" ham til å finne på ganske syke ting. En dame som bor 5min fra meg var på bobiltur i danmark med familien sin for noen år siden. På en parkeringsplass utenfor et kjøpesenter var det en som stjal bilen deres. Hun løp ut i veien for å stoppe ham- og han stoppet ikke.. Husker jeg rett låg hun lenge i koma og klarer knapt å kommunisere med ord. Videre er alt av kropp osv helt ødelagt da hun hang fast under bilen og ble slept bortover.. Sannsynligvis kjørte tyven bevisst over henne, og nektet å stoppe da han må ha forstått at hun hang fast. Videre om du skulle overaske biltyven og skulle banke ham, kan du belage deg på fengsel og oppreisning til biltyven dersom han skulle anmelde deg. Selvom det er kjedelig å bli frastjålet en bil, uansett hvor spesiell den er,- så vil det i de fleste tilfellene være et større tap for deg, hvertfall økonomisk (bøter, fengsel+tapt arbeidsfortjeneste) om du skulle banke opp tyven og beholde bilen.. Invester heller i GPS tracker, så får du politiet til å hjelpe deg med å stoppe dem før de har fått demontert den etc. Samtidig så har du beholdt integriteten din siden du beholdt temperamentet og unngikk voldsbruk.
Tom K Skrevet September 10, 2010 Skrevet September 10, 2010 Fredrik90: Hva er vitsen med slike innlegg? Rent psykologisk vil biltyven være MYE mer desperat på å stikke av enn du er av å få fatt i ham, noe som betyr at adrealinet hans vil være mye høyere enn ditt- noe som også vil "hjelpe" ham til å finne på ganske syke ting.En dame som bor 5min fra meg var på bobiltur i danmark med familien sin for noen år siden. På en parkeringsplass utenfor et kjøpesenter var det en som stjal bilen deres. Hun løp ut i veien for å stoppe ham- og han stoppet ikke.. Husker jeg rett låg hun lenge i koma og klarer knapt å kommunisere med ord. Videre er alt av kropp osv helt ødelagt da hun hang fast under bilen og ble slept bortover.. Sannsynligvis kjørte tyven bevisst over henne, og nektet å stoppe da han må ha forstått at hun hang fast. Videre om du skulle overaske biltyven og skulle banke ham, kan du belage deg på fengsel og oppreisning til biltyven dersom han skulle anmelde deg. Selvom det er kjedelig å bli frastjålet en bil, uansett hvor spesiell den er,- så vil det i de fleste tilfellene være et større tap for deg, hvertfall økonomisk (bøter, fengsel+tapt arbeidsfortjeneste) om du skulle banke opp tyven og beholde bilen.. Invester heller i GPS tracker, så får du politiet til å hjelpe deg med å stoppe dem før de har fått demontert den etc. Samtidig så har du beholdt integriteten din siden du beholdt temperamentet og unngikk voldsbruk. Kloke ord...men jeg tror ikke jeg hadde klart å holde henda i lommene hvis jeg tok noen på fersken her i gården
StraightSix Skrevet September 10, 2010 Skrevet September 10, 2010 At ikke enkelte kan holde fingra fra fatet! Blir så forbanna!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå