wicky124 Posted September 10, 2010 Share Posted September 10, 2010 Bilen til en kompis er stjålet fra stovner i Oslo!!! Original M3 3,0 sedan boston green stjålet fra Oslo idag tidlig! Svarte felger!! Bakrute senker! Stjålet idag tidlig rundt 07tiden! Skiltnr er BD32194 Har einsenmann effektanlegg, senket! De var også ute etter en m3 coupe da bilen ble sist observert på tokerudberget utenfor garasjen til coupeen.... Dusør utloves, og vold utloves til tyvene!!! Eneste forskjellen er at det nå står sorte krysseier felger på bilen!! Om noen vet noe, kontakt meg på 93842627 eller eiern på : 92477131 92800577 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ellingsen B. Posted September 10, 2010 Share Posted September 10, 2010 Nå var det MYE M biler som forsvinner syns jeg! Den er ikke british racing green, men boston. Forøvrig er jo bilen helt lik min sedan så hvis noen ser en ST regga så er det en 323.. Her er vel fler bilder av den aktuelle bilen.. http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=20171870 Link to comment Share on other sites More sharing options...
wicky124 Posted September 10, 2010 Author Share Posted September 10, 2010 http://www.finn.no/finn/car/used/viewim ... e=20171870 Link to comment Share on other sites More sharing options...
SSM Posted September 10, 2010 Share Posted September 10, 2010 nå koker det over...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
noekult Posted September 10, 2010 Share Posted September 10, 2010 Stod den i fellesgarasje eller separat garasje? Jævla rasshøler som ikke klarer å arbeide som alle andre og må stjele ting. Brenn. Skal si fra om jeg hører noe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
wicky124 Posted September 10, 2010 Author Share Posted September 10, 2010 Den pleier å stå låst, men nettop nå stod den ute pga arbeider i garasjen....TRor de har jakta på disse to bilene da eiern av den andre m3coupe så denne grønne utenfor garasjen sin (eierne er venner) og tenkte "jaja han duden var jo oppe tidlig idag" Det merkelige med tyveriet er jo seff at bilen stod parkert ca 50meter fra inngangsdøren til stovner politistasjon...Stasjonen og parkeringsplassen ligger på samme tomt/asfalt.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ellingsen B. Posted September 10, 2010 Share Posted September 10, 2010 Jo frekkere tyveriet er jo mer troverdig/vanlig ser det ut for andre. Altså evt. vitner tror det er eiern som holder på med sin egen bil. Kompis fikk nylig frastjålet 4stk 18" felger som stod på bilen hans. Disse ble stjålet når bilen stod parkert i Bogstadveien! Link to comment Share on other sites More sharing options...
wicky124 Posted September 10, 2010 Author Share Posted September 10, 2010 hmm....midt på majorstua?det er liiitt frekt da.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
noekult Posted September 10, 2010 Share Posted September 10, 2010 Ah, der ja... Veldig kjipt ass... For meg er det akkurat dette som gjør at M-, RS/S- og AMG biler er totalt uaktuelt! Hadde blitt voldtatt i huet av alt stress om jeg dro på ferie f. eks. Håper denne blir funnet igjen, får spre ord på Twitter/MSN osv... De som stjeler sånne biler fortjener juling. Her nede i fellesgarasjen ble en bil stjålet midt på dagen. De fleste antok at det var eiern som holdt på med et eller annet. Fy faen så frekt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredrik 90 Posted September 10, 2010 Share Posted September 10, 2010 Fortsetter det sånn så er det jo ikke snart flere M-BMWer igjen i landet her! Jeg synes det ser ut som de kun tar biler som står til salgs også jeg, det er jo selvsagt lettere for dem å peile seg inn på en bil ved å bruke Finn.no. Oppdragsgiveren dems eller dem selv sitter vel på finn og finner seg en bil, ser hvor den står og tar en tur og ser ann forholda før de returnerer på et mer passende tidspunkt. Vi får jo bare håpe bilen fortsatt er i landet så de er sjanse for å finne den, er den havna i utlandet allrede så er nok mye håp ute selv om forsikringselskapene henter hjem flere norske biler fra østeuropa hvert år! Link to comment Share on other sites More sharing options...
wicky124 Posted September 10, 2010 Author Share Posted September 10, 2010 Denne var vel ganske godt utstyr også..stor kjørecomp, original tlf, dobbel klima osv... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredrik 90 Posted September 10, 2010 Share Posted September 10, 2010 Denne var vel ganske godt utstyr også..stor kjørecomp, original tlf, dobbel klima osv... Nettopp! masse fine deler de kan bruke! Men også noe som gjør det ekstra surt for eiern, da det kan bli vanskelig å få tak i en liknende bil hvis den ikke skulle komme til rette. Nei vi får holde et våkent øye, god bimmers er landsdekkende så folk fra alle kanter av landet kan holde et våkent øye. Er man her inne så er man også såpass BMW interessert at man lett legger merke til en M modell! Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcushs Posted September 10, 2010 Share Posted September 10, 2010 Er så kjipt!! Men uansett, kan aldri være for forsiktig når man selger slike biler! Hadde satt bilen langt unna i en garasje der ingen viste den var hvis jeg skulle solgt en slik bil Link to comment Share on other sites More sharing options...
-Roger- Posted September 10, 2010 Share Posted September 10, 2010 Nå forsvinner det faen meg mange m3'er her til lands. Men siden mange av de ligger til salgs er det jo støøre sjanse for at det er samme folkene som holder på. Hvis de fortsetter slik blir de tatt og da finner de forhåpntligvis igjen mange av de andre også. Selv om de mest sannsynligvis er demontert Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZhilleN Posted September 10, 2010 Share Posted September 10, 2010 Er det ikke denne som har ligget ute på finn en god stund? Stod det adresse og alt i annonsen? Jævla rasshøler som ikke klarer og holde finga vekk fra andres ting, faen og mye som har blitt stjålet i det siste!! blir så irritert! Håper bilen kommer uskadelig fra dette, og hjem til eier. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts