Michaelw Skrevet April 5, 2013 Share Skrevet April 5, 2013 God stemning når den bruker mer olje enn drivstoff xD Kjempegod! Husker når jeg avskilta bmw'n. Kjøpte en fiesta for og bruke lite fuel, endte opp med oljeforbruk på mellom 5-10liter i uka billig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet April 5, 2013 Forfatter Share Skrevet April 5, 2013 Haha, såpass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet April 5, 2013 Forfatter Share Skrevet April 5, 2013 Sjekka sporingsnr i dag tidlig og jaggu var det ikke noen pakker fra tyskland til meg på postkontoret Vel hjemme Fra riktig leverandør Borbet? Ikke det jeg skal ha ihvertfall Mmm, lukten av lakk Å i eskene var disse! BBS RS 16" 9" et 06 10" et 15 4x100 - Markus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet April 5, 2013 Share Skrevet April 5, 2013 Se der, var de kommet ja! Dette kan ikke bli annet enn bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet April 6, 2013 Share Skrevet April 6, 2013 Fy faen så strøkene:-)). Mye kant er det på de??.. og tørr jeg spørre hva du gå ferdig hjem? Sent from my GT-N8010 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet April 6, 2013 Share Skrevet April 6, 2013 - clutchen forsvant, pedalen går i gulvet Høres ut som slavesyl, ikke clutchen fete BBS rs du har handla deg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet April 6, 2013 Forfatter Share Skrevet April 6, 2013 Åja, det er mulig! Får sjekke det ut Takk for det skal få prøvd de på bil i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet April 7, 2013 Share Skrevet April 7, 2013 gromme felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet April 7, 2013 Forfatter Share Skrevet April 7, 2013 Se der, var de kommet ja! Dette kan ikke bli annet enn bra! Jepp nei satser på at det vil funker greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet April 7, 2013 Forfatter Share Skrevet April 7, 2013 Fy faen så strøkene:-)). Mye kant er det på de??.. og tørr jeg spørre hva du gå ferdig hjem?Sent from my GT-N8010 using Tapatalk 2 Ja er ganske så blanke er 2,5 foran og 3,5 bak. Prisen velger jeg å holde hemmelig inntil videre gromme felger Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knoskar Skrevet April 7, 2013 Share Skrevet April 7, 2013 Blir strøøøkent ta Markus Grattis igjen ma nye felga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet April 7, 2013 Forfatter Share Skrevet April 7, 2013 Takk for det knut! Blir innafor med nye coilovers og ja Satser på at du får e36'n ferdi til gatebil i juli Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegardb17 Skrevet April 7, 2013 Share Skrevet April 7, 2013 jæævlig feite felger! Gleder meg til du får montert på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet April 7, 2013 Forfatter Share Skrevet April 7, 2013 jæævlig feite felger! Gleder meg til du får montert på bilen Takk takk prøve å få det til etter middag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet April 7, 2013 Share Skrevet April 7, 2013 ossen coilovers venter du på? Sent from my GT-N8010 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå