Markus E30 Skrevet April 16, 2013 Forfatter Share Skrevet April 16, 2013 Du spurte om regreim bytte- jørgen har jo skrevet en fin tråd om akkurat det emnet, mener jeg å huske er ikke spesielt vanskelig.hvorfor bytter du ikke til bedre foringer i bakstillinga, mens du holder på ? Sto ikke no om de merkene der, men fant ut av det Ser ut til at jeg må ut med reimhjulet på kammen og da det ser ut som det er der det lekker... Powerflex tenker du på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet April 16, 2013 Share Skrevet April 16, 2013 nja, agk feks, men ja, noe bedre en de som er org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet April 18, 2013 Forfatter Share Skrevet April 18, 2013 Blei ikke prioritert sånn gitt Får ta noe mer holdbart når det skal byttes igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Mai 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2013 Noen som veit hvordan man løsner reimhjulet på kammen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Mai 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knoskar Skrevet Mai 10, 2013 Share Skrevet Mai 10, 2013 Niice Gamle felgan eller ? mtp skilt? Sent from my HTC One X Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Mai 10, 2013 Share Skrevet Mai 10, 2013 Endelig ett bilde her, what a beautifull car! Sent from my GT-N8010 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Mai 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2013 Er fra i sommer ja har fortsatt skilt så skjønner ikke hva du snakker om Tommy: Takk for det men blir enda bedre i år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knoskar Skrevet Mai 10, 2013 Share Skrevet Mai 10, 2013 Ahh Haha Sent from my HTC One X Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Mai 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2013 Ahh Haha Sent from my HTC One X Orker ikke levere de fra meg vett Tok av reimhjulet på kammen nå, der lekker det olje gitt. Så bestiller den nå og håper jeg får den om ikke så alt for lenge så er det bare å skru sammen igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Juni 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2013 På beina igjen! Etter fett mange timer skruing! Kommer en lang update i morgen - Markus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Juni 18, 2013 Share Skrevet Juni 18, 2013 Endelig!) Sent from my GT-N8010 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegardb17 Skrevet Juni 18, 2013 Share Skrevet Juni 18, 2013 Feeeeet Sent from my GT-I8190 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knoskar Skrevet Juni 18, 2013 Share Skrevet Juni 18, 2013 Så jævli lav ut på snappen du sendte igår! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Juli 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2013 Haha, ekke det mer nå xD Den oppdaten kom aldri.. Har ikke bilder tilgjengelig lenger Men kan oppdatere med litt annet Har flyttet sørover så bilen er å se på østlandet de neste mnd/årene. Men selvfølgelig gikk ikke turen sørover som planlagt.. Endel motstand kan man si. Først, etter 150km, masse fjusk og død bil null gnist... Men etter litt avkjøling starta den igjen og gikk fint helt til trondheim. Da var det fjusk resten av veien.. mistenker en dårlig ledning fra coil. 400 km seinere, nytt problem. Ny forstilling + ikke firhjulsjustering = bilde under Dekka var nye når jeg dro. Så noen 100 km seinere måtte jeg justere litt selv Kom litt lenger sør i sverige. Så hørte jeg en klunke lyd hver gang jeg bremsa. Sjekka opp dette ved neste sto og tror du ikke kaliptere hadde løsna OG mista en skrue på venstre side o.o Så den dreiv å bremsa mot felgen...... ikke turt å se på det enda Nytt stopp nytt problem. Våkna opp her uten clutch. Hærlig. Slavesylinder har begynt å lekke endel. Bare å pumpe trykk å kjøre videre Vel framme så dekket slik ut og bilen var ræv møkkete. Sigen much? Har org dempere og 40mm senk sia coilene tar i felgene.... 5cm max til eksosen. Fikk også to pakker igår De er montert men ingen bilder.. Blei awesome! - Markus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå