tommyheimberg Skrevet Juli 29, 2013 Share Skrevet Juli 29, 2013 Endelig update:-), virkelig velykka tur hørtes det ut som:-p.. ossen coilovers har du?, kan du ikke ha spacer da?, når skal du lakke frammskjermene?) Sent from my GT-N8010 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Juli 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2013 Hehe ja ikke veldi spennende men.. Kjører BC Racing knall fornøyd! Jo kan space, men har felger bestilt på mål for å være perfect fit. Må ha 20mm space for å gå klar og da er det ikke perfect lenger.. Så må finne på noe lurt Framskjermene er nå lakkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Juli 30, 2013 Share Skrevet Juli 30, 2013 Du skulle hatt h&r eller kw da, som ikke bygger mer en org, bare der justeringsmutteren evnt kommer, men det er kanskje justeringsmutteren som er poblemet nå og? Sent from my GT-N8010 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Juli 30, 2013 Share Skrevet Juli 30, 2013 han har vel stående coilover bak, som jeg ikke skjønner helt hvorfor han bestilte (?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Juli 30, 2013 Share Skrevet Juli 30, 2013 Hvorfor jeg bestilte?, eller hvorfor han bestilte det og ikke fjærer? Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Juli 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2013 Horer, ikke mobb Bestilte til e30 325. Visste ikke det var to typer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Juli 31, 2013 Share Skrevet Juli 31, 2013 Du kan velge hva du vil ha i ene feltet der:-p hehe:-D men blir nokk en ordning:-), kan bytte i fjæra og justeringa til h&r settet mitt:-p Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Juli 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2013 Bestilte.per mail jeg samme.det. finner vel ut.noe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Juli 31, 2013 Share Skrevet Juli 31, 2013 Blir nokk bra:-)) Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michaelw Skrevet Juli 31, 2013 Share Skrevet Juli 31, 2013 Savner deg her oppe i Nord Markus! Har jo ingen og rulle med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Juli 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2013 Ja nå jeg skulle vært der oppe fuck.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 1, 2013 Share Skrevet August 1, 2013 heihei, oslo er tingen! Godt du har skjønt at det er bedre enn Bardufoss, det har visst ikke Michael Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michaelw Skrevet August 1, 2013 Share Skrevet August 1, 2013 Haha, neida jeg er helt enig i at Oslo er tingen, og nå er det bare enda deiligere og være hjemme vær gang jeg er det : )) hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet August 1, 2013 Forfatter Share Skrevet August 1, 2013 Ja må prøve å bo her litt og kjørt meg bort et par ganger alt xD Micheal skjønner det etterhvert satser på han er tilbake om 3 år ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet August 24, 2013 Forfatter Share Skrevet August 24, 2013 Blei ikke klar tid e30meet denna gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå