Gå til innhold

Markus E30's, E30 325i 86 og 07 E61 M5.


Markus E30
 Share

Anbefalte innlegg

Om du skal ha 15" på E30 må du ha 195/55-15, da 195/65-15 subber, kompis hadde det problemet.

Han kjøpte dekk på husk hehe :P

Mye hadde han senka? :)

Blir dekk til uka så da får jeg endre på dimmen :P

Husk? :P

Hmm, den var vel senka c.a 40/40 mener jeg ;)

Ja, han kjøpte dekk etter det han trodde han huska var rett :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har en fin bil der, få fiksa rusten så blir det knall! :)

Nettopp kjøpt meg 2 nye hakka 5 selv, blir hakka 7 på 16" til neste år.

Får se om disse firkanta piggene holder mål, var tom for pigger på de gamle :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har en fin bil der, få fiksa rusten så blir det knall! :)

Nettopp kjøpt meg 2 nye hakka 5 selv, blir hakka 7 på 16" til neste år.

Får se om disse firkanta piggene holder mål, var tom for pigger på de gamle :P

Håper det blir bra ja! :) Har noen andre planer og ;)

Har skaffa meg hakka 7 til meeeget god pris på jobb så blir nok dem :) Du får si fra om de er bra, så kanskje jeg må bytte om hakka 7 ikke duger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pusla litt med bilen idag og :) Skrudde ut radiator i går og så på den i dag men den kan ikke fikses så satte den i igjen. Får vente til lønning og kjøpe en ny en ;)

Ellers har jeg også fjerna lakken som var på blinklysa. Så jo ikke igjennom dem engang :shock:

Litt forskjell?

qlsm0f80wl6ep31ao7x7.jpg

Ferdi :)

t53a1btkdtzzgcioqnax.jpg

Dette ble brukt :lol:

0qw9wjdo0enu9dyk0w60.jpg

7wxgmm58p2qjgy9vyii4.jpg

Og til slutt på bilen :) Syns det ble pent jeg.

Hva syns dere? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Duu, om du vil berge radiatoren din sånn foreløpig, for regner med det ikke spruter vann av den, så kan du jo prøve å tette den plastbiten, om ikke det er kjølekanalen(e) som lekker? Vannholdig lim, som TEC7 e.l skulle jo kanskje kunne funke :)

Var å så på den ene radiatoren til kompisen min, den var det bytta topp og bunn del på, og tetta med TEC7..:) (den passer ikke din bil foresten, kommer av gammel 320 el noe slik)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Duu, om du vil berge radiatoren din sånn foreløpig, for regner med det ikke spruter vann av den, så kan du jo prøve å tette den plastbiten, om ikke det er kjølekanalen(e) som lekker? Vannholdig lim, som TEC7 e.l skulle jo kanskje kunne funke :)

Var å så på den ene radiatoren til kompisen min, den var det bytta topp og bunn del på, og tetta med TEC7..:) (den passer ikke din bil foresten, kommer av gammel 320 el noe slik)

Det er liksom rundt den klompen som sitter på toppen om du skjønner? :P ikke selve rillene.. Men går det ant å ta av den toppen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er liksom rundt den klompen som sitter på toppen om du skjønner? :P ikke selve rillene.. Men går det ant å ta av den toppen?

Skjønner.. Ja etter det fikk fortalt av min kompis, så gikk vist det ja..:) Uten at jeg går god for at det blir bra da, bare så det er sagt :) Du får finne ut eksakt hvor det lekker, å prøve.. Ingenting å tape på det? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde å bøye litt på det før jeg satt den inn igjen og den virka ganske stiv, men kan ha vært sia det var 20 kalde ute :lol: Kan prøve å smugle den inn så den får litt varme :)

Har ikke no å tape på det nei ;) Vis det ikke går så har jeg en på hånd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...