Jørgen Lie Skrevet November 22, 2010 Share Skrevet November 22, 2010 Har ny frontplate til deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet November 22, 2010 Forfatter Share Skrevet November 22, 2010 Har ny frontplate til deg Har du? Pris, Bilde, stand? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet November 22, 2010 Forfatter Share Skrevet November 22, 2010 .... Noen som har trua? Uten troa hadde det ikke vært mange fine E30-er igjen! Stå på, det er fiksbart Utrolig kjedelig da, men ! Bra Håper det er fiksbart ja! Kjipt ja.. Ville ikke lære å skru på denne måten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet November 22, 2010 Share Skrevet November 22, 2010 den er gulle god Trenger bare mattes ned og lakkeres.. Pris vet jeg ikke.. "Problemet" er kanskje å sende den.. Ukurrant del, men d bør vel gå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet November 22, 2010 Forfatter Share Skrevet November 22, 2010 den er gulle god Trenger bare mattes ned og lakkeres.. Pris vet jeg ikke.. "Problemet" er kanskje å sende den.. Ukurrant del, men d bør vel gå Sweet Tenk på det til i morgen Ja, sende kan bli utfordrende ja, men har vel ikke no valg... Lakk skal jeg nok få fikset og! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet November 22, 2010 Forfatter Share Skrevet November 22, 2010 Nei, tenk Så synd da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet November 22, 2010 Share Skrevet November 22, 2010 den er gulle god Trenger bare mattes ned og lakkeres.. Pris vet jeg ikke.. "Problemet" er kanskje å sende den.. Ukurrant del, men d bør vel gå Sweet Tenk på det til i morgen Ja, sende kan bli utfordrende ja, men har vel ikke no valg... Lakk skal jeg nok få fikset og! Blir vel enige om en fin pris tenker jeg Må se om jeg finner noe papp å surre rundt den da evt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet November 22, 2010 Share Skrevet November 22, 2010 Kjipe ting! :/ Men alt er mulig å fikse, se det fra den positive siden; nå får du flere nye deler på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet November 23, 2010 Forfatter Share Skrevet November 23, 2010 Jørgen: Det gjør vi vettu Kenneth: Ja, er kjipt! Må gå til skolen nå Ser ut som det ikke skal være så mye jobb Nye deler er bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet November 23, 2010 Forfatter Share Skrevet November 23, 2010 Ny del kom i dag Noen som liker'n? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet November 23, 2010 Forfatter Share Skrevet November 23, 2010 Noen som har krom frontfanger til meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet November 30, 2010 Forfatter Share Skrevet November 30, 2010 Da er delene på tur posten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet November 30, 2010 Forfatter Share Skrevet November 30, 2010 Bilen har nå stått siden fredagsmorgen og får ikke start på den i dag. Batteriet ble tomt for strøm da jeg prøvde å starte i går, men gikk ikke så prøvde med startkabler (som har funka før) Men starta ikke da heller så tok ut batteriet og lada det opp. Satt det i igjen i dag meeen den starta jo ikke.. Tok ut pluggene for å se på dem å dem var fulle av bensin etter å ha prøvd så mye Tørka dem men gikk ikke nå heller.. Noen som har noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet November 30, 2010 Share Skrevet November 30, 2010 Brenn pluggene rein, eller bytt de så starter den nok M20 har lett for å gå "sur" etter min erfaring.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet November 30, 2010 Forfatter Share Skrevet November 30, 2010 Takk for tipset *Ut å skru* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå