Gå til innhold

Markus E30's, E30 325i 86 og 07 E61 M5.

Markus E30
 Share

Anbefalte innlegg

den er gulle god ;) Trenger bare mattes ned og lakkeres.. Pris vet jeg ikke.. "Problemet" er kanskje å sende den.. Ukurrant del, men d bør vel gå :)

Sweet :D Tenk på det til i morgen ;) Ja, sende kan bli utfordrende ja, men har vel ikke no valg... Lakk skal jeg nok få fikset og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den er gulle god ;) Trenger bare mattes ned og lakkeres.. Pris vet jeg ikke.. "Problemet" er kanskje å sende den.. Ukurrant del, men d bør vel gå :)

Sweet :D Tenk på det til i morgen ;) Ja, sende kan bli utfordrende ja, men har vel ikke no valg... Lakk skal jeg nok få fikset og!

Blir vel enige om en fin pris tenker jeg ;) Må se om jeg finner noe papp å surre rundt den da evt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen har nå stått siden fredagsmorgen og får ikke start på den i dag. Batteriet ble tomt for strøm da jeg prøvde å starte i går, men gikk ikke så prøvde med startkabler (som har funka før) Men starta ikke da heller så tok ut batteriet og lada det opp. Satt det i igjen i dag meeen den starta jo ikke.. Tok ut pluggene for å se på dem å dem var fulle av bensin etter å ha prøvd så mye Tørka dem men gikk ikke nå heller.. Noen som har noen tips? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...