Østgaard Skrevet Desember 1, 2010 Share Skrevet Desember 1, 2010 Nye plugger er kjøpt Men har ikke testa om det er gnist eller ikke enda. Får vel gjøre det etterpå da Vis ikke det funker må det være kondens. Stått med 5 liter benisn på i nesten en uke så xDOm det er gnist eller ikke noe med kondens å gjøre Om du trenger coil og pluggledninger, så har jeg det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Desember 1, 2010 Share Skrevet Desember 1, 2010 Du kan også plukke av fordelerlokket og sjekke tilstanden på det og på rotoren. Er ikke uvanlig at det eirer neddi der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 1, 2010 Share Skrevet Desember 1, 2010 Om den er sur kan du også prøve å dytte den i gang, selv om det er både vanskelig og slitsomt om vinteren ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Desember 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2010 Om det er gnist eller ikke noe med kondens å gjøre Om du trenger coil og pluggledninger, så har jeg det Nei det sant Men vis det er gnist kan det være kondens. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Desember 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2010 Du kan også plukke av fordelerlokket og sjekke tilstanden på det og på rotoren.Er ikke uvanlig at det eirer neddi der Ska se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Desember 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2010 Om den er sur kan du også prøve å dytte den i gang, selv om det er både vanskelig og slitsomt om vinteren ! Prøvde det i går, faen for et slit Gidder ikke trille den ned bakken heller for da får jeg den ikke opp igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Desember 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2010 Ut å skifte plugger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Desember 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2010 Faaaaaaen! De passa ikke i tennhetta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Desember 1, 2010 Share Skrevet Desember 1, 2010 skru av de små "hettene" som er over øverst på pluggen da kanskje derfor de ikke passer i tennhetta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Desember 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2010 Fack, deeeet har jeg ikke tenkt på Vis det stemmer burde jeg ikke bli mekaniker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Desember 1, 2010 Share Skrevet Desember 1, 2010 Skal jo være med eller uten hetter, aldri sett plugghetter med andre alternativer på vanlig bil alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Desember 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2010 Måtte ta de av ja Men den starta ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 1, 2010 Share Skrevet Desember 1, 2010 Skifta EN plugg eller? ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Desember 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2010 Neeei Alle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Desember 1, 2010 Share Skrevet Desember 1, 2010 Høres motor "død" ut da? At den bare kinner? Kan det være hjernen, eller triggersensoren som ikke er på nett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå