Markus E30 Skrevet Desember 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2010 Se der ja, ble bra det! Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Desember 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2010 Sota DE-lykter kan du jo slenge på lista di Visste ikke helt om jeg ville ha det Alle andre har det jo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Desember 9, 2010 Share Skrevet Desember 9, 2010 Joda, for så vidt sant det.. Alle andre har E30 også Du kan jo bytte til linselykter fra facelift da, de er jo litt penere å se til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Desember 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2010 Joda, for så vidt sant det.. Alle andre har E30 også Du kan jo bytte til linselykter fra facelift da, de er jo litt penere å se til Du sier noe der Ja, kanskje det går. Skal se litt på det jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrHeLl Skrevet Desember 9, 2010 Share Skrevet Desember 9, 2010 Javell, hvordan går der her? Nå kan jeg melde meg inn i utforkjøring vinter 2010/2011 klubben Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Desember 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2010 Javell, hvordan går der her?Nå kan jeg melde meg inn i utforkjøring vinter 2010/2011 klubben Det går bra Mangler bensinpumpe bare Å? Skjedd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Desember 9, 2010 Share Skrevet Desember 9, 2010 Ble bra med nyfronten Men ett spm, hvorfor VURDERER du i det hele tatt beige skinn? Imo så må man være passert 45 år for å rulle rundt i en bil med beige interiør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zibiri Skrevet Desember 9, 2010 Share Skrevet Desember 9, 2010 Beige: Svart: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Desember 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2010 Ble bra med nyfronten Men ett spm, hvorfor VURDERER du i det hele tatt beige skinn? Imo så må man være passert 45 år for å rulle rundt i en bil med beige interiør Takk for det Såpass Tror det hadde blitt fett jeg Men ikke du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Desember 9, 2010 Share Skrevet Desember 9, 2010 Jeg er sterk motstander av beige interiør hehe Ihvertfall jeg synes det er penere med svart Men det er jo din bil, så skal ikke tvinge deg til noe som helst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Desember 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2010 Hehe, har et bra bilde på telefonen men får det ikke inn på pcn! Det bilde er digg det Ser ikke ut som at det er mulig å få taki beige skinn, sååå får vel krype til korset sånn at du får det som du vil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Desember 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2010 Har det kjente problemet med at baklysa (kjørelys) og lysa i dæsjen ikke funker når jeg har brytern helt ute. Noen som vet hva jeg kan gjøre? Satt det ikke noe under rattet eller noe jeg kunne bytte ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrokkis Skrevet Desember 11, 2010 Share Skrevet Desember 11, 2010 sikring kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Desember 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2010 Har ikke funnet noen som har gått nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Desember 12, 2010 Share Skrevet Desember 12, 2010 Har det kjente problemet med at baklysa (kjørelys) og lysa i dæsjen ikke funker når jeg har brytern helt ute. Noen som vet hva jeg kan gjøre? Satt det ikke noe under rattet eller noe jeg kunne bytte ut? Jepp, under rattet finner du noe du kan bytte ut Er noen dioder der, også kalt motstander.. Ligger på ledningen, er bare å koble ut, og koble inn ny, koster ingenting Er vell 2stk der, jeg bytta begge når jeg først var igang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå