M|Fjeld Skrevet April 22, 2011 Share Skrevet April 22, 2011 Hehe, er jo bedre enn ingenting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet April 22, 2011 Forfatter Share Skrevet April 22, 2011 Jepp Blir lakka ferdi i morgen Orker ikke i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet April 23, 2011 Forfatter Share Skrevet April 23, 2011 Tom for lakk Fikk ikke lakka hele engang.. Brukte koed sin lakk og det var bare 150 ml.. Kan jeg bruke biltema sin over eller vill det reagere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danny91 Skrevet April 23, 2011 Share Skrevet April 23, 2011 skal si denne bilen blir fin. blir faktisk sjalu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet April 23, 2011 Forfatter Share Skrevet April 23, 2011 skal si denne bilen blir fin. blir faktisk sjalu Syns du? Syns det har tapt seg litt jeg ila vinteren men det blir bedre nå Flott at noen følger me! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet April 23, 2011 Share Skrevet April 23, 2011 Følger med jeg og Markus. Skal du på bmw treffet i mo i rana 4-5 juni ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet April 23, 2011 Forfatter Share Skrevet April 23, 2011 Bra Visste ikke at det var et treff da Mandag og tirsdag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet April 23, 2011 Share Skrevet April 23, 2011 Er da virkelig Lørdag og Søndag, sjekk kalendern du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet April 23, 2011 Forfatter Share Skrevet April 23, 2011 Er da virkelig Lørdag og Søndag, sjekk kalendern du Faen, så på juli Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet April 23, 2011 Forfatter Share Skrevet April 23, 2011 Noen som har svarte skinn stoler til meg? Og noen som har baksete og i svart skinn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet April 24, 2011 Forfatter Share Skrevet April 24, 2011 Ingen nei? Anyways, radiatoren er lim med tokomponent lim. Meget sterkt når det har tørka så håper det funker som en midlertidig løsning Skal skifte dekk på bilen til brodern nå kanskje det kommer noen bilder av min å hans sammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danny91 Skrevet April 26, 2011 Share Skrevet April 26, 2011 skal si denne bilen blir fin. blir faktisk sjalu Syns du? Syns det har tapt seg litt jeg ila vinteren men det blir bedre nå Flott at noen følger me! jeg har nok god grunn til å bli sjalu, som lærling lønn har jeg så vidt råd til en E36 316 som holder seg så vidt sammen, og dagen etter jeg kjøpte den tok et rassehøl hele bakdøra mi, så ser nesten ut som et vrak, lite som virker... jeg får nok prøve å skaffe meg noe lik bil deg seinere med åra, liker planene dine for bilen:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet April 26, 2011 Forfatter Share Skrevet April 26, 2011 Såpass ja Ja du får skaffe deg en e30! Bra biler Håper jeg får fullført noen av planene og! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet April 26, 2011 Share Skrevet April 26, 2011 Fullført noen planer ja Du brenner jo bare dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet April 26, 2011 Share Skrevet April 26, 2011 Bilder av dekkskifte ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå