Markus E30 Skrevet Mai 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2011 Sånn den alltid har vært, bare med bbs front Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Mai 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2011 I vår mistet jeg 70% av bremsekraften da jeg kjørte på en sporete vei som endte i ute i snøen en bråstopp i 20 km/t. Fikk tips om at bremseveska hadde kokt så jeg bytta alt som var i beholderen, blei ikke no bedre. Lufta heller ikke. Idag bytta jeg all bremseveska og lufta noe som tilsvarte 0 bremseeffekt... Hva kan være ødelagt? Bremsekraftforsterkeren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halbakken Skrevet Mai 31, 2011 Share Skrevet Mai 31, 2011 Gjør som meg! Bare å klæsse på Wilwood eller K-sport bremser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Mai 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2011 Haha, god grunn da Men hadde vært greit og finne feilen og Mye koster de bremsene da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halbakken Skrevet Mai 31, 2011 Share Skrevet Mai 31, 2011 Kampanje på GS nå, bak og foran er vel til litt over 20k til sammen tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Mai 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2011 Glem det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halbakken Skrevet Mai 31, 2011 Share Skrevet Mai 31, 2011 Hehehe, men det er type racing greier da. Du kan jo alltids kjøpe noen gateskiver og litt kvassere klosser, og lakkere calipere, så har du jo ganske greie klosser Men ang. problemet ditt, så kan det nok høres ut som om bkf din har tatt himmelspretten ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Mai 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2011 Billigere det ja Tror du det? En annen på forumet her, trodde den lakk om den var fucked Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halbakken Skrevet Mai 31, 2011 Share Skrevet Mai 31, 2011 Tja, altså er mye som kan være feil ja! Ikke noe lekkasje noe sted som du ser? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Mai 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2011 Nytt klistemerke i ruta! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Mai 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2011 Tja, altså er mye som kan være feil ja! Ikke noe lekkasje noe sted som du ser? Ser ingenting Ska prøve å lufte på nytt og jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halbakken Skrevet Mai 31, 2011 Share Skrevet Mai 31, 2011 Do it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mai 31, 2011 Share Skrevet Mai 31, 2011 Bilen din trenger mer senk før den passer til det klistremerke der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Mai 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2011 Sant Det kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Juni 1, 2011 Share Skrevet Juni 1, 2011 Må vel ta å få istand et lite møte på innlande, før du senke så mye at du ikke kommer deg ut av avkjøringa di Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå