Zibiri Skrevet Oktober 13, 2010 Share Skrevet Oktober 13, 2010 Kjøper du de rimligste kommer du vell opp i overkant av 3500,- kroner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Oktober 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2010 Det kan vel stemme det Men hvordan er kvaliteten på det kontra linkene jeg la ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Oktober 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2010 Bytta forresten olje for et par dager siden og fikk beskjed om at den ble byttet i vår da han tok ut bilen fra vinterlagring. Hva syns dere? Denne byttet jeg til Ble anbefalt denne av koed Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 15, 2010 Share Skrevet Oktober 15, 2010 Fin farge på den olja der ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Oktober 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2010 Er det min bil? Olja var jo støgg som juling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halbakken Skrevet Oktober 15, 2010 Share Skrevet Oktober 15, 2010 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 15, 2010 Share Skrevet Oktober 15, 2010 Ja, det er din Markus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Østgaard Skrevet Oktober 15, 2010 Share Skrevet Oktober 15, 2010 Hvor mye dunk er det vil du si? Ja, de sa i sverige at den var veldig populær Selger den ikke på bilxtra her -.- Vanskelig å forklare hvor mye dunk det er da, men er vertfall veldig fornøyd med den. Du kan jo høre på bilxtra om de kan skaffe den Oljen skal vere svart den, når du bytter. Tegn på at det er en bra olje, som renser godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 16, 2010 Share Skrevet Oktober 16, 2010 Har du fått skifta olje ja? Merka du noe forskjell eller?? Så jo rimelig utkjørt ut den olja du tappa av... Tok du fingrene nede i bøtta og rulla pekefinger mot tommel med olje mellom?? Da kan man tydelig kjenne om det er mye drit og partikler i olja!! Alle fall når den er brukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Oktober 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2010 Ja, det er din Markus! Så vel ikke så værst ut der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Oktober 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2010 Hvor mye dunk er det vil du si? Ja, de sa i sverige at den var veldig populær Selger den ikke på bilxtra her -.- Vanskelig å forklare hvor mye dunk det er da, men er vertfall veldig fornøyd med den. Du kan jo høre på bilxtra om de kan skaffe den Oljen skal vere svart den, når du bytter. Tegn på at det er en bra olje, som renser godt Skjønner det er ikke er lett å beskrive Skal høre hva de skal ha for den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Oktober 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2010 Har du fått skifta olje ja? Merka du noe forskjell eller?? Så jo rimelig utkjørt ut den olja du tappa av... Tok du fingrene nede i bøtta og rulla pekefinger mot tommel med olje mellom?? Da kan man tydelig kjenne om det er mye drit og partikler i olja!! Alle fall når den er brukt Har det ja Merka ikke så mye annet at den røykla ikke hele boligfeltet når den er kald Gjorde ikke det gitt.. Men har olja enda så kan jo gjøre det nå om det ikke er forsent? Lå masse dritt igjen i bøtta etter at jeg tok den over på en dunk så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schrick Skrevet Oktober 17, 2010 Share Skrevet Oktober 17, 2010 Jeg var å så på den bilen der en gang, jeg lot være å kjøpe den på grunn av rusta som er under sikringsboksen og videre ned samt at vi hørte litt bankelyder/knakle lyder i fra bunndelen av motor. Kan ikke med sikkerhet si hva det kom av, men var redd for råde/ skjørtebank så hele handelen ble for min del helt uaktuell, selv om jeg syns bilen var kjempe flott Håper du gjør den helt i stand, begynner å bli igjen få orginale 325 preface som ruller rundt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Oktober 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2010 Så ikke det hullet før jeg kom nord for trondhiem da det lå papir over det som vi trodde var brukt til å peile olje eller no så kasta det uten å tenke over det.. Er ingen ulyder der nå Framskjermene skal byttes på neste lønning (25 okt) og skal samtidig forhøre meg om priser på sveising Den blir nok bra skal du se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Oktober 17, 2010 Share Skrevet Oktober 17, 2010 Skal du har ordentlig dunk burde du kjøpe 2x12" med noen litt dyrere Rockford subber og putt de i en ferdig kasse etc. Utrolig trøkk i Rockford etter min mening Kjøp nå for all del ikke Rockford. Kjøp heller dynabel. Minst like bra punch til laaangt under Rockford prisnivå. Rockford T1. 800 watt RMS, 15,1kg. 4000kr. http://www.bilradiospes.no/m/shop/?prod ... id=&vn=736 DynaBel DY9812. 1000 watt RMS, 24kg 2500kr. http://www.mamut.net/dynabel/subdet533.htm I rest my case. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå