Markus E30 Skrevet Juni 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2012 Den tynne ledningen som går sammen med den tjukke fra batteriet var det brudd i på tur fram målte bare 1v der. 2600 fattigere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 26, 2012 Share Skrevet Juni 26, 2012 Jeg har jo gnist vett.. Men har sjekka fordeler/tenning de ente gang.. Riktig der også.. Tok ut plugger ( for tidende gang) der var bare 2-4-6 som var våte.. Enda jeg har kinnet flere ganger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Juni 26, 2012 Share Skrevet Juni 26, 2012 Jeg har jo gnist vett.. Men har sjekka fordeler/tenning de ente gang.. Riktig der også.. Tok ut plugger ( for tidende gang) der var bare 2-4-6 som var våte.. Enda jeg har kinnet flere ganger.. Da hadde jeg sjekket hvorfor den ikke får bensin i såfall. Hvis motoren din er noenlunde lik M30 hva motorstyring gjelder så sprøyter den bensin på tre og tre sylindere samtidig, hvis du bare får bensin på tre sylindrene og ikke på resten så tyder jo det på at tre av dysene ikke får signal fra ecu. Siden du har gnist og den sprøyter inn bensin på tre av dysene kan du sannsynligvis utelukke triggersensorene. Jeg tror jeg hadde sjekket ledningsnettet ut til dysene hvis jeg var deg og eventuelt målt om ecu gir signal ut. Hvis ledningsnettet ut til dysene er i orden mistenker jeg ecu'en for kanskje å ha en defekt dysedriver, jeg vet ikke om du har prøvd med annen ecu? Kontroller også ledningene mellom hovedrele og dyser, tar jeg ikke mye feil får de konstantstrøm derfra. Er det livstegn i motoren eller er den helt steindau? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Juli 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2012 Da var dissa ferdi! Endeli Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michaelw Skrevet Juli 2, 2012 Share Skrevet Juli 2, 2012 Lækkert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Juli 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2012 Takk takk ;D litt dårlig bilde men ;p Blir dekk på hjula og coilovers montering til uka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juli 2, 2012 Share Skrevet Juli 2, 2012 ja klin dem på bilen nå!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Juli 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2012 Må få til det ja ;D får det bærer til hovedstaden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Juli 2, 2012 Share Skrevet Juli 2, 2012 hvilke coilovers blir det da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Juli 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2012 Har bare de JOM coiloversene mange har men er eneste jeg har liggende. Får evt settr på noen andre seinere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Juli 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2012 Ferdi senka! Tok bare 9 timer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juli 7, 2012 Share Skrevet Juli 7, 2012 pics or it didnt happend Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 7, 2012 Share Skrevet Juli 7, 2012 9 timer ????? Brukte knappe to da jeg bytta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Juli 7, 2012 Share Skrevet Juli 7, 2012 pics or it didnt happend Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Juli 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2012 Sånn jenter her er et bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå