Markus E30 Skrevet Juli 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2012 Adrian: den framskjermen likte ikke satansvegvesen her så må nok bort selvom den har mye sjarm Michael: den var ikke lett å se og bodde ikke på campen så er her en stund til så skal nok et par turer til oslo ila nærmeste framtid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Juli 17, 2012 Share Skrevet Juli 17, 2012 Hva er det med den skjermen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Juli 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2012 Rusta liiiiitt masse xD så han kontroløren i teknisk utafor rudskogen likte ikke den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juli 17, 2012 Share Skrevet Juli 17, 2012 Var så heldig at begge gangene jeg passerte teknisk hadde de nettopp vinket inn den svart/sølv/røde skylinen i "tour to gatebil"-gjengen så jeg fikk passere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Juli 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2012 Var heldi du da ja fire kontrolører som hoppa ut når jeg kom kjørende for da var det ingen biler der sto der aikkert i 20 min å blei sjekka! Kom s2'er, s4'er og en supra. Alle hadde veldi røff tomgang og turbo sus men nei da tok meg med en liten m20 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juli 18, 2012 Share Skrevet Juli 18, 2012 Hahah Forresten sa dem ingenting om at felgene stikker så mye utfor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Juli 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2012 Åååjoda senk, felg, eksos og den ene framskjermen ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Juli 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2012 Da var bilen kommet ned på hytta! Kom ned så må senkes mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juli 25, 2012 Share Skrevet Juli 25, 2012 god innstilling! jeg kom jo helt inn til gardermoen raceway forrige onsdag, så har samme innstilling, need more low Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Juli 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2012 Ikke sant low and slow! Får se om det blir no ordentlig coilovers neste år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Juli 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2012 Da var ferie på østlandet over. Hatt en kjempe ferie å starta jo med et sykt bra gatebil! Bilen har blitt en gammel traver men fortsatt like god og ingen feilslag! Som sagt tidligere så stikker felga litt ut så de subber en deeel så her måtte det gjøres noe sia jeg helst ikke ville kjøre brock felga bak. Så da blei den slik flaut men praktisk Tok også en tur til oslo i dag på et ærend og en veldi hyggelig litt lengre prat med "michaelw" her inn som har en stk feeet e34 Så i morgen tidlig 09.30 starter ferden videre til kalde nord med snø og annet faenskap Dere fra blinke, vinke eller tute om dere ser meg Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michaelw Skrevet Juli 29, 2012 Share Skrevet Juli 29, 2012 Fremme enda? Gikk vel knirkefritt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Juli 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2012 Er i mosjøen går knirkefritt det her sluker drivstoff men en som er med kjører e46 320D, han ligger på 0.25 på kjørekomputeren.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Juli 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2012 Fauske! Nå må det soves Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juli 30, 2012 Share Skrevet Juli 30, 2012 Pingle, må jo ta absolutt hele kjøreturen på en gang! Er forelsket i den BBS-fronten din, send meg en melding på fjøsboka om du noen gang blir mentalt syk og vurderer å kvitte deg med herligheten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå