Markus E30 Skrevet Oktober 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2010 Larsinnj: http://www.onlinecarstereo.com/CarAudio ... 3D212.aspx Disse var jo betaktelig billigere men hvordan er kvaliteten på Rockford i forhold til DynaBel og omvendt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Oktober 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2010 Fack, linken funka jo ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Oktober 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2010 http://www.onlinecarstereo.com/CarAudio ... 3D212.aspx Sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Oktober 17, 2010 Share Skrevet Oktober 17, 2010 Kvaliteten er vel bra på begge merkene, men effekt/pris er det noe annet med. De du linker til er billige ja, men også betraktelig dårligere. 500 vs 1000 watt rms. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Oktober 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2010 Ahaaa Det beste hadde vært å finne en kasse som var ferdig bygd med bra effekt Forslag? Helst 2x12" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet November 5, 2010 Forfatter Share Skrevet November 5, 2010 Da va vinterdekk på. Bra å få av sommerdekka og fått lagra dem inn Men denne bilen er LIVSFARLIG!! Fy faaaen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet November 6, 2010 Share Skrevet November 6, 2010 Nei sier du det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet November 6, 2010 Share Skrevet November 6, 2010 E30 ER livsfarlig på vinteren Mange tror og mener de er bra fordi de slenger litt på ræva, men den slenger altfor lett på ræva :S Greit med litt grep om man skal ligge sidelengs også.. Jeg hadde helt nye michelin x-ice på min på vinteren, fortsatt en skummel bil.. (men naturligvis kjekk!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet November 6, 2010 Forfatter Share Skrevet November 6, 2010 E30 ER livsfarlig på vinteren Mange tror og mener de er bra fordi de slenger litt på ræva, men den slenger altfor lett på ræva :S Greit med litt grep om man skal ligge sidelengs også..Jeg hadde helt nye michelin x-ice på min på vinteren, fortsatt en skummel bil.. (men naturligvis kjekk!) Slenger helt jævli lett! Tenkte jeg skulle bestille nye hakkapellitta 7 Kanskje den sitter litt bedre da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zibiri Skrevet November 6, 2010 Share Skrevet November 6, 2010 Hvis du skal ha bra dekker kan jeg anbefale de testvinner dekkene til GoodYear som de selger på Mekonomen, har de på bilen min og det er de beste dekkene jeg har vært borti før, sliter med og få ut rævva på løs grus om jeg vill. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet November 6, 2010 Forfatter Share Skrevet November 6, 2010 Funker de bra på det føret her oppe tror du? Må nesten sjekke de dekka ut da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zibiri Skrevet November 6, 2010 Share Skrevet November 6, 2010 Heh ja burde vell ikke være noe problem, nå vet jeg ikke om du skal ha med/uten pigg da disse er uten. Fikk 4 dekk omlagt og lodda så satt på bilen for 3300 etter rabatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet November 6, 2010 Forfatter Share Skrevet November 6, 2010 Måååååå ha pigg! Omlegging og avballansering får jeg gratis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 6, 2010 Share Skrevet November 6, 2010 Hvorfor må du det? Har selv kjørt Volvo 240, BMW E30 og Toyota Hiace på piggfrie dekk. Har ikke kjørt av veien unormalt mye ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet November 6, 2010 Forfatter Share Skrevet November 6, 2010 Unormalt mye? Har du sett hvor jeg bor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå