Markus E30 Skrevet Desember 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2012 Første gang jeg feilsøkte etter bilen døde, var i går så prøvde å bytte coil da det kom masse bensin. Vips så starta den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Desember 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2012 "Since these are custom built wheels in 4/100 there is quite a long delivery time." Jaja, tar noen uker ekstra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michaelw Skrevet Desember 21, 2012 Share Skrevet Desember 21, 2012 "Since these are custom built wheels in 4/100 there is quite a long delivery time."Jaja, tar noen uker ekstra Den som venter på noe godt venter ikke forjeves Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian.N Skrevet Desember 22, 2012 Share Skrevet Desember 22, 2012 "Since these are custom built wheels in 4/100 there is quite a long delivery time."Jaja, tar noen uker ekstra Hmm.. lukter der Image felger ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Desember 23, 2012 Share Skrevet Desember 23, 2012 "Since these are custom built wheels in 4/100 there is quite a long delivery time."Jaja, tar noen uker ekstra Jeg vet jeg vet!! Tror dette blir råbra!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Desember 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2012 Hmm.. lukter der Image felger ? Image? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Desember 23, 2012 Share Skrevet Desember 23, 2012 Det jeg tenker når jeg hører image-felger er iallefall disse (image blade) Og de er verken dyre, flotte eller spesiallagde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Desember 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2012 Haha, de var rævstøgge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Desember 23, 2012 Share Skrevet Desember 23, 2012 godt vi er enige iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Desember 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2012 Mhm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Desember 23, 2012 Share Skrevet Desember 23, 2012 denne har imagewheels Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian.N Skrevet Desember 23, 2012 Share Skrevet Desember 23, 2012 denne har imagewheels[ Bilde ] ver selvfølgelig dette jeg mente med image-hjul har faktisk en del fete 3-delte hjul! men men..hvilke felger snakker vi? eller er det hemmelig ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Desember 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2012 Den som venter på noe godt venter ikke forjeves Sant denne har imagewheels[ Bilde ] Åja, de så litt bedre ut men blir ikke fra dem! men men..hvilke felger snakker vi? eller er det hemmelig ? Må være litt hemmelig vel? blir jo ikke no gøy når jeg får dem om alle veit hva det er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Desember 23, 2012 Share Skrevet Desember 23, 2012 Image er feite hjul ja, får de i custom specs:p Jeg vet Markus, blir bra:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Desember 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2012 Får sjekke hva de har av utvalg ved neste bestilling Bra du har trua! de få som vet ser ut til å tro det blir greit! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå