Gå til innhold

coverty1dk's e36 coupe 318is, bygd opp igjen :D

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nå skal ikke jeg ramse opp hva du bør fjerne å ikke på bilen din. My "sære" folk på dette forumet som mener alt skal være originalt skjønner du ;) Jeg syns bilen din var utrolig pen. Ta godt vare på bilen. Bruk heller penger på en liten servive hvis den trenger det. Og evt en polish :) En slik bil fortjener litt pleie ;) Grattis med en "ny" bil ihvertfall :)

Må si mneg enig med kizn her, men syntes fortsatt at frontlyktene bør byttes.

Jeg liker også angel eyes, men da med ettermonterte ringer i originale lykter ;)

Og eksosen din burde du gjøre noe med. Dtm stusser kan være fint det, men du burde polere dem eller kjøpe nye som ser litt mer shiny ut :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan ettermonterer du ringer? Må du splitte glasset og sette inn ringene og så på en eller annen måte lime de sammen igjen?

Her er en guide på hvordan det gjøres.

http://fuckinhallo.blogspot.com/2009/02 ... s-diy.html

og her kjøper du de.

http://www.czt.no/catalog/product_info. ... ts_id=2832

og slik blir resultatet, her er min gammle bil med samme ringer og orginal lykter.

38kcjjsflwpqw357hrc3.jpg

gkwax3c61cr2qfjlfm3h.jpg

grådig sterke i mørket:)

nhjm4a7gdpfkcgunecai.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...

Ja da vartn stoppa får første gang i år da, det var jo flott.. Fikk mangellapp på bilen, fordi den står uten framfanger og hadde på forskjellige dimensjoner på felgene foran og bak.. Må på etterkontroll innen 4.2.2011, hæleee...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Surt å få mangllapp da. Men dette var ikke de verste manglene. :) Når det er mangellapp så ser de bare på det som står på mangellappen uansett. Ihvertfall bryr de seg ikke om andre ting på BT her i Trondheim.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yes da har jeg fått satt på framfangeren igjen, og ordnet lys på bilen. Så nå er den nesten klar til etterkontroll :) Mangler bare nye felger, og det skal jeg ordne denne uken her. Så er det å få satt de på bilen, bestille etterkontrolltime og få ordnet alt sammen.

Har også et spørsmål, er lyktesenkere ulovlig? Fikk mangellapp på lyktesenkerne mine, så de måtte jeg vist ta av siden de skygget for lyset eller hva han dudeluden sa.. Fulgte litt dårlig med når han snakka, var i noen helt andre tanker :P Trudde jeg skulle drite på meg der jeg stod når han sa de ikke var lovlig, og at jeg måtte fjerne de :P Driter egentlig i det, skal montere helt nye lykter på den lell, men blei bare overrasket..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har diagnose apparat på jobb også, rogn bil og landbruk :)

Aha, det er jo nærmere det :) Takk for svare christer :) Hvor mye skal dere ha for å ta en diagnose av bilen?

men det må jo har vært en 316, 318 kom aldri som coupe :)

Ja det er fullt mulig :P Er ikke sikker, veit at det er bytta motor i bilen, men om det originalt var en 318is eller 316 aner jeg ikke :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...