ErlendSandved Skrevet September 16, 2010 Forfatter Share Skrevet September 16, 2010 Ja det håres ikke så dumt ut Bor i Valdres så er ikke sikker på hvor den nærmeste er henn.. Noen som hvet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet September 16, 2010 Share Skrevet September 16, 2010 Nå skal ikke jeg ramse opp hva du bør fjerne å ikke på bilen din. My "sære" folk på dette forumet som mener alt skal være originalt skjønner du Jeg syns bilen din var utrolig pen. Ta godt vare på bilen. Bruk heller penger på en liten servive hvis den trenger det. Og evt en polish En slik bil fortjener litt pleie Grattis med en "ny" bil ihvertfall Må si mneg enig med kizn her, men syntes fortsatt at frontlyktene bør byttes. Jeg liker også angel eyes, men da med ettermonterte ringer i originale lykter Og eksosen din burde du gjøre noe med. Dtm stusser kan være fint det, men du burde polere dem eller kjøpe nye som ser litt mer shiny ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErlendSandved Skrevet September 16, 2010 Forfatter Share Skrevet September 16, 2010 Hvordan ettermonterer du ringer? Må du splitte glasset og sette inn ringene og så på en eller annen måte lime de sammen igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet September 16, 2010 Share Skrevet September 16, 2010 Hvordan ettermonterer du ringer? Må du splitte glasset og sette inn ringene og så på en eller annen måte lime de sammen igjen? Her er en guide på hvordan det gjøres. http://fuckinhallo.blogspot.com/2009/02 ... s-diy.html og her kjøper du de. http://www.czt.no/catalog/product_info. ... ts_id=2832 og slik blir resultatet, her er min gammle bil med samme ringer og orginal lykter. grådig sterke i mørket:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErlendSandved Skrevet September 16, 2010 Forfatter Share Skrevet September 16, 2010 Takk for guiden Reef89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErlendSandved Skrevet Januar 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2011 Ja da vartn stoppa får første gang i år da, det var jo flott.. Fikk mangellapp på bilen, fordi den står uten framfanger og hadde på forskjellige dimensjoner på felgene foran og bak.. Må på etterkontroll innen 4.2.2011, hæleee... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Januar 5, 2011 Share Skrevet Januar 5, 2011 Surt å få mangllapp da. Men dette var ikke de verste manglene. Når det er mangellapp så ser de bare på det som står på mangellappen uansett. Ihvertfall bryr de seg ikke om andre ting på BT her i Trondheim. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErlendSandved Skrevet Januar 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2011 Ja håper det bare er det de ser på, og ikke er så jeeevli pirkete på ting.. Skal nå få fikse alt etter hvert, men frister ikke å stå ute i kulda å skru akkurat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErlendSandved Skrevet Januar 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2011 Yes da har jeg fått satt på framfangeren igjen, og ordnet lys på bilen. Så nå er den nesten klar til etterkontroll Mangler bare nye felger, og det skal jeg ordne denne uken her. Så er det å få satt de på bilen, bestille etterkontrolltime og få ordnet alt sammen. Har også et spørsmål, er lyktesenkere ulovlig? Fikk mangellapp på lyktesenkerne mine, så de måtte jeg vist ta av siden de skygget for lyset eller hva han dudeluden sa.. Fulgte litt dårlig med når han snakka, var i noen helt andre tanker Trudde jeg skulle drite på meg der jeg stod når han sa de ikke var lovlig, og at jeg måtte fjerne de Driter egentlig i det, skal montere helt nye lykter på den lell, men blei bare overrasket.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmer-87 Skrevet Januar 11, 2011 Share Skrevet Januar 11, 2011 Ja det håres ikke så dumt ut Bor i Valdres så er ikke sikker på hvor den nærmeste er henn.. Noen som hvet? BMW verksted på gjøvik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErlendSandved Skrevet Januar 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2011 Ja det håres ikke så dumt ut Bor i Valdres så er ikke sikker på hvor den nærmeste er henn.. Noen som hvet? BMW verksted på gjøvik Aha, takk Men fant ut at det er en lokal fyr oppi her som har det også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmer-87 Skrevet Januar 12, 2011 Share Skrevet Januar 12, 2011 har diagnose apparat på jobb også, rogn bil og landbruk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Januar 12, 2011 Share Skrevet Januar 12, 2011 men det må jo har vært en 316, 318 kom aldri som coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErlendSandved Skrevet Januar 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2011 har diagnose apparat på jobb også, rogn bil og landbruk Aha, det er jo nærmere det Takk for svare christer Hvor mye skal dere ha for å ta en diagnose av bilen? men det må jo har vært en 316, 318 kom aldri som coupe Ja det er fullt mulig Er ikke sikker, veit at det er bytta motor i bilen, men om det originalt var en 318is eller 316 aner jeg ikke :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmer-87 Skrevet Januar 12, 2011 Share Skrevet Januar 12, 2011 litt usikker hva sjefen tar, men er ikke dyrt vertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå