Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å fyttirakkern! Dette er utrivelig greier, som en over her sa! Det har blitt alt for mange sånne tråder i sommer :(

Kondolerer til dems nærmeste!

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet

Har sett en del RIP og hvil i fred på Facebook i dag... Og nå skjønner jeg hvorfor :(

Tragisk sak og kondolerer så mye...

Skrevet
For jævli detta...

Er jo ett hån mot de etterlatte at det ikke er laget 4-feltsvei fra kr.sand til mandal... Dette hadde lett vært ungått med midtdeler..

Vi pumper opp oljemiliarder hver dag mens folk dør på disse søppelveiene vi har her nede...

For jævli at slik skal skje gang etter gang, mens ingenting skjer med veiene...

Får jo håpe det blir en debatt nå rundt dette...

Kondolerer...

Et hån mot alle på Vestlandet når du ser veistandarden her.

Kjører innimellom Stavanger / Kristiansand , har altid vært en dårlig drittvei der der blir utbedret 100meter om gangen

Er IKKE siste døsdulykke på denne veistubben

Skulle vært Motorvei med dobbel kjørebane mellom ALLE større Norske byer som ett første minimum

Svenskene har klart det UTEN olje milijarder, og ikke si det er lettere og bygge vei der.

Østerike har klart det og de har mere fjell enn oss.

Moldivia har vistnok nettop passert oss i veistandard.

Terje

Skrevet

Mandal er så liten, Alle kjenner Alle, så når 4 unge mennesker mister livet, er det umulig å ikke bli berørt. huff er så tragisk, alt for mange unge mennesker som har mistet livet her på sørlandet i sommer :(

Skrevet

Off, kondolerer!! :cry:

På tide Norge får fingrene ut av ræva snart å begynner å bygge ordentlige veier! Er nok ikke bare i sør norge det er dårlige veier! :( Nok av folk som har mistet livet pga av dette her i midt norge også...

Kan ikke sette ord på hvor irritert jeg blir pga dette!

Skrevet

Fy faen ass. Jeg og en kollega kjørte akkurat denne veien 4 timer før smellen og snakket om hvor tåpelig det er at man ikke har 4-felts vei og midtdeler her.

Kanskje dette får politikerne til å trekke tommelen ut av ræva og bygge en skikkelig europavei verdig et land som sitter på så mange milliarder.

Den veistandarden vi har her til lands er jo et hån mot alle som har mistet løivet i slike unødvendige ulykker, for ikke å snakke om familie og venner.

Kondolerer til alle pårørende :(

Skrevet
Den veistandarden vi har her til lands er jo et hån mot alle som har mistet løivet i slike unødvendige ulykker, for ikke å snakke om familie og venner.

Det er et hån mot alle som betaler engangsavgift, omregisteringsavgift, årsavgift, trafikkbøter og alle andre bilrelaterte avgifter!!

Skrevet

Helt forferdelig!

Har vært på minnestund i Trysbakken idag, kjente han ene godt. Gikk i klasse med ham og har gått i klasse med ham hele videregående.

Kjempe grei bmw frelst gutt som ikke fortjente dette... :(

Skrevet
nesten redd overskriftene som vil komme med tida også... hvor BMW kriminaliseres og ungdommen ikke kan kjøre bil i følge byråkrater som aldri har sladda før og trur dermed at de selv er verdensmestere..

ser det for meg..

Her tror jeg tiden for å skrike om urett mot bilungdom er langt fra kommet.

Tror heller de kanskje endelig begynner å se på hvor

elendige veiene er rundt i dette landet og at selv i fartsgrensene er det uforsvarlig å kjøre normalt.

Så jævla tragisk at Norge skal miste enda fire unge mennesker,når det ikke burde vært sånn!

Kondolerer til de etterlatte,min dypeste medfølelse!

Skrevet

Desverre vil de bare se på dette som uerfaren sjåfør i "rask" bil, som mistet kontrollen. Løsningen blir som vanlig flere kontroller i Trysbakken, helt til noen kjører seg ihjel et annet sted. Tragisk og et hån mot alle som har mistet noen i trafikken, men samme lekse hver jævla gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...