Lars89 Skrevet Mai 23, 2012 Skrevet Mai 23, 2012 Blir jo aldri heeelt ferdig med en bil. Alltid noe man kan fikle med/oppgradere
SweetBMW Skrevet Mai 23, 2012 Forfatter Skrevet Mai 23, 2012 Skal jo ikke selgas på billigsalg som alt som er fra deg da Jensen. Jeg gidder bare ikke ha prosjekt her lenger.
kortsluttning Skrevet August 2, 2012 Skrevet August 2, 2012 Synd du skal selge nå som du har lagt så mye arbeid i den.. Kvitta deg med de svarte m3 setene foresten? Veier din under 1400kg med eller uten sjofør? Min veier 1485 med sjofør...
Bjanne Skrevet August 2, 2012 Skrevet August 2, 2012 de tok jeg gitt så vil jeg si bilen han skal ha i stede er bedre passet til en kar av hans status eneste som er dritt er at han GARANTERT kommer til å heise den
SweetBMW Skrevet August 2, 2012 Forfatter Skrevet August 2, 2012 Mann av min status.. Takk Bjarne <3 Min veier 1440 med sjåfør Stian. Svarte M3 setene gikk for lenge siden til Bjanne over i bytte mot hans Imola interiør. Og ja jeg syns det er kjipt, men sånn ere. Jeg vil ha nyere bil og litt større bil Vil heller han en som setter mer pris på sportsbil enn jeg gjør selv om dagen. Litt mer praktisk med kjerringa sine synspunkter også
kortsluttning Skrevet August 18, 2012 Skrevet August 18, 2012 Klarte du å unngå å ta av motorfeste når du satt på nye grenrør? Hva er stødsa?
SweetBMW Skrevet August 18, 2012 Forfatter Skrevet August 18, 2012 Klarte det ja. Studs er de pinneboltene som står ut av toppen som du skrur grenrøret fast med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå