SweetBMW Skrevet Januar 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2011 Jo da, men når man handler fra utlandet er Mastercard bra. Alltids mulighet for pengene tilbake. Enten det eller paypal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Januar 15, 2011 Share Skrevet Januar 15, 2011 jeg er litt skeptisk til og handle fra utlandet men har hørt mye bra om paypal! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Januar 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2011 Ja det var jeg og. Men så bare prøvdejeg en dag og det gikk strålende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Januar 15, 2011 Share Skrevet Januar 15, 2011 men hvilken bak fanger har du? org bak og m3 fanger foran? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Januar 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2011 Prioriterer litt motor først ser du. Blir M3 foran med Hamann carbon leppe og Mtech 2 back med carbon diffuser. Det hadde du visst om du hadde lest litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 15, 2011 Share Skrevet Januar 15, 2011 Får du style 313 Performance-felgene som kopifelger hos GS? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Januar 15, 2011 Share Skrevet Januar 15, 2011 Prioriterer litt motor først ser du. Blir M3 foran med Hamann carbon leppe og Mtech 2 back med carbon diffuser.Det hadde du visst om du hadde lest litt heheh giddet ikke bla tilbake er litt lat i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Januar 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2011 Får du style 313 Performance-felgene som kopifelger hos GS? De er ikke lagt ut enda for i år, men inside info says otherwise Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 15, 2011 Share Skrevet Januar 15, 2011 Huffda. Håpet at disse felgene skulle være relativt sjeldne jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Januar 15, 2011 Share Skrevet Januar 15, 2011 Kult og se på bilen i dag Tommy. Morro og se progresjonen din på bil bygge fronten, nå blir tanker til handlinger Bare og sende Mail når du skal ha neste ladning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Januar 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2011 awt: hvis vi begge holder kjeft nå så jkanskje ingen andre ser erik: jaja må bare ha dela inne hs deg og din egen terminal så kommer jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Januar 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2011 Sparkla og pussa ned fanger i dag Grunne i morra. Om det ikke skjer noe alvorlig galt med den innen da, der den ligger og venter på verkstedet. Må si sprekken var verre enn jeg trodde egnetlig. Den er sprekt diagonalt over fangern, så den ligger hele tiden i spenn. Men, 5 vicegrip tenger og to klemmer holdt den i sjakk til sparkel og lim og glassfiber tørka gjenstår og ser om den tørker ordentlig til i morra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Januar 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2011 Forresten.. Noen som vil ta en vill gjetning på hvilken motor som står i den 1502 der? =) Jeg tror iaffal det er 1502.. om det ikke er 1602 eller noe.. Kanke disse gamle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Januar 15, 2011 Share Skrevet Januar 15, 2011 2002 kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Januar 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2011 2002, whatever... Det sitter en litt mer morsom motor i den nå tror jeg hehe Men kanskje eieren vil ha det hemmelig? ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå