Gå til innhold

Nok en stygg ulykke, edit: ulykker! - Kjør forsiktig!


Just-turbodiesel
 Share

Anbefalte innlegg

Nok en grunn til å kjøre med hodet og ikke med armer og bein, det er tragisk når slikt skjer men la oss nå håpe at det kan komme noe godt ut av det, forhåpentligvis så blir veien utbedret på stedet og kanskje noen av dere her inne skjønner hvor farlig det kan være å kjøre bil og kanskje et par av dere legger om kjørestilen litt, husk det er ikke tøfft å være død

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 103
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Den store ulykkestråden ja.....! Er dette virkelig noe å lage en stor samletråd om Just Turbodiesel?

nei, men bare når denne tråden har vært på førstesiden, så har det vært 6-7 unge liv som har gått tapt.. jeg ser på det som en lærepenge for enkelt å lese slikt, sånn at kanskje tar til vett.

Har du problemer med det så kontakter du admin..

nettopp rabies

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den store ulykkestråden ja.....! Er dette virkelig noe å lage en stor samletråd om Just Turbodiesel?

nei, men bare når denne tråden har vært på førstesiden, så har det vært 6-7 unge liv som har gått tapt.. jeg ser på det som en lærepenge for enkelt å lese slikt, sånn at kanskje tar til vett.

Har du problemer med det så kontakter du admin..

Nei jeg har ikke problemer ned noen ting jeg, men at tråden vil bidra til mindre ulykker har jeg liten tro på! Det skal nok mer til en det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...