FCBayern Skrevet Januar 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2011 Haha.. for å si det sånn, de forsvant fort.. Har ingenting der nå, enderøret ble liggende inntil diffuseren og siden det før eller senere vil smelte så tok jeg for en gangs skyld råd fra min far og fjernet det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Januar 8, 2011 Share Skrevet Januar 8, 2011 Bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FCBayern Skrevet Januar 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2011 Jeg hadde egentlig trodd at folk kom til å kicke mer på M emblemet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakonhauk Skrevet Januar 8, 2011 Share Skrevet Januar 8, 2011 Eller Bayern Munchen skiltplata... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet Januar 8, 2011 Share Skrevet Januar 8, 2011 ///M.. er det ikke no galt med.. slenger du en et 5-tall etter så får du nok høre det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FCBayern Skrevet Januar 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2011 Eller Bayern Munchen skiltplata... Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FCBayern Skrevet Januar 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FCBayern Skrevet Mars 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2011 .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet Mars 7, 2011 Share Skrevet Mars 7, 2011 Sålenge det bare er fangern som har tatt skade blir vell taksten det samme som en ny fanger+arbeid koster.. og egenandelen din vill trolig være på like mye ;P Så er ikke noe jeg ville brukt forsikringa på.. (sålenge du ikke vet hvem som er skyld i det da, og bruker deres forsikring) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FCBayern Skrevet Mars 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2011 .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet Mars 7, 2011 Share Skrevet Mars 7, 2011 Egenandelen min er på 6000,- så det blir vel å ta fra egen lomme uten noen innblanding med noen andre. Sure penger.. Er nok desverre slik ;/ Ville hvertfall ikke brukt forsikringa mi på en såppas liten skade.. Blir vell bonustap uansett hvor liten skaden er.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mars 7, 2011 Share Skrevet Mars 7, 2011 så kjedelig :/ folk eier ikke respekt for andres biler og økonomi! Håper du får fikset den så fort som mulig da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FCBayern Skrevet Mars 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2011 Takk for oppmuntrende ord. Er jo bare en bil så dette skal vi fikse Flere bilder fra i dag tidlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Mars 8, 2011 Share Skrevet Mars 8, 2011 Huff, er så sykt kjipt når noe sånt skjer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw cab Skrevet Mars 8, 2011 Share Skrevet Mars 8, 2011 Treffet hardt den nissen her.Knust hele hjørnet jo.Men bra at front lampa klarte seg..Jeg regner med at bilen har liten innvendig skade nå,ta av sideskjermen også,fangeren skal av uansett.Så ser du om det er noe skeivt bak der. Pen bil uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå