Oddey Skrevet September 12, 2010 Share Skrevet September 12, 2010 Nå i år har jeg ikke stort å bidra med, men håper dere har mange å dele med resten her. startet tråden så man kan ha en samlet tråd for dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 13, 2010 Share Skrevet September 13, 2010 Ingen biler å bidra med, men litt film fra inne i bilen. Mest fra førerkurset, og for spesielt interesserte.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet September 13, 2010 Share Skrevet September 13, 2010 Hvem tok bilder denne helga egenltig? så det løp noen med gule vester ute på banen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet September 13, 2010 Share Skrevet September 13, 2010 Slenger ut noen bilder senere i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet September 13, 2010 Share Skrevet September 13, 2010 Jeg tok noen bilder på søndagen. Ble bare noen få. Mest av "alternativt sporvalg" og noen av den flotte 911 GT3 RS'en i full Gulf styling. *sikle* Så noen tok bilder mens jeg "jaget" den andre Z4'en på familiekjøringa. Hadde vært artig om de ble lagt opp. Ellers må jeg si den e36 cab'en som sto borte ved utstillinga så meget strøken ut. Wicky var jo innom med monsterfelgene sine også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet September 13, 2010 Share Skrevet September 13, 2010 Noen som tok av min på lørdagen? skulle nok heller dratt søndag ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørgenh Skrevet September 13, 2010 Share Skrevet September 13, 2010 Hvem var gutta med gule vester som tok bilder ute på banen? Hadde vært helt knall hvis de kunne lagt ut noen bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet September 13, 2010 Share Skrevet September 13, 2010 Syns jeg så folk med kamera i nesten hver sving utpå banen jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 13, 2010 Share Skrevet September 13, 2010 var innom med monsterfelgene og elendig bremsevæske...yeey... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjekk82 Skrevet September 13, 2010 Share Skrevet September 13, 2010 Noen med ett skikkelig blinkskudd av min 635 på banen da, eller fra pris utdeling?.. Ellers sitter jeg og venter spennt på masse bilder fra hele helga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 13, 2010 Share Skrevet September 13, 2010 Var nok meg som var en av dem som svinsa utpå banen med kamera. Jeg har tatt nesten 800 bilder, mens han andre jeg var med utpå tok over 1800. Skal gå gjennom alt i løpet av dagene og se om det har blitt noe bra. Var der kun på lørdagen dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 13, 2010 Share Skrevet September 13, 2010 du skulle tatt gruppebilde på shellen Stig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 13, 2010 Share Skrevet September 13, 2010 Hehe. Ja vi skulle jo det. Her er en liten smakebit som jeg likte. Vet ikke hvem dette er, men han poserte bra foran kameraene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 13, 2010 Share Skrevet September 13, 2010 Kult...!!! Men forstår du ikke gidder å "sjoppe" alle 800 bildene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 13, 2010 Share Skrevet September 13, 2010 Noen som tok bilder på fredagen eller? Var vel heller dårlig med det, men... Hvem var gutta med gule vester som tok bilder ute på banen? Hadde vært helt knall hvis de kunne lagt ut noen bilder MrStream/Stig (rød Z4 coupé) var ihvertfall utpå der på lørdagen, så de kommer nok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå