carlhaakon Skrevet September 13, 2010 Share Skrevet September 13, 2010 Var nok meg som var en av dem som svinsa utpå banen med kamera. Jeg har tatt nesten 800 bilder, mens han andre jeg var med utpå tok over 1800. Skal gå gjennom alt i løpet av dagene og se om det har blitt noe bra. Var der kun på lørdagen dessverre. aha, så en av dere tok noen av min blåe E36 som kom i bestemor fart, si fra om du finner noen av den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonasdavidsen Skrevet September 13, 2010 Share Skrevet September 13, 2010 Jeg fikk tatt en del bilder (bare på søndag) så legger de ut her... jævla slit å laste de opp her, dårlig system..ble mange bra men gider ikke laste opp fler enn dette.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 13, 2010 Share Skrevet September 13, 2010 hehehe du fikk med sjuern og dama på ene bildet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 13, 2010 Share Skrevet September 13, 2010 Hmf. Så jo ut som det ble bra vær på søndagen. Angrer litt på at jeg ikke var der da og... Noen som fikk tatt noen biler av bilen min på banen på lørdagen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 13, 2010 Share Skrevet September 13, 2010 Var digg vær ja...dog en smule for mye vind til tider...Ingen som har bilder av sjuern min sidelengs på banen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet September 13, 2010 Share Skrevet September 13, 2010 ooh... den røde e28'n var fin! noen som veit hvem det er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonasdavidsen Skrevet September 13, 2010 Share Skrevet September 13, 2010 du må ligge sidelengs for at det skal gå ann å ta bilder av det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet September 13, 2010 Share Skrevet September 13, 2010 hehehe du fikk med sjuern og dama på ene bildet Der var jaggu bilen min med også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 13, 2010 Share Skrevet September 13, 2010 jeg lå jo og slæææædda masse?ahahaha nei ble ingen sideways bilder as...spare dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjolsen Skrevet September 13, 2010 Share Skrevet September 13, 2010 Hehe. Ja vi skulle jo det.Her er en liten smakebit som jeg likte. Vet ikke hvem dette er, men han poserte bra foran kameraene! det der er jeg stili bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ti Skrevet September 13, 2010 Share Skrevet September 13, 2010 Hehe. Ja vi skulle jo det.Her er en liten smakebit som jeg likte. Vet ikke hvem dette er, men han poserte bra foran kameraene! det der er jeg stili bilde. Herlig bilde=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet September 13, 2010 Share Skrevet September 13, 2010 hvem var det som sto å tok så mye bilder akkurat der man kommer fra gamle banen inn på nye delen? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet September 13, 2010 Share Skrevet September 13, 2010 drit kult bilde ja! bjolsen: hva er specsa på denne da? original m535i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet September 13, 2010 Share Skrevet September 13, 2010 Gromt bilde av den E28n! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjolsen Skrevet September 13, 2010 Share Skrevet September 13, 2010 drit kult bilde ja! bjolsen: hva er specsa på denne da? original m535i? helt originalt bortsett fra Fk coilovers fra e34 M5 og 850 bremser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå