Gå til innhold

BMWCCN Våler 11-12 sept. Bilder (legg inn her)

Oddey
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 160
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jag var kun där på söndagen, men jag tyckte det var ett väldigt bra och kul event trots att jag var ensam svensk ;) Får tacka för bra arrangemang och även att jag fick låna hjälm. Det var första gången jag körde på bana, men det blir definitivt fler gånger. Här kommer några av mina bilder:

_MG_6311.jpg

_MG_6312.jpg

_MG_6319.jpg

_MG_6320.jpg

_MG_6325.jpg

_MG_6326.jpg

_MG_6327.jpg

_MG_6328.jpg

_MG_6331.jpg

_MG_6332.jpg

_MG_6333.jpg

_MG_6334.jpg

_MG_6338.jpg

_MG_6341.jpg

_MG_6342.jpg

_MG_6343.jpg

_MG_6344.jpg

_MG_6345.jpg

_MG_6346.jpg

_MG_6348.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cw26q5mn3f5asj01wrwj.jpg

nice :D har du fler av denne?

Har en drøss av bilen din jeg.

Send meg en mail på stig.j(alfasnabelkrøll)lyse.net så skal jeg få sendt noen til deg. Men kan ta litt tid siden jeg ikke er helt ferdig med redigering.

Dette gjelder for andre også som kjørte på lørdagen. Send meg en mail så skal jeg se om jeg har bilder av DIN bil :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oddis: Hvordan klarte du å få alle til å stå heeelt i ro på banen? :) Hehe :----)

Du er den andre som har kommentert det nå.... skal være ærlig å si jeg ikke helt skjønner hva du/dere mener? Du tenker på at jeg burde blure ut bakgrunnen for mer 'fartsfølelse' ? :)

Har alltid tatt bilde sånn jeg.... jeg har to ønsker for alle bilder jeg tar : Skarphet og dybde. Jeg går litt på kompromiss med begge for tiden pga objektivet mitt er 'tvekjønnet', med ingen klare fordeler foruten fleksibilitet med "ok" bildekvalitet over hele fjøla. 100-400mm L-serie objektiv står på ønskelista... men så var det de 13 riksdalene de krever for noe sånt da.. :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt ingen som tok noe som helst bilder på fredagen?

Godt å se at herr Bjerke var til stede på breisladden på søndagen. Han var savnet på lørdagen!

oddis, Han mener vel at du burde panorere for å få litt fartsfølelse. Mye morsommere å ta bilder slik, men vanskeligere å få de skikkelig skarpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...