TerjeBerg Skrevet September 13, 2010 Share Skrevet September 13, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TerjeBerg Skrevet September 13, 2010 Share Skrevet September 13, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus M Skrevet September 13, 2010 Share Skrevet September 13, 2010 nice har du fler av denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ForesT Skrevet September 13, 2010 Share Skrevet September 13, 2010 Jag var kun där på söndagen, men jag tyckte det var ett väldigt bra och kul event trots att jag var ensam svensk Får tacka för bra arrangemang och även att jag fick låna hjälm. Det var första gången jag körde på bana, men det blir definitivt fler gånger. Här kommer några av mina bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet September 14, 2010 Share Skrevet September 14, 2010 Litt bilder fra meg... alt uredigert selvsagt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 14, 2010 Share Skrevet September 14, 2010 nice har du fler av denne? Har en drøss av bilen din jeg. Send meg en mail på stig.j(alfasnabelkrøll)lyse.net så skal jeg få sendt noen til deg. Men kan ta litt tid siden jeg ikke er helt ferdig med redigering. Dette gjelder for andre også som kjørte på lørdagen. Send meg en mail så skal jeg se om jeg har bilder av DIN bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørgenh Skrevet September 14, 2010 Share Skrevet September 14, 2010 Min Har du flere bilder av denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GoldPearl_E30 Skrevet September 14, 2010 Share Skrevet September 14, 2010 Min Har du flere bilder av denne? Jasså, fått prøvd deg litt på bane ja! Var d morro?? D ble vel litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet September 14, 2010 Share Skrevet September 14, 2010 Hvem vant People`s choice på søndag forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TerjeBerg Skrevet September 14, 2010 Share Skrevet September 14, 2010 oddis: Hvordan klarte du å få alle til å stå heeelt i ro på banen? Hehe :----) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørgenh Skrevet September 14, 2010 Share Skrevet September 14, 2010 Jasså, fått prøvd deg litt på bane ja! Var d morro?? D ble vel litt Det var så vannvittig moro! Er definitivt bitt av banebasillen. Noe av det kuleste jeg har gjort i livet Ble noen horn i panna ja. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet September 14, 2010 Share Skrevet September 14, 2010 Noen som har in action bilder av min? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet September 14, 2010 Share Skrevet September 14, 2010 oddis: Hvordan klarte du å få alle til å stå heeelt i ro på banen? Hehe :----) Du er den andre som har kommentert det nå.... skal være ærlig å si jeg ikke helt skjønner hva du/dere mener? Du tenker på at jeg burde blure ut bakgrunnen for mer 'fartsfølelse' ? Har alltid tatt bilde sånn jeg.... jeg har to ønsker for alle bilder jeg tar : Skarphet og dybde. Jeg går litt på kompromiss med begge for tiden pga objektivet mitt er 'tvekjønnet', med ingen klare fordeler foruten fleksibilitet med "ok" bildekvalitet over hele fjøla. 100-400mm L-serie objektiv står på ønskelista... men så var det de 13 riksdalene de krever for noe sånt da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 14, 2010 Share Skrevet September 14, 2010 Fortsatt ingen som tok noe som helst bilder på fredagen? Godt å se at herr Bjerke var til stede på breisladden på søndagen. Han var savnet på lørdagen! oddis, Han mener vel at du burde panorere for å få litt fartsfølelse. Mye morsommere å ta bilder slik, men vanskeligere å få de skikkelig skarpe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå