Jørgen Lie Skrevet Januar 10, 2011 Share Skrevet Januar 10, 2011 Jeg tok kontakt med han i går, ang blackline-lykter til E91. De selger han til 1700,- som er ca samme pris som de ligger på på Ebay.. Spurte om han hadde lyktene, men fikk i svar at det var en ukes leveringstid.. Hvordan kan han selge de så billig egentlig? Alt det han selger er jo egentlig billig.. Har lyst til å bestille men, veldig i tvil når jeg leser alt dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Januar 10, 2011 Share Skrevet Januar 10, 2011 Hvordan kan han selge de så billig egentlig? Alt det han selger er jo egentlig billig.. Koster ikke disse lyktene ca. 1500 kroner pluss moms i Tyskland? Skulle anta at han har en innkjøpsavtale og at han evnt. selger med redusert fortjeneste. Er du sikker på at lyktene ikke er en eller annen form for OEM? Har lyst til å bestille men, veldig i tvil når jeg leser alt dette. Såvidt jeg kan se, er problemene knyttet til manglende oppfølging av reklamasjon mot underleverandører og mangler ved montering - begge ting du unngår. Så har vi spørsmålet om du virkelig får varen du har bestilt, eller en kopi... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Januar 10, 2011 Share Skrevet Januar 10, 2011 Koster ikke disse lyktene ca. 1500 kroner pluss moms i Tyskland? Skulle anta at han har en innkjøpsavtale og at han evnt. selger med redusert fortjeneste. Er du sikker på at lyktene ikke er en eller annen form for OEM? Såvidt jeg kan se, er problemene knyttet til manglende oppfølging av reklamasjon mot underleverandører og mangler ved montering - begge ting du unngår. Så har vi spørsmålet om du virkelig får varen du har bestilt, eller en kopi... Joda, de koster ca 1500,- i Germania... Okei.. Jaa, det var det da.. Er vel det tryggeste å la være å handler noe der ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Januar 10, 2011 Share Skrevet Januar 10, 2011 Hva er OEM ? Original equipment manufacturer. Ofte vil du se deler markedsført som "OEM", dvs at det ikke er originaldeler, men laget av den samme produsenten som lager delen for BMW - dvs. at de ofte vil være identiske, bortsett fra at delenr. kan være fjernet fra OEM-delen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Januar 10, 2011 Share Skrevet Januar 10, 2011 Hva er OEM ? Original equipment manufacturer. Ofte vil du se deler markedsført som "OEM", dvs at det ikke er originaldeler, men laget av den samme produsenten som lager delen for BMW - dvs. at de ofte vil være identiske, bortsett fra at delenr. kan være fjernet fra OEM-delen. Hehe, hofteskdd i starten der, vi har jo WIKILEAKS! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FCBayern Skrevet Januar 11, 2011 Share Skrevet Januar 11, 2011 Hvordan kan han selge de så billig egentlig? Alt det han selger er jo egentlig billig.. Koster ikke disse lyktene ca. 1500 kroner pluss moms i Tyskland? Skulle anta at han har en innkjøpsavtale og at han evnt. selger med redusert fortjeneste. Er du sikker på at lyktene ikke er en eller annen form for OEM? Har lyst til å bestille men, veldig i tvil når jeg leser alt dette. Såvidt jeg kan se, er problemene knyttet til manglende oppfølging av reklamasjon mot underleverandører og mangler ved montering - begge ting du unngår. Så har vi spørsmålet om du virkelig får varen du har bestilt, eller en kopi... Eh? En av problemene er jo at i pers kalender så er 1 uke 6 måneder.. Hvis du bestiller (forskuddsbetaler) så vil du oppleve unnskyldninger på unnskyldninger i flere måneder før du får en dritt. Særlg hvis det er sånne småting. Handler du i 10 000 klassen så er han kjappere, tror jeg. Styr unna for all del! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Megabite69 Skrevet September 11, 2011 Share Skrevet September 11, 2011 Styr unna carpartsonline. Fikk tilbud på kat. til min e34 og prisen var suveren, 3000 inkl frakt. Han ba om forskudd på 1000,- og jeg betalte det. Etter tre uker og endel mas om når katen skulle komme fikk jeg beskjed om at han ikke klarte å skaffe delen. Dermed måtte jeg på ny jakt etter kat. (fant en delebil med greit kat). Jeg har til nå ikke fått tilbakebetalt depositumet og sender jevnlig mail til han. Kort oppsummert Opplevde at i forhandlingsfasen var alt seriøst, men med engang depositumet var betalt sank seriøsiteten drastisk. Tørr ikke å tenke på hva en eventuell reklamasjonsrett ville ha gått. Styr unna! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Megabite69 Skrevet September 27, 2011 Share Skrevet September 27, 2011 Der er depositumet kommet på konto. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 27, 2011 Share Skrevet September 27, 2011 Han følger nok med på denne tråden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet September 27, 2011 Share Skrevet September 27, 2011 -Dere får pris på 10-12k for full M-pakke (orginalt) inkl lakkering. -Han kaller seg carparts-per. Det her skurrer ikke, det eksiterer ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 30, 2011 Share Skrevet September 30, 2011 Han kjøper alt fra www.carparts-online.de - spør etter vanessa, snakker perfekt engelsk og er veldig hyggelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw black jet Skrevet Oktober 1, 2011 Share Skrevet Oktober 1, 2011 takker prosjekt34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 2, 2011 Share Skrevet Oktober 2, 2011 Og prisene du kan få ved å ta kontakt på epost eller lignende er gjerne mye lavere enn de som står på nettsiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansee Skrevet Mars 18, 2013 Share Skrevet Mars 18, 2013 Erfaring med passform på forskjerm til E46? BMW skal ha 2600,-, men Carparts tar 900,- ink frakt. Differansen var voldsom ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Mars 18, 2013 Share Skrevet Mars 18, 2013 Koed har også "billige" skjermer. Da jeg trengte ny forskjerm for noen år siden så fikk jeg beskjed av lakkerer at han ikke lakkerte/jobbet med forskjermer så kostet så latterlig lite fordi kvaliteten var neppe i nærheten av originalt. Men klart, er det en jordebil det gjelder så er jo billigst best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå