Gå til innhold

Kjenner til/erfaringer med CARPARTS PER?

stigln
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg tok kontakt med han i går, ang blackline-lykter til E91. De selger han til 1700,- som er ca samme pris som de ligger på på Ebay.. Spurte om han hadde lyktene, men fikk i svar at det var en ukes leveringstid.. Hvordan kan han selge de så billig egentlig? Alt det han selger er jo egentlig billig.. Har lyst til å bestille men, veldig i tvil når jeg leser alt dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan han selge de så billig egentlig? Alt det han selger er jo egentlig billig..

Koster ikke disse lyktene ca. 1500 kroner pluss moms i Tyskland? Skulle anta at han har en innkjøpsavtale og at han evnt. selger med redusert fortjeneste.

Er du sikker på at lyktene ikke er en eller annen form for OEM?

Har lyst til å bestille men, veldig i tvil når jeg leser alt dette.

Såvidt jeg kan se, er problemene knyttet til manglende oppfølging av reklamasjon mot underleverandører og mangler ved montering - begge ting du unngår.

Så har vi spørsmålet om du virkelig får varen du har bestilt, eller en kopi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koster ikke disse lyktene ca. 1500 kroner pluss moms i Tyskland? Skulle anta at han har en innkjøpsavtale og at han evnt. selger med redusert fortjeneste.

Såvidt jeg kan se, er problemene knyttet til manglende oppfølging av reklamasjon mot underleverandører og mangler ved montering - begge ting du unngår.

Så har vi spørsmålet om du virkelig får varen du har bestilt, eller en kopi...

Joda, de koster ca 1500,- i Germania...

Okei.. Jaa, det var det da.. Er vel det tryggeste å la være å handler noe der !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er OEM ? :roll:

Original equipment manufacturer. ;)

Ofte vil du se deler markedsført som "OEM", dvs at det ikke er originaldeler, men laget av den samme produsenten som lager delen for BMW - dvs. at de ofte vil være identiske, bortsett fra at delenr. kan være fjernet fra OEM-delen.

Hehe, hofteskdd i starten der, vi har jo WIKILEAKS! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan han selge de så billig egentlig? Alt det han selger er jo egentlig billig..

Har lyst til å bestille men, veldig i tvil når jeg leser alt dette.

Så har vi spørsmålet om du virkelig får varen du har bestilt, eller en

kopi...

Eh? En av problemene er jo at i pers kalender så er 1 uke 6

måneder.. ;-)

Hvis du bestiller (forskuddsbetaler) så vil du oppleve unnskyldninger

på unnskyldninger i flere måneder før du får en dritt. Særlg hvis det er sånne småting. Handler du i 10 000 klassen så er han kjappere, tror jeg.

Styr unna for all del!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 8 months later...

Styr unna carpartsonline.

Fikk tilbud på kat. til min e34 og prisen var suveren, 3000 inkl frakt. Han ba om forskudd på 1000,- og jeg betalte det. Etter tre uker og endel mas om når katen skulle komme fikk jeg beskjed om at han ikke klarte å skaffe delen. Dermed måtte jeg på ny jakt etter kat. (fant en delebil med greit kat). Jeg har til nå ikke fått tilbakebetalt depositumet og sender jevnlig mail til han.

Kort oppsummert Opplevde at i forhandlingsfasen var alt seriøst, men med engang depositumet var betalt sank seriøsiteten drastisk. Tørr ikke å tenke på hva en eventuell reklamasjonsrett ville ha gått.

Styr unna!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • 1 year later...

Koed har også "billige" skjermer.

Da jeg trengte ny forskjerm for noen år siden så fikk jeg beskjed av lakkerer at han ikke lakkerte/jobbet med forskjermer så kostet så latterlig lite fordi kvaliteten var neppe i nærheten av originalt.

Men klart, er det en jordebil det gjelder så er jo billigst best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...