Ramsen Skrevet Oktober 8, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2011 Kul bil, kjempefin! Takker for det du Blir beire når plastikken kommer på da..
Ramsen Skrevet Oktober 9, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2011 Pen bil og bra prosjekt! må følge med her Takker kjekt å få slike tilbakemeldinga! Har litt å gjer på denne i vinter serru.. Men har kjøpt meg en ny overhalde M20b25 som eg vil sette inn i første omgang so får eg sjå ka det blir med turbo prosjekte etter kvart
Rovdemotor Skrevet Oktober 15, 2011 Skrevet Oktober 15, 2011 Då va Diskantane dine til dørene komt Ramsen
Ramsen Skrevet Oktober 17, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 17, 2011 Då va Diskantane dine til dørene komt Ramsen Flott de
Ramsen Skrevet Oktober 18, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 18, 2011 Får følge med her ja... Følger med på ditt prosjekt også.. var inn i ørsta på treff å fekk sjå bilen din live Vart meeget imponert må eg seie..
Jås Skrevet Oktober 18, 2011 Skrevet Oktober 18, 2011 Må satse på å ha med bmw'en på treff neste gang da.. var endel fine biler på treffet i Ørsta faktisk,ble bra oppmøte..
Ramsen Skrevet Oktober 18, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 18, 2011 Må satse på å ha med bmw'en på treff neste gang da.. var endel fine biler på treffet i Ørsta faktisk,ble bra oppmøte.. Neste treff skal eg på so lenge eg er heime frå sjøen Satser på at bilen er klar til neste treff Var masse fine biler og utruligt bra oppmøte for å vere første gong Men er det satt opp noen datoer på 2012 treffa til bmwccn M&R?
Jås Skrevet Oktober 18, 2011 Skrevet Oktober 18, 2011 Nei einaste som sikkert e spikra e vel 1.mai... men styret vil nok prøve å bestemme nokre datoa i god tid håpe ej,lettare å planlegge då..
Ramsen Skrevet Oktober 18, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 18, 2011 Nei einaste som sikkert e spikra e vel 1.mai... men styret vil nok prøve å bestemme nokre datoa i god tid håpe ej,lettare å planlegge då.. Ok.. Ser ut som eg er heime den 1 mai, slik de ser ut no so då må eg vere klar me bilen
Rovderacing Skrevet Oktober 18, 2011 Skrevet Oktober 18, 2011 få i motor no... ekje noke problem å få sving på dinna bilen
Ramsen Skrevet Oktober 19, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 19, 2011 få i motor no... ekje noke problem å få sving på dinna bilen Må berre komme meg heim frå sjøen.. So ska de bli sving på den serru
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå