Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 105
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Pen bil og bra prosjekt! må følge med her :D

Takker :D kjekt å få slike tilbakemeldinga! Har litt å gjer på denne i vinter serru.. Men har kjøpt meg en ny overhalde M20b25 som eg vil sette inn i første omgang :D so får eg sjå ka det blir med turbo prosjekte etter kvart :D

Skrevet
Får følge med her ja...:)

Følger med på ditt prosjekt også.. var inn i ørsta på treff å fekk sjå bilen din live :) Vart meeget imponert må eg seie.. :D

Skrevet

Må satse på å ha med bmw'en på treff neste gang da..:) var endel fine biler på treffet i Ørsta faktisk,ble bra oppmøte..:)

Skrevet
Må satse på å ha med bmw'en på treff neste gang da..:) var endel fine biler på treffet i Ørsta faktisk,ble bra oppmøte..:)

Neste treff skal eg på so lenge eg er heime frå sjøen :) Satser på at bilen er klar til neste treff :) Var masse fine biler og utruligt bra oppmøte for å vere første gong :D

Men er det satt opp noen datoer på 2012 treffa til bmwccn M&R?

Skrevet

Nei einaste som sikkert e spikra e vel 1.mai...:) men styret vil nok prøve å bestemme nokre datoa i god tid håpe ej,lettare å planlegge då..:)

Skrevet
Nei einaste som sikkert e spikra e vel 1.mai...:) men styret vil nok prøve å bestemme nokre datoa i god tid håpe ej,lettare å planlegge då..:)

Ok..

Ser ut som eg er heime den 1 mai, slik de ser ut no :) so då må eg vere klar me bilen :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...