Jørgen Lie Skrevet Mai 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2011 Hehe, ja de er heldigvis det. Enig der, trening og kunnskap kommer godt med! Aha, da skjønner jeg. Han nevnte det da vi tok bildene faktisk.. Noen av bildene ble utbrente også ja. Sola var ikke tilstede i dag, men har planer om opp/nedgang når vi skal ta av e30`n. Han har også kjøpt inn en del blits-utstyr som vi skal teste ut! Flott at du kommer med sånne tilbakemeldinger. Det lærer jeg av i alle fall. Tuller litt med kamera selv, men har ikke den store kunnskapen enda. Men lærer litt etterhvert Får håpe vi klarer å ta enda bedre bilder neste gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Mai 18, 2011 Share Skrevet Mai 18, 2011 Ser jo ut som om det nærmer seg kveld. Det eneste bildet jeg ser som er littegran undereksponert er siste bildet. Det første kunne trengt litt mer luft under bilen, den ble litt skvisa mot kanten av bildet. Bildene er fine de, viser noe av naturen også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet Mai 18, 2011 Share Skrevet Mai 18, 2011 Syns bildene ble utrolig bra! Kjørebildene ble utrolig bra, godt gjort å få det så klart, har veldig lyst til å ta kjørebilder av min også! Så må få gjort det:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2011 Takk for det Ja, jeg synes de ble bra til å være første gangen! Har jo sett utrolig mye kule kjørebilder rundt om på nettet, så målet må vel være å få til et som faktisk kan være litt blikkfang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Selia Skrevet Mai 19, 2011 Share Skrevet Mai 19, 2011 Synes at det var fine bilder, bortsett fra nr 1. Det jeg fokuserer på når jeg ser bilde er himmel og vindmøller, og bilen detter helt ut. Fin bil å likte veldig godt bilde 2 og 4 Man lærer av å feile, og man må prøve seg frem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mai 19, 2011 Share Skrevet Mai 19, 2011 Bare å handle ja. Prioriter felger og ta deg en billig ferie til 316 og meg + andre gærninger i bondelandet! GRUPPEPRESS??????? C'mon... Do it, do it..! Forøvrig en veldig fin "bruksbil" du har skaffet deg Jørgen, satse på at blåmann blir med til Bud også (med nye 20"ere på )! Kunne egentlig tenkt meg en nyere bmw selv, men er jo kjekt med VAG også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2011 Synes at det var fine bilder, bortsett fra nr 1. Det jeg fokuserer på når jeg ser bilde er himmel og vindmøller, og bilen detter helt ut. Fin bil å likte veldig godt bilde 2 og 4 Man lærer av å feile, og man må prøve seg frem Hmm, BMW-folket blir opptatt av Vindmøllene Er ikke heelt enig i at bilen faller vekk jeg da men, det er vel øynene som ser. Ja, det siste synes jeg ble kult! Absolutt.. Det var vel hensikten med dette også, og mange andre shoot`s som kommer fremover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2011 Bare å handle ja. Prioriter felger og ta deg en billig ferie til 316 og meg + andre gærninger i bondelandet! GRUPPEPRESS??????? C'mon... Do it, do it..! Forøvrig en veldig fin "bruksbil" du har skaffet deg Jørgen, satse på at blåmann blir med til Bud også (med nye 20"ere på )! Kunne egentlig tenkt meg en nyere bmw selv, men er jo kjekt med VAG også Driver å vurderer nå. Mangler noen få kroner på 19".. Lurer på om jeg blir å velge det i stedet for 20" kanskje.. Er godt fornøyd ja! Når ble det kjekt med VAG om jeg tør spørre? Hatt 3stk selv, men var aldri noe kjekt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Mai 19, 2011 Share Skrevet Mai 19, 2011 Synes bildene har potensiale, men litt "feil" komposisjon og litt mørke. Her har jeg lekt meg litt med det første bilde, og endre komposisjonen ved at bilen ikke er så ut mot hjørne, fjernet en mølle og lysnet bildet litt. Fra slik: Til slik: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2011 Jess, helt enig med deg, og vi var klar over det med lyset. Den mølla nærmest sto jo i veien, det så vi jo i går Men ellers enig i komposisjonen på bildet du fikset der ja Vi suger til oss alt som blir sagt, så vi får satse på at det går riktig vei.! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Mai 19, 2011 Share Skrevet Mai 19, 2011 Ut å knips Men les litt om "Det gyldne snitt" o.l. Nyttig læring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andros Skrevet Mai 20, 2011 Share Skrevet Mai 20, 2011 Flotte bilda Jørgen.. Ja du må få tak i dæ sjåfør å stikk på GS-treffet med både Blåmann å e30'ven Får sje om æ trille mæ en tur æ å om e28'en står ferdi lakkert å montert til da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2011 Får gjøre det, Fræsarn Anders: Syns dem vart grei æ ja Mm, snakk om at minigris kjører om han rekker lappen i tide Får vel alltids noen til å kjøre den tenker jeg.. Ja, bare å stå på da Når kommer du hjem igjen da ? Eller har du andre som jobber på bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Mai 20, 2011 Share Skrevet Mai 20, 2011 Kan vel alltids ta med søstra di? "Søskentreff" er jo like hyggelig Tipper det kan bli populært på treffet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2011 Haha, morsom sak du, Fræsarn! Hun hadde heeelt sikkert kjørt om jeg hadde spurt, menne, nei.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå