Gå til innhold

07 E91 320d M-sport Lemans Blå.. Solgt

Jørgen Lie
 Share

Anbefalte innlegg

Da gikk felgkjøpet i vasken, da leverandør ikke klarer å skaffe vistnok.. Kunne få de samme hjula i svart, men det vil jeg ikke ha.. De kunne evt pulverlakkere de i ønsket farge, men d gidder jeg ikke..

Med andre ord, det spøker for tur til GS i morgen om de har tid til å klaske på et sett med rim`s til meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 369
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe, skal ringe de tvert kl 08.00 i morgen og høre om de har tid.. SÅ Tar jeg 9-fergå om d passer, er på GS i halv 12 tiden da ;) Treffer aldri Morgan når jeg ringer dit, virker som om han prøver og unngå meg.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje d ja ;) LM-reps... Heller mot 20" i hyperblack eller gunmetall eller hva d heter :) Tror det kan gjøre seg iom at jeg kjører blacklines, sorte lister og nyrer.. samt toning kanskje kommer med tiden :) PLUSS at det er to stk E39 her ute som har vanlige i 19" på sine biler :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hypertrack 20"? :) du bør space de ut litt hvis de er like langt inn som mine, som det ser ut til, men smell på med flere bilder! :D

Kan ikke space bak i alle fall, da kommer de til å spise bakskjermen min :lol:

Vakkert Lie :D Slepper senking nå vel?

Jaa, er fornøyd!!! Tjaaa, tiden får vise ;) Skulle vært ned foran i alle fall.. Men vi får se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...