Jørgen Lie Skrevet Juni 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2011 Da gikk felgkjøpet i vasken, da leverandør ikke klarer å skaffe vistnok.. Kunne få de samme hjula i svart, men det vil jeg ikke ha.. De kunne evt pulverlakkere de i ønsket farge, men d gidder jeg ikke.. Med andre ord, det spøker for tur til GS i morgen om de har tid til å klaske på et sett med rim`s til meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juni 22, 2011 Share Skrevet Juni 22, 2011 Soundz good Jørgis! Si til Morgan at du må få en rompisrabatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2011 Hehe, skal ringe de tvert kl 08.00 i morgen og høre om de har tid.. SÅ Tar jeg 9-fergå om d passer, er på GS i halv 12 tiden da Treffer aldri Morgan når jeg ringer dit, virker som om han prøver og unngå meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juni 22, 2011 Share Skrevet Juni 22, 2011 Hehe, du må spør etter han vet du. Hvilke felger har du sett deg ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2011 Kanskje d ja LM-reps... Heller mot 20" i hyperblack eller gunmetall eller hva d heter Tror det kan gjøre seg iom at jeg kjører blacklines, sorte lister og nyrer.. samt toning kanskje kommer med tiden PLUSS at det er to stk E39 her ute som har vanlige i 19" på sine biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 23, 2011 Share Skrevet Juni 23, 2011 Var det `20" Zito du egentlig skulle ha Jørgen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2011 Stemmer, Stig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2011 Da ble det felger!!! Her er en liten teaser, da jeg ikke har vasket bilen enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Juni 23, 2011 Share Skrevet Juni 23, 2011 Med eller uten spæser der? For meg ser det ut som gunmenta, 20 tommer med falken dekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 23, 2011 Share Skrevet Juni 23, 2011 Hypertrack 20"? du bør space de ut litt hvis de er like langt inn som mine, som det ser ut til, men smell på med flere bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Juni 23, 2011 Share Skrevet Juni 23, 2011 Vakkert Lie Slepper senking nå vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2011 Hypertrack 20"? du bør space de ut litt hvis de er like langt inn som mine, som det ser ut til, men smell på med flere bilder! Kan ikke space bak i alle fall, da kommer de til å spise bakskjermen min Vakkert Lie Slepper senking nå vel? Jaa, er fornøyd!!! Tjaaa, tiden får vise Skulle vært ned foran i alle fall.. Men vi får se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Juni 23, 2011 Share Skrevet Juni 23, 2011 Good good Så veldig vakkert ut nå ja! Er det noe lys i lykta dine om dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2011 Jaddda, lyser som fy!! Men, skal få montert nye pærer til ringene snart.. Kjøpte også xenon-look til sprederne på GS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå