Gå til innhold

Den store ut i naturen-tråden

316
 Share

Anbefalte innlegg

Er på tur på Finnmarka for tiden.! Ankom Kirkenes i dag i 12 tiden, og leide leiebil for å dra til Hornøya. Men, siden vi ikke rakk og komme ut til Hornøya i dag, dro vi på Haukugle-jakt i stedet. Ble positivt overrasket, og fikk se 7-8stk i Tana.!

Kan legge til at det er syke strekninger her oppe.... Kjørte tilsammen litt over 35mil i dag, da kjørte fra Kirkenes til Tana, lette etter Haukugle, og videre fra Tana til Vardø..

Her er i alle fall et bilde av Haukugle som jeg tok i dag. Begynte og bli sent på dagen, så dårlig lysforhold. Håper på en tur tilbake på mandag slik at vi får dagslys.

tmjy2uzn3bezm48prfm4.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 135
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er ikke så mange som kommenterer, men legger ut noen flere alikevel ;) Her er noen random bilder bare fra i dag.

Halvsløv krykje

8mtp7pcqahrg9x2njo5c.jpg

Litt slossing må til

lwspn1a9y13yael7yutt.jpg

09czgyv81vdz2fgvqru6.jpg

Lomvi

un0015wi5fn0eomxn6c8.jpg

Ringvi

gpolorxo91xm9kl6f3wd.jpg

Ravneakrobatikk

8nuu5z67p0joniguqyny.jpg

To Toppskarver som ikke er helt enige

ivs05u0enqd7rketdfbw.jpg

....fortsatt ikke enig

ihcowj881qsfm2xwwidq.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for d Larsinnj :)

Jaa, dette er en opplevelse! I dag kom alle fuglene opp i fjellet også :D SÅ håper på grei uttelling når bildene legges inn :)

Bruker tele ja. Bildene er tatt med 28-300mm f/3,5-5,6, 200-400mm f/2,8, 300mm f/2,8 og 70-200mm f/2,8.. Sykt vanskelig og treffe med fokus, så der har jeg mye og lære enda..

Men de to øverste Toppskarvbildene så sitter de på 1,5-2meter :)

Vi har med oss en ambassadør for Nikon, samt to tre andre proffe fotografer, og de har flere ganger sagt at dette er noe av det vanskeligste du kan gjøre som fotograf. Så jeg ser meg fornøyd med det jeg har fått til, selv om de har tatt mange sykt rå bilder, og enda flere sylskarpe bilder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og i dag (siste dagen) kom det heldigvis masse Lunde !!! Samt at sikkert 15-20.000 fugl kom opp fra havet til berghammeren. Det er uten og regne med de flerfoldig tusen krykjene som allerede satt der..!

t71pol62xt3u7ni01jor.jpg

qs7p06nf1okirygymixj.jpg

t7qq8fjoo5lfxtf35qw6.jpg

e81i7ircmfi8vuzo3ovt.jpg

639uxig9ur1qdmw9pawc.jpg

5t27dsccdwi7r199trs8.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 2 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...