Robin L Skrevet Mars 15, 2011 Share Skrevet Mars 15, 2011 nydelig m5 må få kloa i en slik en gang eneste jeg ikke hadde helt sansen for var spoileren egentlig. liker den originale leppa bedre men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Mars 15, 2011 Share Skrevet Mars 15, 2011 Space; Der tar du helt feil etter mitt syn. Hadde jeg hatt sedan, ville jeg gått gjennom ild for å fått kloa i en slik. Nydelig bil, nydelig farge!! Rett og slett et deilig stykke bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet Mars 15, 2011 Share Skrevet Mars 15, 2011 Kjempe fin bil du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F Skrevet Mars 17, 2011 Share Skrevet Mars 17, 2011 Flott bil! men likte ikke grøftelysene dine, penere med orginale. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
abbath Skrevet Mars 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2011 morro:) ja det er smak og behag som man sier det;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JENSSEN Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 takk takk, Ja jenssen jeg holder til på gressvik;) hmm,, heter du?=P hehe,,, du vakke på kurs på glemmen når du var lærling?=P hehe,, jarle jenssen her btw! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
abbath Skrevet Mars 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2011 Jo det stemmer nok det;)for du jobber på vaterland? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JENSSEN Skrevet Mars 20, 2011 Share Skrevet Mars 20, 2011 stemmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
abbath Skrevet Juni 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2011 noe bedre bilder nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Juni 13, 2011 Share Skrevet Juni 13, 2011 Drømmebil!! Du skal få lov å selge dinna til meg om et par år.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
abbath Skrevet Juni 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2011 hehe det er ikke umulig det;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowgoon Skrevet Juni 13, 2011 Share Skrevet Juni 13, 2011 har en frontspoiler leppe til helt ny i carbon til salgs om noen er intr. =) Hei! Nydelig bil. Hvor mye skal du ha for den leppa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
abbath Skrevet Juni 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2011 Takk takk:) leppa er desverre solgt;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowgoon Skrevet Juni 13, 2011 Share Skrevet Juni 13, 2011 Den er grei hvor er det jeg kan gå til anskaffelse av en slik? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
abbath Skrevet Juni 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2011 Gs bildeler har og schmiedman har;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå