Bmw_e39 Skrevet September 19, 2010 Share Skrevet September 19, 2010 Heisann, har en E39 med den store navi`n, når jeg trykker på navigasjon så kommer det bare opp venligst vent, sånn står den bare, noen som veit hva feilen kan være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_e39 Skrevet September 20, 2010 Forfatter Share Skrevet September 20, 2010 Noen som har sagt at det kan være fordi det ligger en navigasjon cd i bilen som er for ny, derfor klarer ikke leseren og åpne den, kan dette stemmer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet September 23, 2010 Share Skrevet September 23, 2010 har hørt at de kan være litt sære på brent cd`r. prøv lavere brennehastighet eller annet merke på cda. er vell noen med cd og noen med dvd også. mkiv har dvd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ConCon Skrevet September 26, 2010 Share Skrevet September 26, 2010 Navi-kartet/programmet (som du skal brenne ut) må være av type som støtter din navigasjon... så må man brenne ut dette kartprogrammet med "rett" brenneprogram og med så lav brennehastighet som mulig... Vet ikke om CD-platen bør være av et bestemt merke, men Verbatim skal fungere bra Ser bilen din er en 98 modell.... da antar jeg du enten har MK1 eller MK2... 1ern har mannestemme under veiforklaringen, mens 2ern har damestemme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_e39 Skrevet September 27, 2010 Forfatter Share Skrevet September 27, 2010 Takk for hint folkens, men detta er en 2002mod E39, med stor skjerm. Og det er orginal navi cd/dvd fra bmw som ligger i spilleren, men forgie eier påsto at han hadde satt i ny dvd og den funka fint for han, men for meg så kommer den bare fram til please wait... Må nok en tur på verksted virker det som eller så har jeg en kamerat med en gamlere cd som jeg kan prøve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ConCon Skrevet September 27, 2010 Share Skrevet September 27, 2010 Okei.. siden du har navi DVD leser så har du nok MK4 utgaven, den har også støtte for splitscreen... Den originale plata som fulgte med... fungerer den da? slik at du vet at systemet ditt fungerer liksom isåfall må du bare prøve deg frem og brenne nye plater.. eller spørre forrige eier hvordan han fikk det til Det skal jo fungere hvis alt er gjort riktig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 27, 2010 Share Skrevet September 27, 2010 Mest sannsynlig har selve laseren på navienheten din tatt kvelden. Dette er et vanlig problem dessverre. Det er tre måter å ordne dette på: - Skifte laser selv, ikke verdens mest avanserte oppgave faktisk, men litt tungvindt er det jo. Ny laser koster ikke mer enn maks noen hundrelapper. - Skifte selve dvd-leseren inni navienheten. Ganske lett operasjon, kun et par skruer og en kabel. Kster ca. en tusenlapp for leseren. - Skifte selve navienheten. Lettest av alt, men også dyrest. Får vel tak i brukte for rundt 3-4000 og oppover. Man har ingen garanti for for lenge den nye vil virke. Det er ingenting som heter "for ny" cd/dvd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_e39 Skrevet September 28, 2010 Forfatter Share Skrevet September 28, 2010 Takk for flere tips Er nok inne på det at sjølve leseren er klikka ja, dessverre men hvor får man kjøpt en ny a? Sjølve laseren asså, må vel ha en spesifik type, kan ikke plukke fra hverandre en dvd spiller og hive i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 28, 2010 Share Skrevet September 28, 2010 Her har du den infoen du trenger tror jeg. Har vært ute for samme problem selv. Bestilte ny laser, men av en eller annen idiotisk grunn har disse en liten loddeperle på noen av ledningene og når vi skulle fjerne denne ødela vi hele kabelen. I frykt for at dette skulle skje på ny og siden jeg snart skulle på langtur byttet jeg ut selve dvd-leseren heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_e39 Skrevet September 30, 2010 Forfatter Share Skrevet September 30, 2010 Takk for hjelpa, litt drit at det ikke er en norsk side og få bestilt den fra, men må nok prøve på den løsninga gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå