Øyvind L. Skrevet September 21, 2010 Share Skrevet September 21, 2010 Hva er det dere maser om? DRITFINT at de tipper litt framover! De fleste senker jo bilen mest framme, slik at bilen får denne karakteristiske 'tippen' framover - det er jo det som er BMW ! Perfekte biler... falt paldask for e46'n ... !! Du er jo helt på jordet.. E46en tipper jo ikke litt fremover! Ser ut som den bråbremser hele tiden.. Bilene er fine de for all del, men de er "satt opp" litt feil selv til bilder synes jeg.. Takk for det, Øyvind! Koselig at du gir komplimenter til kjentfolk Usikker på hva du mener nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet September 21, 2010 Share Skrevet September 21, 2010 Er vel heller det at han sier det han mener å sin smak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pelton Skrevet September 21, 2010 Share Skrevet September 21, 2010 Etter boka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet September 21, 2010 Share Skrevet September 21, 2010 Sinnsykt! Hvor mange felgsett er du oppe i nå egentlig Ståle? E46en falt også veldig også veldig i smak, tråd om den innpå her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reintz Skrevet September 21, 2010 Share Skrevet September 21, 2010 Helt sinnsykt pene biler! Den 2-farga E30'en var jo bare helt værst!! E46'en var også helt nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet September 21, 2010 Share Skrevet September 21, 2010 Blir vel ikke bedre enn dette! Hvilken front har egentlig den grønne? Spesiell og uvant, på en bra måte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirsan Skrevet September 21, 2010 Share Skrevet September 21, 2010 Nydelige biler, simply clean. Love it Elsker skikkelig tyskerstuk/stance Men litt for brede felger på noen av e30'a, ødelegger litt der :S Felgkanten skal aldri være utenfor skjermen . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn-Andre Skrevet September 21, 2010 Share Skrevet September 21, 2010 Har baklie tatt ut buret ? =/ Tysker stuk er tingen. Men den 2farga e30`n hadde vært mye pener i èn farge vis jeg skal klage på noe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet September 21, 2010 Share Skrevet September 21, 2010 Har baklie tatt ut buret ? =/Tysker stuk er tingen. Men den 2farga e30`n hadde vært mye pener i èn farge vis jeg skal klage på noe... +1 godt det er flere som syns det,trodde det vare bare jeg som var litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet September 21, 2010 Share Skrevet September 21, 2010 Pene biler ja.Men er vel som modeler,ikke brukene til verdagslig bruk (kjøre med) In ya faaaace! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet September 21, 2010 Share Skrevet September 21, 2010 Helt ubeskrivelig biler! Alt er gjort rett i mine øyne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet September 21, 2010 Share Skrevet September 21, 2010 Pene biler ja.Men er vel som modeler,ikke brukene til verdagslig bruk (kjøre med) In ya faaaace! Er med på den,men tenkte mere på daglige turer på veien med hull å fartsdumper fort gjort å slå oppi hjulbuene ville jeg jo tro,men har ikke kjørt med så mye senk så vet ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet September 21, 2010 Share Skrevet September 21, 2010 Hva er det dere maser om? DRITFINT at de tipper litt framover! De fleste senker jo bilen mest framme, slik at bilen får denne karakteristiske 'tippen' framover - det er jo det som er BMW ! Perfekte biler... falt paldask for e46'n ... !! Du er jo helt på jordet.. E46en tipper jo ikke litt fremover! Ser ut som den bråbremser hele tiden.. Bilene er fine de for all del, men de er "satt opp" litt feil selv til bilder synes jeg.. Er du full neida... trur alle missforsto kvarandre her. e30'ene tipper jo framover, og det er slik det skal være, etter min meining. Perfekt setup for show.! Eg skreiv ingenting om e46'n. Men ser du etter, så tipper den framover den også Men den kunne nok med fordel ha vert hevet et par hakk bake. Uansett...dette er pirk, og egentlig ingenting å sette fingeren på. MEN: når bilene er Så flotte som dette her, så skal det vere lov å pirke litt ekstra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet September 21, 2010 Share Skrevet September 21, 2010 Utseendemessig blir det ikke bedre enn den grønne E30'en. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet September 21, 2010 Share Skrevet September 21, 2010 Den grønne er helt rå!! Hva betyr "Slammed"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå