SSM Skrevet September 22, 2010 Share Skrevet September 22, 2010 Kan man kjøre slike biler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet September 22, 2010 Share Skrevet September 22, 2010 Kan man kjøre slike biler? ehhh.. trur du bør ta en titt på bruksbilen til fredrik_e28 her på forumet..den gjør de bila her skyhøge det der er mer enn kjørbart nok.. er bare å shimse opp motoren det da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet September 22, 2010 Share Skrevet September 22, 2010 Kan man kjøre slike biler? ehhh.. trur du bør ta en titt på bruksbilen til fredrik_e28 her på forumet..den gjør de bila her skyhøge det der er mer enn kjørbart nok.. er bare å shimse opp motoren det da Det er ikke "bare" å shimse opp motoren.., Skal jo være et panser oppå der også...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet September 22, 2010 Share Skrevet September 22, 2010 Den er det air ride på, det er det også på den E46M3en som er her... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alecken Skrevet September 22, 2010 Share Skrevet September 22, 2010 Kan man kjøre slike biler? ehhh.. trur du bør ta en titt på bruksbilen til fredrik_e28 her på forumet..den gjør de bila her skyhøge det der er mer enn kjørbart nok.. er bare å shimse opp motoren det da Herregud.. du aner IKKE hva du snakker om. Nr 1: Lave biler er tøft. Bilene i denne photoshooten er skrudd maks ned for bildene sin skyld. Så lavere går ikke og det blir i tilegg for lavt. Skjermene skal ligge kant i kant med felgbanen på det meste (som på disse bilene). Tror de fleste her er enige med meg. Nr 2: Etter innleggene dine å dømme har du ALDRI kjørt en lav bil før og tror dermed at det bare er å senke til bilen tar i bakken og så heve motor? Skulle det uansett gå an å heve motor vil jo travers ta i bakken. Forstår ikke at jeg gidder å legge energi i å forklare deg dette.. Øyvind L: Se på bildene en gang til så ser du at avstanden mellom skjerm og hjul er likt både fremme og bak, altså bilene er "rette". Men karosseriet i seg selv har jo den karakteristiske vippen fremover. Det er jo dette som er BMW! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet September 22, 2010 Share Skrevet September 22, 2010 Kan man kjøre slike biler? ehhh.. trur du bør ta en titt på bruksbilen til fredrik_e28 her på forumet..den gjør de bila her skyhøge det der er mer enn kjørbart nok.. er bare å shimse opp motoren det da Herregud.. du aner IKKE hva du snakker om. Nr 1: Lave biler er tøft. Bilene i denne photoshooten er skrudd maks ned for bildene sin skyld. Så lavere går ikke og det blir i tilegg for lavt. Skjermene skal ligge kant i kant med felgbanen på det meste (som på disse bilene). Tror de fleste her er enige med meg. Nr 2: Etter innleggene dine å dømme har du ALDRI kjørt en lav bil før og tror dermed at det bare er å senke til bilen tar i bakken og så heve motor? Skulle det uansett gå an å heve motor vil jo travers ta i bakken. Forstår ikke at jeg gidder å legge energi i å forklare deg dette.. Øyvind L: Se på bildene en gang til så ser du at avstanden mellom skjerm og hjul er likt både fremme og bak, altså bilene er "rette". Men karosseriet i seg selv har jo den karakteristiske vippen fremover. Det er jo dette som er BMW! E46en er ikke rett siden hjulbuen forann er høyere enn de bak. Skal bilen ligge rett så er dekkene inni hjulhuset bak og ligger jevnt med hjulbuen bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet September 22, 2010 Share Skrevet September 22, 2010 det der er mer enn kjørbart nok.. er bare å shimse opp motoren det da Øhh.. Bilene er så lave som det er mulig å få dem hvis hjulene skal klare å rulle. Skal det lavere enn dette må de kjøre på kyllingdekk eller gå ned til 16". E46en er ikke rett siden hjulbuen forann er høyere enn de bak. Skal bilen ligge rett så er dekkene inni hjulhuset bak og ligger jevnt med hjulbuen bak. Det er jo nettopp det han forklarte deg i innlegget over Har E46'n luft????? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet September 22, 2010 Share Skrevet September 22, 2010 E46en er ikke rett siden hjulbuen forann er høyere enn de bak. Skal bilen ligge rett så er dekkene inni hjulhuset bak og ligger jevnt med hjulbuen bak. Det er jo nettopp det han forklarte deg i innlegget over Har E46'n luft????? Ehhh, ok!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet September 22, 2010 Share Skrevet September 22, 2010 Pene stuk på bilene. Kanskje litt mye poke bak på den grønne, penest om felgkanten er kun rett utenfor skjermen synes jeg. Men liker den best pga relativt uvanlig (og nydelig) farge, felger og det faktum at jeg vet det er full-bur til den E46en er ikke rett siden hjulbuen forann er høyere enn de bak. Skal bilen ligge rett så er dekkene inni hjulhuset bak og ligger jevnt med hjulbuen bak. Du mener vel at dekket skal ligge jevnt med hjulbuen FORAN når bakdekka ligger inni hjulhuset bak? Noe som ikke ser veldig bra ut, spør du meg... Men bra at du liker det, for da får vi fler forskjellinge stuk rundt i det ganske land Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 22, 2010 Share Skrevet September 22, 2010 Pentpentpent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet September 22, 2010 Share Skrevet September 22, 2010 Pene stuk på bilene. Kanskje litt mye poke bak på den grønne, penest om felgkanten er kun rett utenfor skjermen synes jeg. Men liker den best pga relativt uvanlig (og nydelig) farge, felger og det faktum at jeg vet det er full-bur til den E46en er ikke rett siden hjulbuen forann er høyere enn de bak. Skal bilen ligge rett så er dekkene inni hjulhuset bak og ligger jevnt med hjulbuen bak. Du mener vel at dekket skal ligge jevnt med hjulbuen FORAN når bakdekka ligger inni hjulhuset bak? Noe som ikke ser veldig bra ut, spør du meg... Men bra at du liker det, for da får vi fler forskjellinge stuk rundt i det ganske land Det jeg mener.. Jeg sier ikke at jeg synes det er pent. Jeg prøver å si at skal bilen ligge helt flat (rett) så må det bli slik siden hjulbuene forann er høyere. Når man senker slik at det er lik avstand ifra hjulbue og ned til dekket foran og bak så vil den tippe på nesen. E30 tipper ikke så mye fremover da, men E36 og E46 tipper en del da.. For poengtere det en gang til: BILENE ER KJEMPE FINE ELLERS. ALLE SAMMEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders_w Skrevet September 22, 2010 Forfatter Share Skrevet September 22, 2010 det er IKKE luft (air ride) på noen av bilene i denne shooten. kun skrufahrwerke:) Alecken: Du har skjønt det:)) Takker for alle komentarer på godt og vondt:)) helt supert:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet September 22, 2010 Share Skrevet September 22, 2010 det er IKKE luft (air ride) på noen av bilene i denne shooten.kun skrufahrwerke:) Heh..skjønner ikke hvor folk tar ting ifra Ser bra ut som vanlig, Anders! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet September 22, 2010 Share Skrevet September 22, 2010 Fæææn så rå bilder!!garantert en av Norges råeste e30'er!! ååå i Helvette jeg digger bilen din stale!! men synes rsfelga var mer porrr <33 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet September 22, 2010 Share Skrevet September 22, 2010 Kan man kjøre slike biler? ehhh.. trur du bør ta en titt på bruksbilen til fredrik_e28 her på forumet..den gjør de bila her skyhøge det der er mer enn kjørbart nok.. er bare å shimse opp motoren det da Herregud.. du aner IKKE hva du snakker om. Nr 1: Lave biler er tøft. Bilene i denne photoshooten er skrudd maks ned for bildene sin skyld. Så lavere går ikke og det blir i tilegg for lavt. Skjermene skal ligge kant i kant med felgbanen på det meste (som på disse bilene). Tror de fleste her er enige med meg. Nr 2: Etter innleggene dine å dømme har du ALDRI kjørt en lav bil før og tror dermed at det bare er å senke til bilen tar i bakken og så heve motor? Skulle det uansett gå an å heve motor vil jo travers ta i bakken. Forstår ikke at jeg gidder å legge energi i å forklare deg dette.. Øyvind L: Se på bildene en gang til så ser du at avstanden mellom skjerm og hjul er likt både fremme og bak, altså bilene er "rette". Men karosseriet i seg selv har jo den karakteristiske vippen fremover. Det er jo dette som er BMW! hahahahha:lol: nei vel?!?! Det er i såfall du som aldri har sett lav bil før.. hvis du syns de der er veldig lave. 80% av bilene i Storgata er lavere enn de der, men regner ikke med at du veit hva skikkelig senk betyr, går vel kanskje ikke så mye lavt der du kommer fra. De bila der sitter veldig pent.. akkurat passe låge, men veldig låge er de IKKE. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå