Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Har den siste tiden gått rundt og vurdert å bytte frontfanger på bilen min. Blir M3 eller M-tech fanger. Men hvordan blir det når jeg kun bytter frontfanger, og ikke resten? Hvordan er det med høydeforskjeller?

Skrevet

e30 og e36 funker det greit med m-tech fangere (og med til e36) e46 er jeg mer usikker på men mener og huske at jeg har en bekjent med det og ser vel ikke fullstendig feil ut mtp høyde forskjellen

Skrevet

Med kun Mtech frontfanger på E46 ser det faktisk bedre ut enn med den grusomme Mtech-rævstussen også,spør du meg.

Ikke noen høydeforskjell å snakke om,senker du i tillegg bilen er det i allefall et ikke-tema. Den teite svarte firkanten du får i hekken med Mtech uten fire rør ser litt trist ut på E46 i mine øyne,men fronten er en sikker vinner. :)

Skrevet

Ser veldig bra ut med kun mtech2-front. Mange som kjører med det :wink:

Skal du på med M3-front "må" du ha mer styling imo.

Skrevet

syns ikke det er no særlig høydeforskjell med kun fanger bytte jeg. her er M3 fanger på vanlig E46 cupe.

Nye felger montert :D (Shabby bilder, i know :? )

rmjp9wrj3v3b1xlrmj3q.jpg

7m80g2157tsfo93avexy.jpg

Skrevet

Trenger ikke noe mer på noen av fangerene. M3-fangeren bygger faktisk mindre ned enn M-tech II-fangeren.

Skrevet

Tror rett og slett jeg går fro M-tech 2 fangeren!

Skal være ærlig med dere her. Har aldri mekket på bil før, men et sted må man jo begynne?`Noen som kjenner til en tråd eller en side der de forklarer med bilder hvordan man bytter fanger?

Er det for ille for en amatør, ende den nok opp på et verksted i nærheten (:

Skrevet

Fanger er festet med 2 skruer i hver hjulbue på E46! Løsne skruer og trekk fanger RETT framover (altså vekk fra bilen) og vips så er den av :) Når du har den av ser du at det er en skinne på hver side som er festet i karosseriet som fanger er festet på med hjelp av skruene du løsnet når du fjernet fanger.

Er gjort på 10 minutt å skifte fanger, husk forøvrig å prøve monter ny fanger FØR du lakkerer da det kan være dårlig passform på kopi fangere.

Anbefaler forøvrig st-import.no for kjøp av Mtech 2 pga kvalitet og pris :)

Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...