SSM Skrevet September 23, 2010 Skrevet September 23, 2010 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/arti ... d=10027622 Slik gjør man ikke!
316 Skrevet September 23, 2010 Skrevet September 23, 2010 Hørte om denne idioten på radio i dag. Han mente han ikke hadde gjort noe galt, og måtte stoppe denne villmannskjøringen. Forbanna bondekop!
Tom K Skrevet September 23, 2010 Skrevet September 23, 2010 hvorfor møter ikke jeg på slike idioter ? hmm kanskje like greit å slippe å sitte i fengsel for grov vold hehe
NBCustom Skrevet September 23, 2010 Skrevet September 23, 2010 han der er en skinkeridder av dimensjoner.. stor i kjeften, men får ikke til noe som helst...
Ballder Skrevet September 23, 2010 Skrevet September 23, 2010 Sanke du inn dyra, så er det vel ikke akkurat et ønske og få veien full av skranglete tyskerbrakker vil jeg tro. Men er man født og oppvokst på asfalt, så er jo omtanke og forståelse noen ukjente begrep vil jeg tro. "Ville ikke stoppe, fordi det er ett løp på gang" Vet ikke hvem som er dust her jeg...
NBCustom Skrevet September 23, 2010 Skrevet September 23, 2010 Sanke du inn dyra, så er det vel ikke akkurat et ønske og få veien full av skranglete tyskerbrakker vil jeg tro.Men er man født og oppvokst på asfalt, så er jo omtanke og forståelse noen ukjente begrep vil jeg tro. "Ville ikke stoppe, fordi det er ett løp på gang" Vet ikke hvem som er dust her jeg... kanskje en fordel å forstå at det ikke var dagen å gjøre det på? joda, bur på gårdsbruk.
Fredrik 90 Skrevet September 23, 2010 Skrevet September 23, 2010 Tror det hadde klikka helt for meg hvis det var meg som hadde fått bulken i taket! Jeg hadde i allfall stoppa og gått ut av bilen for å understreke at her gikk han for langt! Det finnes ikke noen som irriterer meg mer enn sånne som han her, har selv vært ute for sånne typer. Da gjør jeg meg så jævlig ufordragelig jeg kan siden ikke de kan gå fram på en hyggelig måte! Voksene folk som skal drive å kjefte ut andre voksene som de var små drittunger og atpåtil helt uten myndighet, tåler jeg ikke! Å faen som jeg skulle ha laga haraball på den skogsveien sammen med den sta gamle kverrulanten!
Erik89 Skrevet September 23, 2010 Skrevet September 23, 2010 Flott jobba..dust..Han skulle heller valgt en annen dag å dra ut på, må ha vært varsla om det et sted. Folk som går løs på andres eiendom er det værste jeg vet.. hadde en kollega som slo på bagasjelokket mitt..men siden han var i uniform så var jeg såpass lur som bare stakk fly forbanna vet fra stedet.
Azeton Skrevet September 23, 2010 Skrevet September 23, 2010 Sanke du inn dyra, så er det vel ikke akkurat et ønske og få veien full av skranglete tyskerbrakker vil jeg tro.Men er man født og oppvokst på asfalt, så er jo omtanke og forståelse noen ukjente begrep vil jeg tro. "Ville ikke stoppe, fordi det er ett løp på gang" Vet ikke hvem som er dust her jeg... Jeg ville heller ikke stoppet om jeg var med i billøpet! Han sier også at flere holdt høy fart, noe jeg egentlig ikke tviler på heller. Men hvor høy fart har han man med bulk i taket holdt? taket er 1m langt.. Du timer ikke inn et slag om han hold 40++ For så og la alt gå utover han.. Tenker han idioten hadde trengt et slag i hodet Eirik89, kollega i uniform? du stakk? wtf?
asv Skrevet September 24, 2010 Skrevet September 24, 2010 40 er fort nok det til å ta livet av en ku og seg selv, og det er snakk om dyr som sjeldent har store planer om å flytte seg for det som kommer. Jeg ser hvorfor han reagerte, det hadde nok jeg også gjort det. Men ser også at han muligens overreagerte, da materielle skader på ingen måte burde kunne løse problemene hans Om førerene gjorde som de sier, og faktisk kjørte sakte forbi, så har de gjort det jeg krever av de og de er i mitt sinn frifunnet Mr. Lundeteigen derimot har handlet irrasjonelt og bør betale for skaden, da han på ingen måte var i hverken nødrett eller nødverge for den saks skyld, og forhåpentligvis tilregnelig i gjerningsøyeblikket (følte tråden trengte et sofistikert løft)
Azeton Skrevet September 24, 2010 Skrevet September 24, 2010 40 er fort nok det til å ta livet av en ku og seg selv, og det er snakk om dyr som sjeldent har store planer om å flytte seg for det som kommer. Jeg ser hvorfor han reagerte, det hadde nok jeg også gjort det. Men ser også at han muligens overreagerte, da materielle skader på ingen måte burde kunne løse problemene hans Om førerene gjorde som de sier, og faktisk kjørte sakte forbi, så har de gjort det jeg krever av de og de er i mitt sinn frifunnet Mr. Lundeteigen derimot har handlet irrasjonelt og bør betale for skaden, da han på ingen måte var i hverken nødrett eller nødverge for den saks skyld, og forhåpentligvis tilregnelig i gjerningsøyeblikket (følte tråden trengte et sofistikert løft) Forklar meg hvordan han har klart og smelle i taket til han som har kommet i lang over 40km/t.. vi kan teste ut dette om du vil du ga det ikke akkurat noe løft..
EirikL Skrevet September 24, 2010 Skrevet September 24, 2010 Per Olaf Lundteigen er en av de mest latterlige personene jeg noen gang har kommet over. En mer arrogant person som er så til de grader overbevist om sin egen fortreffelighet finnes knapt her til lands. Herregud, hvor jeg håper den jævla bondeknølen må betale skadene på bilene. Og helst pisket med en flisete, rusten stålwire
Erik89 Skrevet September 24, 2010 Skrevet September 24, 2010 Eirik89, kollega i uniform? du stakk? wtf? Ja, vold mot en vekter er jo nærmest det samme som å slå til en politimann.. Og hadde jeg stått der et sekund til så hadde nok temperemanget mitt tatt overhånd
asv Skrevet September 24, 2010 Skrevet September 24, 2010 40 er fort nok det til å ta livet av en ku og seg selv, og det er snakk om dyr som sjeldent har store planer om å flytte seg for det som kommer. Jeg ser hvorfor han reagerte, det hadde nok jeg også gjort det. Men ser også at han muligens overreagerte, da materielle skader på ingen måte burde kunne løse problemene hans Om førerene gjorde som de sier, og faktisk kjørte sakte forbi, så har de gjort det jeg krever av de og de er i mitt sinn frifunnet Mr. Lundeteigen derimot har handlet irrasjonelt og bør betale for skaden, da han på ingen måte var i hverken nødrett eller nødverge for den saks skyld, og forhåpentligvis tilregnelig i gjerningsøyeblikket (følte tråden trengte et sofistikert løft) Forklar meg hvordan han har klart og smelle i taket til han som har kommet i lang over 40km/t.. vi kan teste ut dette om du vil du ga det ikke akkurat noe løft.. Jeg har da på ingen måte insinuert at de kjørte over 40 km/t. Hvor du tar det fra lurer jeg hvirkelig på. Og jeg er fullt klar over at det å slå i et biltak på en passerende bil i den farten er vanskelig, og mest sansynlig ville ført til skader på vedkommende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå