SweetBMW Skrevet September 26, 2010 Share Skrevet September 26, 2010 tror du kan klare det bare med å ta av boksen til microfilteret... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet September 26, 2010 Share Skrevet September 26, 2010 Holder med å ta av mikrofilterboksen. Det er trangt og vanskelig å se noe, men går fint med riktig verktøy. Gjør godt reint der den har stått og for all del ikke rund noen skruer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet September 26, 2010 Share Skrevet September 26, 2010 Eller, gjør som meg, bytt motor til større! Var så lei jeg av ting med lekkasje i kjølesystem og dårlig effekt og alt. Så, selg motorn, sett i ny større! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet September 26, 2010 Share Skrevet September 26, 2010 Ikke tro du er kvitt kjøleproblemer med M54 Sweet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet September 26, 2010 Share Skrevet September 26, 2010 Tror ikke det nei, men når jeg setter inn en motor med kjølesystem overhalt + vanos overhalt og alle pakninger skiftet ellers så TROR jeg det skal gå bra en liten stund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariola Skrevet September 26, 2010 Forfatter Share Skrevet September 26, 2010 I dag gutta fant jeg problemet! Fikk endelig tid til å sjekker ordentlig rundt i motoren og fant ut at det er konektoren som har sprukket rett ved en av slangene som transporterer kjøleveska videre i motorblokka. Sykt irriterende problem og fy faen så trangt det var å knote bak i der Men skal sjekke med BMW Lillehammer i morra for prisen for ny konektor slik at jeg får bytta den og kjørt bilen igjen! Haha har faktisk lyst å smelle inn en større motor! En 2,8 liter hadde vært morro! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet September 26, 2010 Share Skrevet September 26, 2010 Told you so Koster 96kr på GS som har ca samme priser som BMW (de er eid av Bavaria) så er ikke noen stor utgift. Bare litt knot som du har oppdaget Sweet: høres veldig bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariola Skrevet September 26, 2010 Forfatter Share Skrevet September 26, 2010 Hehehe faen du er god Nice nice fin pris det da! Vet du om det finnes konektorer som er laget av bedre materiale enn plastiken som er orginal eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet September 26, 2010 Share Skrevet September 26, 2010 er vel ikke snakk om at det er dårlige materialer.. men de er jo 10 år gamle da.. plast blir sprøtt etter mange års drift med vintere og varm kald hele tiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariola Skrevet September 26, 2010 Forfatter Share Skrevet September 26, 2010 Sant det der! Men hadde ikke gjort noe med en konektor laget av et sterkere materiale ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå