EspenHamre Skrevet September 25, 2010 Share Skrevet September 25, 2010 Skulle ha av Hartge merket bak på bilen min, og legge på Shield.. Etter planen.. Men så var det litt å sette fingrene i, så var tenkt og gi den en runde S30/Orange Scholl samtidig... Enda opp med 1-2 runder S03 på ull og blå scholl på nedre paneler, og s30 på orange scholl etterfølgt av Menzerna final finish på sort scholl, 2 runder med IPA og CG Vertua Bond. Starta med og ta vekk merket med varmepistol og fiskesen. Limrestene tok jeg med VP tar&glue. Så inspiserte jeg lakken, menst jeg klødde meg i hodet over at det såg så JÆVLIG ut.... Mye og ta tak i her ja.. Bilen er kjørt 8000km siden den fikk en runde s40 på orange scholl sist. Dekkspruten riper alså opp bilen, snålt.. Litt 50/50 bilder med s03+ og blå scholl HOLOS Bakfangeren 50/50 og litt holos Korrigering av dørene Noen dype gjenstår etter S03/blå scholl Og ellers så går det hardt føre seg 50/50 på bakluke 50/50 på frontlykt Så følgte en runde S30 på orange scholl, og her holo-spotting Ikke så bra, så jeg fant fram en sampleflaske med Menzerna Final Finish, og testa litt komboer og hadde flaska med IPA med meg. På sort Scholl ble det bra.. Litt rar lakk dette, hardt og korrigere men mykt med tanke på holos ?? Bilder etter menzerna Så la jeg på CG Vertua bond med sort megs og DA maskin og avslutta med Swissvax Shield Eksosen fikk en omgang CG metal polish og Autobahn Dekka har fått fornyer, og buene fått CG Bare bones Felga og vinduene gjenstår, men hey.. det er min egen bil så det kan jeg ta igjen når arbeidslysta melder seg Takk for titten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet September 25, 2010 Share Skrevet September 25, 2010 Imponert, regner med du jobber som bilvasker/polering? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenHamre Skrevet September 25, 2010 Forfatter Share Skrevet September 25, 2010 Nei, bare på hobbybasis Men tar på meg og ordne andre sine biler også, så jobber vell delvis med det også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///ben Skrevet September 25, 2010 Share Skrevet September 25, 2010 Bilen ser jo helt sinnsyk ut(på grunn av all gjenspilinga i lakken) Ble bra blank Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet September 26, 2010 Share Skrevet September 26, 2010 sykt bra jobba! nydelig farge på bilen din! kommer virkelig fram etter en slik shine. hvor mye tar du for en sånn jobb? hehe. forrige eier av bilen min har polert.... masse halos.. tør ikke begynne med det selv, blir sikker bare mer : S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenHamre Skrevet September 26, 2010 Forfatter Share Skrevet September 26, 2010 space-ace: Vist du forteller hvor du bor kan jeg nok anbefale deg noen som kan ta på seg en slik jobb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet September 26, 2010 Share Skrevet September 26, 2010 er fra kr.sund vært greit ned anbefaling om hvem som duger og ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 26, 2010 Share Skrevet September 26, 2010 Dette var en vel gjennomført detailing.. Det er utrolig hva riktig utstyr og produkter kan gjøre med billakk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet September 26, 2010 Share Skrevet September 26, 2010 er fra kr.sund vært greit ned anbefaling om hvem som duger og ikke Ett firma i Molde er meget dyktige på slikt.. Men komme ikke på navnet i farta.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenHamre Skrevet September 26, 2010 Forfatter Share Skrevet September 26, 2010 Hadde ikke latt en slik jobb gå til firma som har det som hovedsatsing. Detailing er ikke noe pengemaskin, og de som tjener penger på det som bedrift gjør det garantert ikke 100%. En detailer bruker gjærne 30t+ på en jobb, bilpleiesjapper gjør en jobb på maks 1,5 arbeidsdag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet September 26, 2010 Share Skrevet September 26, 2010 Rå bil! hadde vert livredd sko eg satt flexen borti den der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenHamre Skrevet September 26, 2010 Forfatter Share Skrevet September 26, 2010 Essda, ingen maskin som gir like bra kontroll som Flex gjør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet September 26, 2010 Share Skrevet September 26, 2010 hehe, er vel eieren og mangel på erfaring som er problemet Ser for meg å skifte ut alle AG proffproduktene også. (nok Ot) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet September 26, 2010 Share Skrevet September 26, 2010 Lekkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet September 26, 2010 Share Skrevet September 26, 2010 Shine skills her ja! helt rått! kan heller ikke klage på for lite bilder tok jo lang tid å laste sia med 10mbit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå