S.Hafsmo Skrevet Januar 24, 2011 Skrevet Januar 24, 2011 Vel, dynamo, vannpumpe, Aircondition og servopumpe vil gå saktere. Om dette er noe som vil merkes bortsett fra dårligere lading på tomgang og kanskje litt dårligere sirkulasjon på kjøleveske vet jeg ikke. 8,5hk derimot vet jeg at du ikke vil merke. Det er kanskje snakk om noen hekto fra den roterende masse. Jeg fjernet 10kg fra roterende masse i form av lettere svinghjul, kan ikke akkurat si at jeg merket noe spesiell forskjell bortsett fra kanskje litt bedre gassrespons. Edit: ser de ikke "underdriver" dynamo, så du vil ikke merke noe på ladingen.
///MPower Skrevet Januar 24, 2011 Forfatter Skrevet Januar 24, 2011 Vel, dynamo, vannpumpe, Aircondition og servopumpe vil gå saktere. Om dette er noe som vil merkes bortsett fra dårligere lading på tomgang og kanskje litt dårligere sirkulasjon på kjøleveske vet jeg ikke. 8,5hk derimot vet jeg at du ikke vil merke. Det er kanskje snakk om noen hekto fra den roterende masse. Jeg fjernet 10kg fra roterende masse i form av lettere svinghjul, kan ikke akkurat si at jeg merket noe spesiell forskjell bortsett fra kanskje litt bedre gassrespons.Edit: ser de ikke "underdriver" dynamo, så du vil ikke merke noe på ladingen. aircondition er defekt på min bil, så alt det er fjernet nå. gassresponsen med lettere svinghjul merket eg faktisk ganske stor forskjell på med m5en. de var jo litt snasen de reimhjulene der og da, pluss det er noe hakk på de som er der nå. blir nok sikkert bestilt. skader ikke og prøve
S.Hafsmo Skrevet Januar 24, 2011 Skrevet Januar 24, 2011 Ja, det er jo en helt annen sak. Kommer nok til å kjøpe slike selv etterhvert. Alle monner drar! Nå har jeg vel egentlig aldri kjørt 540 med standard dual mass svinghjul. Bare med converter og lettet svinghjul.
///MPower Skrevet Januar 26, 2011 Forfatter Skrevet Januar 26, 2011 måtte jo lakke toppdekslene på nytt igjen da eg ikke var fornøyd. no er de montert, måtte bare legge på dekselet også for å se kordan det blir. syns det ble bra fikk også prøvemontert aerodynamik fronten, her er det mye kapping i org fanger for at den skal passe, men passformen var MEGET bra.
JonEldaR Skrevet Januar 26, 2011 Skrevet Januar 26, 2011 Det blei en strøken motor! keep up the good work! må få sett denne i action i sommer!
sladjan Skrevet Januar 26, 2011 Skrevet Januar 26, 2011 Kult! BLir en grombil det her. Si ifra viss du trenger glassblåsing på noen av delene, er kansje litt forsent å si ifra om det nå men men hehe
S.Hafsmo Skrevet Januar 26, 2011 Skrevet Januar 26, 2011 Trodde den aerodynamik fronten var en add-on leppe? men du måtte altså kappe sjiten i stykker for å bruke den? vedr. toppdekslene ble det jo egentlig ikke så værst. Skal og få mine opplakkert, men har ikke klart å bestemme meg enda om jeg skal endre fargen eller ikke.
///MPower Skrevet Januar 26, 2011 Forfatter Skrevet Januar 26, 2011 Det blei en strøken motor! keep up the good work! må få sett denne i action i sommer! takker. bare å møte på bmwccn treff i år det på rudskogen eller vålerbanen
///MPower Skrevet Januar 26, 2011 Forfatter Skrevet Januar 26, 2011 Kult! BLir en grombil det her. Si ifra viss du trenger glassblåsing på noen av delene, er kansje litt forsent å si ifra om det nå men men hehe den kommer seg litt og litt. skulle kanksje ha blåst noe deler, skal huske på deg hvis det er noe.
///MPower Skrevet Januar 26, 2011 Forfatter Skrevet Januar 26, 2011 Trodde den aerodynamik fronten var en add-on leppe? men du måtte altså kappe sjiten i stykker for å bruke den?vedr. toppdekslene ble det jo egentlig ikke så værst. Skal og få mine opplakkert, men har ikke klart å bestemme meg enda om jeg skal endre fargen eller ikke. eg og trodde det var bare å smekke den rett på, men den gang ei, kan ta noe bilder av ka som må kappes vekk imorgen. toppdekslene syns eg og ble bra i svart. syns det passer bra med en svart bil og resten av deksler som er svart og grå. ikke alltid lett og bestemme farge på ting nei
sladjan Skrevet Januar 26, 2011 Skrevet Januar 26, 2011 Kult! BLir en grombil det her. Si ifra viss du trenger glassblåsing på noen av delene, er kansje litt forsent å si ifra om det nå men men hehe den kommer seg litt og litt. skulle kanksje ha blåst noe deler, skal huske på deg hvis det er noe. Må bare ikke være understellsdela, helst noen finere deler fra motor eller noe sånt. Er jobben sin blåser så må ha minst mulig drit i den sia vi bruker den til å blåse rustfritt og syrefast sveis og sånt....
S. Gunstad Skrevet Januar 27, 2011 Skrevet Januar 27, 2011 Hva slags lakk brukte du på toppdekselet? Matta du de ned først, eller bare vask?
Superbeetle Skrevet Januar 27, 2011 Skrevet Januar 27, 2011 Damn! Skikkelig fin motor! Jeg syntes det er finest med "orginale" motorrom som er helt strøkne.. f.eks som på Bmwpower sin bil. Om man i tillegg har div deler som ikke er godkjente så er det kanskje ikke så smart med airbrushete toppdeksler, blå samcoslanger ++
GeirAndre Skrevet Januar 27, 2011 Skrevet Januar 27, 2011 den motoren ble kjempe strøken...!!!! goood men litt spam sorry... når jeg tar igang med automaten i sport spinner jeg ut det første giret på tørt. er det normalt? kan ikke huske den forrige 740 min gjorde det. han jeg kjøpte bilen av skrøyt fælt av at det var bytta til noen andre kammer og borra til 4.4 men tok det med en klype salt. fikk prøvd bilen litt ordentlig i dag da automaten plutselig hadde lyst til å virke litt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå