hanskr Skrevet Februar 7, 2011 Skrevet Februar 7, 2011 Strøkent å flott blir de lakk på heile bilen og.. eller bare front fangaren ? mtech ratte selle du vell til meg
S.Hafsmo Skrevet Februar 7, 2011 Skrevet Februar 7, 2011 Steike så rent og pent du har det. blir bra dette!
///MPower Skrevet Februar 8, 2011 Forfatter Skrevet Februar 8, 2011 Strøkent å flott blir de lakk på heile bilen og.. eller bare front fangaren ? mtech ratte selle du vell til meg her blir det nok hellakkering ja
turbo1991 Skrevet Februar 8, 2011 Skrevet Februar 8, 2011 ahh, deilig ratt du har sansen for alcantara ser jeg hadde vel det på ene M5 en din også får du det sydd på selv, eller hvor finner du dem ? har lett lenge selv
///MPower Skrevet Februar 8, 2011 Forfatter Skrevet Februar 8, 2011 ahh, deilig ratt du har sansen for alcantara ser jeg hadde vel det på ene M5 en din også får du det sydd på selv, eller hvor finner du dem ? har lett lenge selv jepp hadde det i gamle m5en og, digg ratt og holde pluss konge grep på banen. dette ble kjøpt "brukt", var helt nytt av en her på bimmers. men har du airbag i bilen, så bare kjøp et fra en e36, de selger til de på koed mener eg.
Robin L Skrevet Februar 8, 2011 Skrevet Februar 8, 2011 dæven, strøken motor. ble ikke så værst med svarte deksler. ang borringa. vil ikke dette medføre seg problemed med legeringen i motor? tenker på nikosillegeringen. mulig å legge på en ny legering da??
S.Hafsmo Skrevet Februar 8, 2011 Skrevet Februar 8, 2011 Borring? Er det noe jeg ikke har fått med meg, eller har jeg fått det med meg og glemt det igjen? (det skjer skammelig ofte) Du må jo forresten ikke borre, du må sleeve!! og ladda med bar!
Robin L Skrevet Februar 9, 2011 Skrevet Februar 9, 2011 mulig jeg leste litt skevt i sta .. begynner å bli trøtt... synes det var snakk om å borre opp til 4,4 elns..
turbo1991 Skrevet Februar 9, 2011 Skrevet Februar 9, 2011 ahh, deilig ratt du har sansen for alcantara ser jeg hadde vel det på ene M5 en din også får du det sydd på selv, eller hvor finner du dem ? har lett lenge selv jepp hadde det i gamle m5en og, digg ratt og holde pluss konge grep på banen. dette ble kjøpt "brukt", var helt nytt av en her på bimmers. men har du airbag i bilen, så bare kjøp et fra en e36, de selger til de på koed mener eg. Ja, er airbag i bilen min. Passer ratt fra E36 rett over da??
///MPower Skrevet Februar 9, 2011 Forfatter Skrevet Februar 9, 2011 mulig jeg leste litt skevt i sta .. begynner å bli trøtt... synes det var snakk om å borre opp til 4,4 elns.. hehe, det må du ha lest en annen plass, har ikke planer om noe borring her hvertfall.
///MPower Skrevet Februar 9, 2011 Forfatter Skrevet Februar 9, 2011 ahh, deilig ratt du har sansen for alcantara ser jeg hadde vel det på ene M5 en din også får du det sydd på selv, eller hvor finner du dem ? har lett lenge selv jepp hadde det i gamle m5en og, digg ratt og holde pluss konge grep på banen. dette ble kjøpt "brukt", var helt nytt av en her på bimmers. men har du airbag i bilen, så bare kjøp et fra en e36, de selger til de på koed mener eg. Ja, er airbag i bilen min. Passer ratt fra E36 rett over da?? jepp, mtech 2 fra e36 passer rett over.
KingB Skrevet Februar 12, 2011 Skrevet Februar 12, 2011 ...de selger til de på koed mener eg. Alcantara-rattet de selger til E36 på Koed er uorginalt og ikke i beholdningen lenger. Prøvde å bestille det, men fikk bare en mail tilbake om at det ikke var å få tak på...
olemol Skrevet Februar 13, 2011 Skrevet Februar 13, 2011 Herregud!! Dette var imponerende! Denne blir superfin kan jeg tenke meg! Rattet ditt var nydelig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå