///MPower Skrevet Februar 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2011 takker for det ellers går det no litt frem og tilbake, bestilte svinghjul for en mnd siden, det har ikke turner motorsport greid å sende meg ennå, de svarer ikke på mailene heller, så begynner og bli litt irritert på det. fått tilpasset eksosen, begynte og sveise det ikveld, men gikk selvfølgelig tom for tråd etter første sveis. dekkene kommer imorgen, så få de montert på felgene, så blir det vel litt valsing til helgen tenker eg. skal få tatt noe bilder når eksos er skikkelig på plass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirAndre Skrevet Februar 15, 2011 Share Skrevet Februar 15, 2011 når du er ferdig med bilen... kan jeg få den da? du har alle de riktige delene, eisenmann eksos gromme kantfelger, svart sleeper med v8! gleder meg til å begynne å jobbe og tjene penger så jeg kan kopiere denne;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Februar 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2011 fikk dekkene idag, så trangen for å se de på ble jo altfor stor hehe. med senterkopper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Februar 15, 2011 Share Skrevet Februar 15, 2011 Såg uber gromt ut dette. gleder meg til å se denne bilen til våren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingB Skrevet Februar 15, 2011 Share Skrevet Februar 15, 2011 Sweet Dimmensjoner på felg foran? og bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fdl Skrevet Februar 15, 2011 Share Skrevet Februar 15, 2011 Disse felgene satt som et skudd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Februar 15, 2011 Share Skrevet Februar 15, 2011 Å s*tan så flott det der ble! Hadde glatt byttet bort schmidt'ene mot de der! Nå blir jeg vel nødt til å begynne å misslike deg og (jeg blir aldri sjalu, jeg bare liker folk litt mindre). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Februar 15, 2011 Share Skrevet Februar 15, 2011 Peeent! Hvem valser hjulbuene for deg? Eller gjør du det selv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerAnders Skrevet Februar 15, 2011 Share Skrevet Februar 15, 2011 Dette ble skikkelig rått! Fete felger som virkelig kler bilen din! Gleder meg til å se bilen ferdig, med disse felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet Februar 15, 2011 Share Skrevet Februar 15, 2011 Vart veldig veldig bra de der kva felger du hadde før på dn ? må male kalipterane og no da hehe så du får fram alt hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirAndre Skrevet Februar 15, 2011 Share Skrevet Februar 15, 2011 jeg vil også ha!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Februar 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2011 Sweet Dimmensjoner på felg foran? og bak? 9" foran et 6 10" bak et 19 19" felg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Februar 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2011 Å s*tan så flott det der ble! Hadde glatt byttet bort schmidt'ene mot de der! Nå blir jeg vel nødt til å begynne å misslike deg og (jeg blir aldri sjalu, jeg bare liker folk litt mindre). hehe, misliker deg litt også for du har fått tak i kompressor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Februar 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2011 Peeent! Hvem valser hjulbuene for deg? Eller gjør du det selv? tenkte no og gjøre det sjøl. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Februar 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2011 Vart veldig veldig bra de der kva felger du hadde før på dn ? må male kalipterane og no da hehe så du får fram alt hehe hvis du ser på første siden så ser du felgene som stod på bbs rc 17" 8" og 9". har nye skiver,kalipere,klosser,stålomspunne bremseslanger som skal på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå