///MPower Skrevet Februar 28, 2011 Forfatter Skrevet Februar 28, 2011 blir så utrolig grom denne. liker smaken din! hvor fikk du tak i den solfilmen? takk takk, var en som hadde et sett her på bimmers, men søk på soyafilm på google så finner du nok en hjemmeside
///MPower Skrevet Februar 28, 2011 Forfatter Skrevet Februar 28, 2011 Begynner å bli skikkelig grom denne Jobber du på Sotra eller noke ? Møtte en E34 M5 Touring ofte på vei heim fra jobb(Jobber på Møller Vest) i sommar og rundt de tidene med Futura hjul.. takker. jepp det var nok garantert meg du møtte da
Frode D Skrevet Februar 28, 2011 Skrevet Februar 28, 2011 Blir bedre og bedre dette! Når får du ny lakk? Den solfilmen, er det sånn som kan taes av og på igjen uten stress? Edit: Hvordan ser filmen ut fra innsiden?
///MPower Skrevet Mars 1, 2011 Forfatter Skrevet Mars 1, 2011 Blir bedre og bedre dette! Når får du ny lakk?Den solfilmen, er det sånn som kan taes av og på igjen uten stress? Edit: Hvordan ser filmen ut fra innsiden? håper på at den blir lakket iløpet av mnd, har kontaktet noen så håper positivt svar. kan brukes om igjen ja, har jo ikke prøvd og ta den av, men siden den ikke er limt som de vanlige solfilmene så regner eg med det skal gå fint og ta den av igjen. den ser bra ut fra innsiden syns eg hvertfall, det lille eg har sett på det, må få den ut i lyset og få noen timer bak rattet før eg kan komme med endelig dom på denne soyafilmen
///MPower Skrevet Mars 1, 2011 Forfatter Skrevet Mars 1, 2011 endelig kom svinghjulet det er nice finish på disse jb racing alusvinghjulene. synd ingen ser det når det er montert da blir det full skruing i morgen, kanskje det blir oppstart imorgen hvis eg får alt sammen og laget meg fester på eksosen. også har eg noen orginale hella gule tåkelys som eg vurdere og sette på bilen, men lurer på om eg skal sote de lett så det står mer i stil med resten, eller vanlige hvite? noen meninger om det?
sladjan Skrevet Mars 1, 2011 Skrevet Mars 1, 2011 Såg bra ut! Hva veier det sida de e i alu ? Og hvor mye lettere er det i forhold til original egentli ? Hehe Hørtes veldig lett ut når du sa den va i alu
///MPower Skrevet Mars 1, 2011 Forfatter Skrevet Mars 1, 2011 nja ca 5.5 kg (13lbs) org veier ca 14-15kg (30 og noe lbs) sliteflaten og startkransen er ikke alu da. det er stål, sliteflaten er utskiftbar.
sladjan Skrevet Mars 1, 2011 Skrevet Mars 1, 2011 Nice!!! Gleder meg til å høre lyden fra den bilen din altså!!!
ErsinM5touring Skrevet Mars 1, 2011 Skrevet Mars 1, 2011 Veldig bra jobb du har gjort her asså, eisenmann og greier, lydklipp er et must. Denne kommer til å bli meget gjennomført, litt mafia bil . Hvor får man tak i di gule hella tåkelysene?
///MPower Skrevet Mars 2, 2011 Forfatter Skrevet Mars 2, 2011 Veldig bra jobb du har gjort her asså, eisenmann og greier, lydklipp er et must. Denne kommer til å bli meget gjennomført, litt mafia bil .Hvor får man tak i di gule hella tåkelysene? takk for det, lyd kommer nok snart eg kjøpte de av en kar på forumet her, men her er delenr på de -63178360944 -63178360943 de koster visst flesk disse her nye, komplett ca 2k pr lykt, bare glasset koster 700 pr stk.
ErsinM5touring Skrevet Mars 2, 2011 Skrevet Mars 2, 2011 Takker. Jaha ja skulle vel bare mangle at dem var billige hehe.
///MPower Skrevet Mars 6, 2011 Forfatter Skrevet Mars 6, 2011 fikk start på bilen på fredag kveld, deilig tok den ut en tur i går for å se at alt fungerte skikkelig, noe det forsåvidt gjorde, men lageret i dynamoen røk så den lager fæle lyder. prøvde og få til en lydfil av eksos, men lageret overdøver en del pluss crappy kamera med lyd. men det er grom lyd under pådrag
S.Hafsmo Skrevet Mars 6, 2011 Skrevet Mars 6, 2011 Tenker det var godt å få den ut av garasjen! Gleder meg til å se denne med ny lakk og skikkelige hjul!
eliot Skrevet Mars 6, 2011 Skrevet Mars 6, 2011 Må bli bra denne når den er ferdig lakka å sånn. du har bra smak hvertfall liker det . stå på
///MPower Skrevet Mars 7, 2011 Forfatter Skrevet Mars 7, 2011 takker så mye. blir bra til sesongen får vi håpe har bestilt noe nye deler. vac motorsport underdrive pulley set vac motorsport 5mm spacer med bolter vac motorsport - wheel hub extender -20mm stabstag bak, org m5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå