Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja tenkte eg sku høre med de om å stille ut ilag med klubben. Senkesettet er mottatt og felgene er bestilt. De er klare i slutten av neste uke, så har de kanskje om to uker :)

• 2 weeks later...
Skrevet

hehe, najs :)

tar sin tid med bilen min hos lakkerer, holder på med kanalene enda, han jobber bare på den på kvelden så er begrenset kor mye han får gjort på den tiden han er der. men men den blir no rustfri no da :)

• 1 month later...
Skrevet

jo den blir nok bra tilslutt skal du se :)

bilen er nå ferdig med kanaljobben på begge sider, så regner med den blir grunnet denne uken og lakket neste uke :)

så slutten av mnd får vi håpe den ser lyset igjen, stått inne no i 3.5mnd på lakk/karosseriverksted.

Skrevet

det skjer no litt med deler og diverse da mens eg venter hehe.

brente ut de org foringene og satt i powerflex i bærearmer, satt i gs sine kasterstag foringer på kasterstagene.

n77zxa1ahmstmj4x1z5a.jpg

lakket kaliperne.

slwy9pfokoxzbfgsrmh7.jpg

og tenkte eg ikke ville ha de fæle trelistene som er på dørtrekkene og dashen, så tok og pusset de ned, grunnet de, så skal det på blank svart. tror det blir en oppgradering, spent på resultatet når eg er ferdig.

nb6eafe02zxjnkib5uhc.jpg

Skrevet

Det blir ikke i overkant varmt på aluminiumen når man brenner ut foringene?

Jeg kjøpte like godt nye armer samtidig, så var det bare å klemme inn poly foringene og montere. ;)

Jeg har faktisk og vurdert å lakkere trelistene, men jeg fant ut at jeg liker dem, så de blir nok værende en stund til.

Skrevet

brente ikke alle så mye som denne, bare smeltet gummien litt og så dunket ut senter og sagde ut den ytterste ringen. så ble ikke så varm.

alle stagene er nye i eske :) men de var med foringer.

får vente og se kordan mine lister blir da så kanskje du ombestemmer deg hehe.

skulle veldig gjerne hatt tak i sånne karbon lister som er på 20 jahre motorsport og m540i, de er råtøff!! synd de ikke lages lenger :(

Skrevet

spent på samme selv :)

dumt det ikke går an og få tak i skikkelige karbon deksler, noen som vet om en karbon film evnt som er lett tøyelig og som ser ut som ekte saker?

Skrevet

Er personlig ikke et veldig stort fan av carbon utseendet i utgangspunktet. Synes det er greit om det er ekte karbonfiber som er der for å gjøre bilen lettere,men bortsett fra det synes jeg ikke det er veldig flott å se på. Dette er jo selvfølgelig en smakssak da. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...