Frode D Skrevet April 28, 2011 Skrevet April 28, 2011 Ja tenkte eg sku høre med de om å stille ut ilag med klubben. Senkesettet er mottatt og felgene er bestilt. De er klare i slutten av neste uke, så har de kanskje om to uker
GeirAndre Skrevet Mai 10, 2011 Skrevet Mai 10, 2011 Etter jeg så du hadde vaska motoren din måtte jeg herme litt jeg også
///MPower Skrevet Mai 10, 2011 Forfatter Skrevet Mai 10, 2011 hehe, najs tar sin tid med bilen min hos lakkerer, holder på med kanalene enda, han jobber bare på den på kvelden så er begrenset kor mye han får gjort på den tiden han er der. men men den blir no rustfri no da
BimmerAnders Skrevet Juni 15, 2011 Skrevet Juni 15, 2011 Bilen din blir nok bra strøken etterhvert Det tar nok litt tid ja, men resultatet blir nok bra
///MPower Skrevet Juni 15, 2011 Forfatter Skrevet Juni 15, 2011 jo den blir nok bra tilslutt skal du se bilen er nå ferdig med kanaljobben på begge sider, så regner med den blir grunnet denne uken og lakket neste uke så slutten av mnd får vi håpe den ser lyset igjen, stått inne no i 3.5mnd på lakk/karosseriverksted.
Frode D Skrevet Juni 16, 2011 Skrevet Juni 16, 2011 Kjedelig at det tar så lang tid.. Men til gjengjeld får du jo en rustfri bil med ny lakk
///MPower Skrevet Juni 20, 2011 Forfatter Skrevet Juni 20, 2011 det skjer no litt med deler og diverse da mens eg venter hehe. brente ut de org foringene og satt i powerflex i bærearmer, satt i gs sine kasterstag foringer på kasterstagene. lakket kaliperne. og tenkte eg ikke ville ha de fæle trelistene som er på dørtrekkene og dashen, så tok og pusset de ned, grunnet de, så skal det på blank svart. tror det blir en oppgradering, spent på resultatet når eg er ferdig.
S.Hafsmo Skrevet Juni 21, 2011 Skrevet Juni 21, 2011 Det blir ikke i overkant varmt på aluminiumen når man brenner ut foringene? Jeg kjøpte like godt nye armer samtidig, så var det bare å klemme inn poly foringene og montere. Jeg har faktisk og vurdert å lakkere trelistene, men jeg fant ut at jeg liker dem, så de blir nok værende en stund til.
///MPower Skrevet Juni 21, 2011 Forfatter Skrevet Juni 21, 2011 brente ikke alle så mye som denne, bare smeltet gummien litt og så dunket ut senter og sagde ut den ytterste ringen. så ble ikke så varm. alle stagene er nye i eske men de var med foringer. får vente og se kordan mine lister blir da så kanskje du ombestemmer deg hehe. skulle veldig gjerne hatt tak i sånne karbon lister som er på 20 jahre motorsport og m540i, de er råtøff!! synd de ikke lages lenger
///MPower Skrevet Juni 22, 2011 Forfatter Skrevet Juni 22, 2011 fikk en pakke i dag med noe snacks carbon innstegslister var meget fin finish på disse. og lakket listene sort blank
S.Hafsmo Skrevet Juni 25, 2011 Skrevet Juni 25, 2011 Ble ikke ille det der. Spent på hvordan det blir i bilen.
///MPower Skrevet Juni 25, 2011 Forfatter Skrevet Juni 25, 2011 spent på samme selv dumt det ikke går an og få tak i skikkelige karbon deksler, noen som vet om en karbon film evnt som er lett tøyelig og som ser ut som ekte saker?
baremats91 Skrevet Juni 25, 2011 Skrevet Juni 25, 2011 reklame firmaer skal vell ha sånn film, det beste er å få tak i en krympe folie, da ser det mere ekte ut og blir mye bedre
S.Hafsmo Skrevet Juni 25, 2011 Skrevet Juni 25, 2011 Er personlig ikke et veldig stort fan av carbon utseendet i utgangspunktet. Synes det er greit om det er ekte karbonfiber som er der for å gjøre bilen lettere,men bortsett fra det synes jeg ikke det er veldig flott å se på. Dette er jo selvfølgelig en smakssak da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå